Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-11-24 |
Nors spalio pradžioje Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas lrt.lt tikino, kad tris kartus Dangėje skendęs laivas „Ole Willassen“ bus išplukdytas, tokia operacija taip ir neįvyko, o trečiadienio rytą laivas ėmė skęsti ketvirtą kartą.
Vietoje besidarbuojantys ugniagesiai gelbėtojai sakė, kad tarša nefiksuota, sprendžiama, kokių sprendimų toliau imtis.
Dangės krantinių koncesininko – AB „Klaipėdos laivų remontas” – vadovas Alvydas Butkus teigė, jog buvo gautas Uosto direkcijos leidimas traukti šį etatinį skenduolį, tačiau paaiškėjo, kad jo negalima judinti iš vietos. Tik jį pajudinus, laivas iškart ima grimzti.
Tad, pasak A. Butkaus, laivo savininkai norvegai priėmė sprendimą jį utilizuoti vietoje. Tokie darbai esą turėtų būti pradėti jau artimiausiu metu.
„Ole Willassen” – šio laivo pavadinimas jau tapo savotišku keiksmažodžiu klaipėdiečiams. Jo skendimo Danės upėje istorija verta atskiros istorijos ir kone vietos Gineso rekordo knygoje – daugkartinis skendimas toje pačioje vietoje. Bandant buksyruoti jį į jau suderintą vietą, tik pajudinus jis ir vėl pradėjo grimzti, o tai labai aiškus signalas apie tikrąją jo būklę… Šiandien toje istorijoje paaiškėjo galutinis sprendimas – tik ką kalbėjau su Danės krantinių operatoriumi ir sutarta dėl to, kad pačiu artimiausiu metu jis bus utilizuojamas vietoje, ką jau seniau buvau siūlęs ne kartą. Tad toks liūdnokas, bet neišvengiamas šio daugiaserijinio trilerio finalas”, – savo paskyroje „Facebook” paskyroje jau po ketvirtojo incidento trečiadienį rašė V. Grubliauskas.
Trečiadienį popiet laivas ant vandens laikėsi stabiliai, jis buvo apjuostas apsauginėmis bonomis.
„Ole Willassen“ yra solidaus amžiaus – pastatytas 1948 m.
Idomu kiek mokesčiu sumokejo tie norvegai už krantine ar čia buvo nemokama šiukšlyne
Reiks lėkt pažiūrėti kaip utilizuos vietoje nejudindami, turėtų būti kažkas unikalaus
Nereikia to profesionalaus skenduolio niekur tampyti, nei, juo labiau, utilizuoti. Reikia ištraukti, „atkačalinti” ir vėl pastatyti jam patogioje skendimo vietoje. Skendimus reikia įteisinti ir juos vykdyti reguliariai pagal šalia iškabintą to laivelio skendimo grafiką po porą kartų į dieną. Panašiai kaip su pasukamu tilteliu: yra grafikas, yra tvarka, visi žino, kada tiltelis bus pasukamas ir atvirkščiai. Savaitgaliais skendimų skaičių reiktų sutankinti bent porą kartų. Taip Klaipėda įsitaisytų dar vieną demisezoninį nuolat veikiantį marinistinį turistų ir miestelėnų traukos tašką senamiestyje. Žiū, taip step by step ir atgaivintume ir senamiestį, ir vyyysą Klaipėdą. Turėtų patikti.
Greičiau reikia ne juoktis, bet …verkti…
Gerb. mūsų miesto mere, kas atsitiko kad per 30 m., jau ne pirmi metai, kai savivaldybė ne saugoja miesto aplinkos, Dangės nuo taršos?
Kodėl nevykdote Savivaldybės tarybos narių PRIESAIKOS, kuria Jūs prisiekite.? Gal pamiršote ? Priminsiu ką Jūs sakėte:
„…..PRISIEKIU gerbti ir vykdyti LR Konstituciją ir įstatymus, sąžiningai atlikti VISAS savivaldybės tarybos nario pareigas ir susilaikyti nuo veiksmų, pažeidžiančių gyventojų teises ir viešuosius interesus.”
Primenu, kad ir miestiečiai irgi turi savo teises , kurias numato LR vietos savivaldos įstatymas.
Šiuo atveju , dėl nesibaigiančios mūsų Dangės taršos, savivaldybės tarnautojų neatsakingo tarnavimo miestiečiams ir Gamtai, tariu Jums : AR NE GĖDA?
Šis laivas tai Klaipėdos savivaldybės veidrodis.
Neįgalumo veidrodis:)
Tikrai taip, deja…
Sunku ką ir bepridurt! … taikliai pasakyta diagnozė.