Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-09-23 |
Artimiausiu metu turėtų pagerėti eismo sąlygos bei eismo dalyvių saugumas tiek gyvenantiems vadinamajame Mokyklos g. rajone, tiek tiems vairuotojams, kuriems dažnai tenka važiuoti šia viena iš intensyviausių uostamiesčio magistralių. Kartu viltis, jog atsiras daugiau saugumo, sužibo ir seniai to savivaldybės prašančiai „Smeltės” gyvenvietės bendruomenei.
Ketvirtadienį vykusiame Eismo saugumo komisijos posėdyje buvo pristatytas Klaipėdos savivaldybės užsakymu atliktas eismo srautų tyrimas Mokyklos g. rajone bei pateikti konkretūs pasiūlymai, kaip juos performuoti, sudarant saugesnes sąlygas eismo dalyviams.
Tyrimą atlikusio „Transporto kompetencijų agentūros” specialisto Dariaus Zalogos teigimu, nustačius antradienio-ketvirtadienio paros eismo vidurkį bei išanalizavus rytinio-vakarinio piko transporto srautus Mokyklos g. ir siekiant išvengti dėl kairiojo posūkio iš Verpėjų į Mokyklos gatvę susidarančių spūsčių, šioje vietoje siūloma įrengti šviesoforinę sankryžą.
Pasiūlytos trys šios sankryžos įrengimo alternatyvos, bet apsistota ties dviem.
Diskutuota dėl to, ar rengiant šviesoforą kartu reiktų įrengti ir pėsčiųjų perėją per Mokyklos g., ar įrengti tik vieną šviesoforą be pėsčiųjų perėjos.
Pranešėjo nuomone, pėsčiųjų perėjos tikslinga būtų atsisakyti, nes kita perėja yra vos už 150 metrų.
„Priėmus tokį sprendimą, būtų užtikrinamas didesnis eismo laidumas gatvėje, nes jei atsirastų pėstysis, dėl vieno pėsčiojo stotų visas eismas Mokyklos gatvėje”, – sakė D. Zaloga.
Tuo metu ir Klaipėdos miesto Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus, ir Klaipėdos kelių policijos viršininkas Mindaugas Džermeika pasisakė už pirmąjį variantą su pėsčiųjų perėja.
„Pamodeliuokim: ateis nuo gyvenamojo kvartalo žmogus, kuris pamatęs šviesoforinę sankryžą greičiausiai ten ir pasiryš pereiti gatvę į kitą pusę, nueinant iki stotelės ar einant į parką pasivaikščioti”, – gyventojų įpročius komentavo policijos atstovas, kartu pateikęs ir dar vieną pavyzdį. Neva tėveliai, vežantieji vaiką į mokyklą, gali jį išleisti prie šviesoforo, tada vaikas, tikėtina, irgi bėgs per gatvę į kitą pusę ir nesant pėsčiųjų perėjos.
Eismo saugumo komisijos pirmininkas Gintaras Neniškis nusistebėjo policijos atstovo argumentais, retoriškai klausęs, ar reiktų tokius nesaugius pavyzdžius skatinti.
Komisijos narių balsams tarp dviejų variantų pasiskirsčius po lygiai, galutinį žodį tarė jos pirmininkas, tad nuspręsta šviesoforą prie Verpėjų ir Mokyklos g. sankryžos rengti be pėsčiųjų perėjos.
Dėl kitų pasiūlytų šio gyvenamojo mikrorajono eismo saugumo pagerinimo būdų didesnių diskusijų nekilo.
Nuspręsta ties Laukų-Slyvų g. sankryža įrengti „Stop” kelio ženklus, pastatyti čia nesančius pagrindinio kelio bei gyvenamosios zonos pabaigos ženklus, o sankryžos asfaltą pažymėti ryškia, išsiskiriančia spalva, atsisakant greičio slopinimo kalnelių („gulinčio policininko”) įrengimo.
Taip pat nuspręsta įrengti žiedinę sankryžą ties Laukų-Mokyklos g. bei po 9 automobilių statymo vietas abiejose kelio pusėse. Tikimasi, jog be kita ko taip bus pagerintos ir sąlygos tėvams, vežantiems vaikus į „Saulėtekio” progimnaziją.
Posėdžio metu pranešta, jog „Smeltės” gyvenvietėje jau yra įrengti greičio slopinimo kalneliai, kuriais, pasak bendruomenės atstovo, jos gyventojai yra patenkinti.
Kartu jis, išklausęs ankstesnes diskusijas dėl Mokyklos g., irgi išreiškė pageidavimą, jog panašus eismo srautų tyrimas būtų atliktas ir jų gyvenvietėje, kuri esą dūsta nuo paties įvairiausio transporto, neišskiriant ir sunkiasvorio.
R. Mockui pasiūlius šios gyvenvietės transporto srautų auditą įtraukti į kitų metų savivaldybės darbo planus, kitų šios bendruomenės atstovų prašymų nuspręsta nebenagrinėti.
Matyt prisipirko šviesoforų, tad dar kiša juos bet kur-dažnai be jokios logikos. Kas ryta važiuoju Smilteles gatve ir ten prie Autoaibes irengto naujo šviesoforo piestiesiems, nemačiau dar nei vieno pesčiojo! Gerai, kad susiprotėjo ji išjungti. I akis visiems krenta ir siutina šitas šviesoforų biznis.l
atsiprasau:prie Sauletekio mokyklos sankryzoje su Joniskes gatve
Ar ne per arti 2 šviesoforai vienas prie kito – pėsčiųjų perėjos ir sankryžos.
Gal tiesiog reikėjo naikinti atskirą pėsčiųjų perėjos šviesoforą ir įtraukti perėją į naują sankryžą?
Jie viska sprendžia šviesoforais. Jau pagerino eismo sąlygos Šilutes pl. Kauno g. sankryžoje, Tilžes g. sankryžoje – ačiū.
Kada,bus sutvarkytas,eismas ,Upelio gatve?Jokiu zenklu,nei kelio zumejimu..masinos,vazineja ,dideliu greiciu,vidurije kelio,pesciajam,ar dviratininkui,nera sansu praeiti
Perėjos tikrai čia reikia. Žmonės eina per kažkada buvusios perėjos vietą iki šiol. Norint patekti į Bangų gatvę didelė dalis gyventojų turi daryti didelį lanką. Kodėl neatsižvelgiama į gyventojų nuomonę?
tai tie gyventojai puikiai gali eit link perejos prie Sendvario mokyklos ir ten nueit iki Bangu gatves, o visus tuos bauduot pesciuosius kurie eina is isprocio per neegzistuojancia pereja
taip pat klausimas valdininkams:kodel pereja Mokyklos gateje tie maxima ir Silutes pl, ties Klp Duona nera su mygtuku? niekas neina o reik stoveti