Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-05-09 |
Parengtas Klaipėdos miesto tarybos sprendimo projektas dėl dviejų viešųjų įstaigų – „Klaipėda ID“ bei Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro – reorganizavimo procedūros, siekiant sujungti jas į naują juridinį asmenį – VšĮ „Klaipėdos identitetas“.
Reorganizavimo sąlygų aprašą turės parengti pačių reorganizuojamų įstaigų vadovai iki šių metų liepos 1 dienos. Kitus reorganizavimui reikalingus dokumentus parengs Savivaldybės administracija.
„Reorganizacijos tikslas – optimizuoti ir efektyvinti viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra Klaipėdos miesto savivaldybė, veiklą, užtikrinti efektyvų ir racionalų savivaldybės turto naudojimą, apjungti besidubliuojančias, panašias funkcijas, išplėsti Savivaldybės viešųjų įstaigų paslaugų spektrą siekiant visuomeninės naudos”, – rašoma projekto aiškinamajame rašte.
Vietoje dviejų įstaigų įkuriant vieną – „Klaipėdos identitetas“ – siekiama koordinuoto turizmo ir verslo priemonių/ projektų, naujų turizmo ir verslo priemonių ir projektų įgyvendinimo. Taip pat norima sukurti projektą „International House Klaipėda”, plėtoti konferencinį turizmą, didinti Klaipėdos pasiekiamumą, formuoti miesto įvaizdį aktualiose tarptautinėse rinkose ir panašiai.
Be to, tikimasi „greitesnio sprendimų priėmimo ir procesų įgyvendinimo, išlaikyti žmogiškųjų išteklių potencialą, plėsti ir didinti darbuotojų kompetencijas, kurti aplinką, konkurencingą darbo rinkoje”. Norima greičiau, pigiau ir darniau įgyvendinti verslo ir turizmo skatinimo projektus, organizacinės struktūros bei turto valdymo optimizavimo, kaštų mažinimo, esamų paslaugų gerinimo bei jų plėtros.
Įkūrus naują VšĮ „Klaipėdos identitetas” bus suformuota jos valdyba. Planuojama, kad naujame darinyje dirbs tiek pat žmonių, kiek dabar dirba dviejose įstaigose – 26. Naująją įstaigą finansuotų savivaldybė, jai būtų skirta numatoma įvesti „Pagalvės mokesčio” rinkliava. Įstaiga gautų pajamų iš paslaugų/ prekių pardavimo ir, tikėtina, galėtų naudotis Europos Sąjungos ir kitų tarptautinių programų lėšomis.
Miesto Tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komitetas, kuriam šis klausimas buvo pateiktas svarstyti kaip papildomas, nutarė jį atidėti dviem savaitėms. Komitetui pristatydama savo vadovaujamos įstaigos „Klaipėda ID“ metinę ataskaitą jos vadovė Eglė Songailienė dar kartą patvirtino pasitraukianti iš šių pareigų. Ir davė suprasti, kad siekti iškeltų didelių tikslų šiai įstaigai trukdė nesusikalbėjimas.
Praėjusių metų spalį vykusiame posėdyje savivaldybės Kolegija nusprendė, kad reikia steigti Miesto rinkodaros ir komunikacijos skyrių. Šį kovą po kelias valandas vykusių nevaisingų diskusijų ji nesugebėjo priimti sprendimo. Vėliau Kolegijoje buvo sutarta, kad miesto strategiją turėtų koordinuoti sujungtos viešosios įstaigos „Klaipėda ID“ ir Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras. Tuomet tvirtinta kad „VšĮ „Klaipėdos šventės” gali ateityje taip pat gali būti įjungta į naująjį darinį.
Ta pati mergelė, tik kita suknelė !
išsiklaipę šaligatviai, byrančios nuo pagrindinės miesto aikštės atraminės sienutės plokštės, kažkokia idiotiška balta linija ant plytelių ir dar kvailesnis transparantas ir visa tai miesto rotušės, mero ir Kolegijos kasdieninėje panosėje. Ar gali būti dar geresnis miesto identitetas? Tokiems apžlibusiems ir arogantiškiems tauškaliams jau nepadės nei VšĮ sujungimai nei atjungimai, nei kitokie pasakų sekėjai.