Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-10-15 |
Šią savaitę darbą pradėjo naujas, jau trečiasis nuosavas mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ kontaktų centro padalinys. Klaipėdoje startavusi komanda buvo apmokyta nuotoliniu būdu ir visi jos nariai dirbs iš namų.
Naujai suburta komanda telefonu ir elektroniniais kanalais aptarnaus visus operatoriaus klientus: privačius, verslo bei naudojančius išankstinio apmokėjimo paslaugą „Pildyk“.
„Prieš pandemiją įkurti Vilniaus ir Kauno kontaktų centrai pateisino mūsų lūkesčius. Karantinų laikotarpiais įsitikinome, kad darbą iš namų įmanoma organizuoti taip pat efektyviai kaip biure, kartu pritaikant ir reikiamas IT saugumo priemones. Ši patirtis ir paskatino suburti nuotolinę komandą Klaipėdoje“, – pranešime pažymi „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Naujų darbuotojų atranka vyko per nuotolį, o komandos vadovai su kiekvienu atrinktuoju vėliau susitiko susipažinti gyvai, taip pat perdavė darbui reikalingas priemones ir naujokų paketus.
Skelbiama, jog ateityje taip pat vyks reguliarūs gyvi susitikimai, skirti tiek darbams aptarti, tiek pergalėms pažymėti.
Nuosavus kontaktų centrus Vilniuje ir Kaune bendrovė įsteigė praėjusių metų sausį. Juose ir naujajame Klaipėdos padalinyje iš viso dirbs 120 darbuotojų. Sprendimą visus klientus pradėti aptarnauti patiems bendrovė priėmė įvertinusi, kad vidinė komanda tai daryti gali sparčiau ir
kokybiškiau.
Šiuo metu „Tele2“ dirba 736 darbuotojai.
Studentams čia labai geros žinios. Tikrai gera naujiena.