Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-05-23 |
Šiuo metu Klaipėdos uoste įgyvendinami ir planuojami didelės apimties investiciniai projektai, kurie, pasak Uosto direkcijos pranešimo, turės reikšmingą poveikį stiprinant uosto konkurencingumą bei sudarys galimybes saugiai įplaukti didelių parametrų laivams. Šie ir kiti projektai, jų eiga pirmadienį buvo pristatyti Klaipėdos jūrų uosto tarybai.
Šiuo metu vykdoma uosto bangolaužių rekonstrukcija, netrukus, tikimasi, bus pasirašytos uosto vidinės akvatorijos gilinimo iki 15,5 m ir išorinio laivybos kanalo gilinimo iki 16 m sutartys.
„Mūsų strateginiai planai bei investiciniai projektai yra nukreipti į ilgalaikę perspektyvą ir veiklos prioritetas išlieka vystyti ir plėtoti rinkos poreikius atitinkančią uosto infrastruktūrą, orientuotą į uosto pralaidumo ir laivybos saugumo didinimą. Nepaisant sudėtingo ir įtempto laikotarpio, turime nesustoti ir vystyti infrastruktūrą, didinsiančią uosto konkurencingumą. Tai galime užtikrinti įgyvendindami bendrus uosto investicinius projektus. Turime būti pasiruošę, patrauklūs ir lankstūs, siekdami pritraukti naujas rinkas bei naujus krovinių srautus“, – pabrėžia Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Pagal uosto bendrąjį planą viena iš Klaipėdos uosto plėtros krypčių – pietinė uosto dalis. Konkursą laimėjusi tarptautinė kompanija „Moffatt&Nichol“ yra parengusi pietinės uosto dalies išvystymo projektinių pasiūlymų alternatyvas. Šiuo metu parengtos trys alternatyvos yra vertinamos navigaciniu požiūriu. Vėliau bus atliekamas pietinės dalies poveikio aplinkai vertinimas. Šioje uosto dalyje ateityje bus formuojama apie 70 ha ploto teritorija.
Klaipėdos uosto tarybos nariams taip pat pristatytas klausimas dėl Nemuno gatvės, kurios dalis išlieka vidine uosto gatve, jungties.
Uostamiesčio savivaldybės atstovai pristatė Baltijos prospekto sankryžos rekonstrukcijos-statybos projekto įgyvendinimo eigą.
Parašykite komentarą