Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-04-06 |
„Smiltynės perkėla“ praneša, kad, siekdama visapusiškai atitikti klientų interesus, nuo 2017 metų gruodžio 1 d. Naujojoje perkėloje pradėjo vykdyti itin pasiteisinusius naktinius reisus. Taip pat klientų patogumui nuo šių metų balandžio mėnesio pradėjo veikti trumpasis klientų aptarnavimo telefono numeris 1870. Teigiama, jog šie pokyčiai įgyvendinti remiantis bendrovės strateginiais tikslais – dirbti efektyviai ir šiuolaikiškai bei lanksčiai prisitaikyti prie klientų poreikių.
Pranešama, jog Naujosios perkėlos naktiniai reisai sulaukė gana didelio keleivių susidomėjimo. Nuo gruodžio 1-osios iki šių metų kovo mėnesio pabaigos perkelta kone keturi tūkstančiai automobilių: 2115 automobilių iš Klaipėdos į Smiltynę ir 1879 automobiliai iš Smiltynės į Klaipėdą.
Iš Smiltynės naktiniais reisais statistiškai daugiausiai keleivių keliasi 01.20 val. reisu, o į Smiltynę – 05 val. Didžiausias naktinių reisų populiarumas užfiksuotas sausio mėnesį.
Siekiant operatyviai klientams suteikti reikalingą informaciją, įdiegtas trumpasis telefono numeris 1870. Nuo šiol informacija yra lengvai pasiekiama, tad klientams nebereikia ieškoti atskirų „Smiltynės perkėlos“ skyrių ar darbuotojų kontaktų bei bandyti įsiminti daug skaičių turinčių telefonų numerių.
Paskambinę trumpuoju numeriu 1870, klientai gali gauti bendrąją informaciją apie keltų grafikus, bilietų ir nuomos kainas, mokėjimus, leidimų išdavimus, sutartis; taip pat palikti atsiliepimą apie bendrovės darbą ir, esant poreikiui, susisiekti su Lietuvos jūrų muziejumi ir delfinariumu.
Teigiama, kad informacija šiuo telefonu suteikiama ir klientams, bendraujantiems anglų kalba.
„Žingsnis po žingsnio einame į priekį, įgyvendinimo laukia dar ne viena idėja. „Smiltynės perkėlos“ tikslas – būti socialiai atsakinga, į klientą orientuota ir efektyvia bendrove“, – pranešime cituojama Pardavimų ir klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Inga Valutienė.
Parašykite komentarą