„Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba: per metus – 23 tūkst. iškvietimų

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2022-01-25

Užsikimšusi kanalizacija, dingusi elektra, problemos su vandens tiekimu – tai dažniausi iškvietimai, kurių sulaukia „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba. Tačiau pasitaiko ir nekasdieniškų situacijų, kai tenka pamiršti profesinius įgūdžius ir gelbėti į bėdą patekusius žmones ar gyvūnus.

Anot bendrovės pranešimo, 24 valandas per parą budintys avarinės tarnybos ekipažai vien praėjusiais metais gelbėti gyventojų turtą vyko daugiau nei 23 tūkst. kartų – daugiau nei 60 atvejų kiekvieną dieną. Daugiausia iškvietimų – 9337 – pernai užfiksuota dėl gedimų nuotekų sistemose. Šildymo ir karšto vandens sistemų gedimus tarnyba vyko šalinti 4537, šalto vandens – 4087, elektros – 4032 kartus.

„Mano BŪSTAS“ nuolat tobulina veiklos procesus ir investuoja į inovatyvius sprendimus, todėl avarinės tarnybos efektyvumo rodikliai nuolat gerėja. Tai rodo ir 2021 metų statistika, kuomet vidutinis gedimo daugiabutyje name likvidavimo laikas, nuo avarinės tarnybos darbuotojų darbo pradžios iki darbo pabaigos, buvo 41 minutė. Tuo metu vidutis brigados reagavimo laikas, nuo užregistruoto pranešimo apie gedimą iki jo šalinimo darbų pradžios – vos 67 minutės“, – pranešime cituojamas įmonės direktorius Mindaugas Genys.

„Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos darbuotojai ne tik šalina techninius gedimus. Pasitaiko ir tokių atvejų, kai tenka padirbėti ir žmonių, ir į bėdą patekusių naminių gyvūnų gelbėtojais. Vienas įsimintinesnių atvejų – pagalba neįgaliojo vežimėlyje sėdinčiam daugiabučio gyventojui.

„Sykį darbuotojai atvyko šalinti gedimą ir pirmame aukšte pamatė vežimėlyje sėdintį gyventoją, kuris negalėjo patekti į savo butą viršutiniame aukšte, nes sugedo liftas. Mūsų vyrai, supratę situacijos beviltiškumą, nieko nelaukę užnešė gyventoją kartu su vežimėliu į reikiamą aukštą ir palydėjo iki durų. Štai toks, rodos, paprastas, tačiau tikrai žmogiškas poelgis“, – pasakoja „Mano BŪSTO“ vadovas.

Neretai avarinės tarnybos specialistams tenka vaduoti rūsiuose įstrigusius kačiukus, ventiliacijos šachtose atsidūrusius balandžius ar net gelbėti sužeistą gandrą.

Žymos: | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

„Mano BŪSTAS“ klientų pasitenkinimo rodiklis išaugo 37 proc.

Bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog praėjusiais metais fiksavo reikšmingus veiklos pokyčius, kuriuos pastebėjo ir įvertino patys klientai. Jų pasitenkinimo rodiklis ...
2025-01-17
Skaityti daugiau

Miestas

Šildymo sistemas jau sustygavo 

Pirmadienį Klaipėdoje bus pradėti šildyti ir gyvenamieji namai. Pastatų priežiūrą vykdantis „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog visi įmonės prižiūri daugiabučiai ir ...
2024-10-12
Skaityti daugiau

Miestas

Siūlo išsinuomoti unikalią erdvę reklamai 

Aukščiausiame Lietuvos daugiabutyje „Pilsotas“ gyvenantys klaipėdiečiai sugalvojo būdą, kaip panaudojant šio namo bendrąsias erdves užsidirbti pinigų, kurie bus panaudoti pastato ...
2024-07-12
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This