Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-03-21 |
Per pirmus du 2022 m. mėnesius Klaipėdos uoste krova siekė beveik 7 milijonus tonų – 10,5 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Žinia, baltarusiškos kalio trąšos per Klaipėdos uostą nebevežamos nuo vasario.
„Klaipėdos uoste jau matyti pirmieji persiorientavimo ženklai, krovinius iš Rytų kompensuoja kroviniai iš Vakarų, tikimės, kad priklausymas nuo vieno ar kito regiono Klaipėdos uoste mažės, o krovinių srautai tiek geografiniu, tiek klientų, tiek vežamų krovinių atžvilgiu bus dar labiau diversifikuoti. Kartu tai atneša ir iššūkius priimti ir išlaikyti naujų krovinių srautus Klaipėdos uoste“, – pranešime cituojamas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Generalinių krovinių, kuriems priskiriami kroviniai konteineriuose, mediena, geležies ir plieno gaminiai bei metalo konstrukcijos, šaldyti bei ro-ro kroviniai, Klaipėdos uoste pirmus šių metų du mėnesius krauta beveik 13 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Birių krovinių segmento krova, kurią daugiausia sudaro trąšos, cukraus žaliava, durpės, 2022 m. sausį–vasarį Klaipėdos uoste krito 23 proc., palyginus jų krovą su 2021 m. sausio–vasario mėnesiais.
Skystų krovinių, t. y. naftos produktų, trąšų, aliejų, suskystintų gamtinių dujų šių metų sausį–vasarį krauta 16 procentų mažiau nei tą patį praėjusių metų mėnesį. Jų krova sudarė kiek daugiau nei vieną milijoną tonų.
Klaipėdos uostas, žvelgiant į 2022 m. sausio–vasario mėnesių krovos statistiką ir palyginus ją su aplinkiniais Baltijos jūros rytinės pakrantės uostais, išlieka 4-oje vietoje, tačiau visuose kituose uostuose, išskyrus Vysocką, krova šiuo laikotarpiu augo.
Šių metų sausio–vasario mėnesiais Klaipėdos uoste fiksuoti 867 laivai, apsilankė 21 021 keleivis.
Normaliukas, pasirodo ne toks velnias baisus, kaip jį piešia, tuos 10 proc. kompensuos pakilusiomis kainomis su kaupu !