Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-03-29 |
Savivaldybės valdoma VšĮ „Klaipėda ID” nori iki šių metų rudens sukurti seriją videofilmų ir reklaminių klipų apie Klaipėdos miesto ekonomines galimybes.
Vienas reklaminis klipas pristatys miesto potencialą investuotojams pagal Klaipėdos miesto ekonominės plėtros strategiją iki 2030 metų (KEPS 2030). Jo tikslas – didinti Klaipėdos žinomumą tarp potencialių investuotojų ir tarpininkų (Lietuva, Šiaurės Europos Šalys, Vokietija).
Bus kuriama ir skirtingas specialybes pristatančių 10 vaizdo klipų serija. Jų auditorija – gimnazistai. Jiems skirtų atskirų vaizdo klipų serija turi atskleisti, kokia yra informacinių technologijų, inžinerijos ir kitų profesijų atstovų kasdienybė, bei paskatinti jaunimą rinktis atitinkamas studijų kryptis.
Taip pat bus sukurta 16 reels tipo vaizdo klipai, pritaikyti Instagram socialiniam tinklui. Bus kuriamas ir reklaminis klipas transliacijai viešajame transporte.
Planuojama, kad vaizdo klipų serija bus nufilmuota blic klausimų – atsakymų pagrindu, pagrindiniam veikėjui atsakinėjant į užduodamus klausimus einant per savo darbo vietą ir supažindinant su kasdiene darbo aplinka.
Vaizdo klipai bus įgarsinti lietuvių ir anglų kalbomis, juose gali būti panaudota 2D grafika ir (ar) 3D grafika, animacija, įvairūs papildomi vaizdo ir garso efektai.
Parašykite komentarą