Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-03-29 |
Nuo balandžio 16-osios į Klaipėdos gatves išvažiuosiantys visiškai nauji, ekspresų funkcijas atliksiantys maršrutiniai taksi kaip ir dabartiniai galės stoti tik ten, kur nedraudžia kelio ženklai. O šiuo atžvilgiu pačiame komplikuočiausiame ruože – nuo Turgaus iki Herkaus Manto gatvės viaduko – jiems bus skirta po tris specialius sustojimus.
Tokiam VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) siūlymui trečiadienį pritarė Savivaldybės Saugaus eismo komisija.
KKT direktorius Gintaras Neniškis priminė, kad naujuosiuose maršrutiniuose taksi galios ir naujas el. bilietas, o konkursus laimėjusiems vežėjams bus mokama pagal ridą, ne pagal pervežtų keleivių skaičių, tad nebeliks jokių paskatų „medžioti” keleivius net ir tose vietose, kur sustoti draudžiama. Be to, visose transporto priemonėse bus vaizdo kameros, prie kurių transportininkai galės prisijungti bet kuriuo metu, tad žada aktyviai stebėti, kaip vairuotojai laikosi taisyklių, o nustačius pažeidimus griežtai bausti.
Pasak KKT vadovo, atsiradus tokiai griežtai tvarkai kiltų problema, nes atkarpoje nuo Turgaus iki Herkaus Manto gatvės viaduko „mikriukai” iš esmės galėtų stoti tik autobusų stotelėse, o tai būtų nepatogu šios greitos susisiekimo priemonės keleiviams. Tad kartu su policijos pareigūnais buvo išanalizuotos vietos, kur maršutiniai taksi čia galėtų sustoti.
Iš viso buvo atrinktos šešios tokios vietos – po tris abiem kryptim. Važiuojant į šiaurę „mikriukai” dar galės sustoti ties Tiltų g. 5, už M. Mažvydo alėjos perėjos ir už Lietuvininkų aikštės šviesoforo. Važiuodami pietų kryptimi jie galės sustoti ties automobilių stovėjimo aikštele, esančia netoli sankryžos su J. Janonio gatve, netoli „Vaivos” bei ties Tiltų g. 6 namu.
G. Neniškis akcentavo, kad naujosiose stotelėse didieji autobusai nestos.
Jis sutiko su pastebėjimu, kad atsiradus dviem tokioms stotelėms Tiltų gatvėje atsiras atkarpos, kur nutrūks čia nubrėžtas dviračių takas, kaip jau yra ties Senamiesčio stotelėmis, tačiau, jo nuomone, dėl to dviratininkams kaip tik turėtų būti saugiau, nes „mikriukai” taps labiau prognozuojami – nebestos kur papuolę.
Konkursus teikti maršrutinių paslaugas yra laimėjusios geriausius pasiūlymus pateikusios bendrovės „Kautra“ ir „Ridvija“. Pastaroji keleivius veš M8 maršrutu (dabartinis 9), o „Kautra“ – naujai sukurtu M5 (važiuos Šilutės plentu) ir M6 (dabartinis 6).
Parašykite komentarą