Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-09-10 |
Gyventojai, kuriems būtina apsilankyti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, ir toliau galės tai padaryti be galimybių pasų, tačiau prieš ateinant į padalinį būtina užsiregistruoti iš anksto.
Nuo rugsėjo 13 d. įsigalios Vyriausybės nutarimas reglamentuojantis naujas pandemijos valdymo priemones – bus ribojamos veiklos ir paslaugos žmonėms be galimybių paso. Šie ribojimai neturės įtakos „Sodros“ paslaugoms – jos bus teikiamos tokiu pat būdu, kaip ir iki šiol. Atvykus į „Sodrą“ taip pat būtina paisyti visų saugumo reikalavimų – dėvėti nosį ir burną dengiančią kaukę, dezinfekuotis rankas, laikytis saugaus atstumo.
„Į „Sodros“ skyrius dažniausiai kreipiasi žmonės, kuriems būtinos kontaktinės paslaugos: senjorai, neturintys galimybės pateikti prašymo internetu, gyventojai, tvarkantys ypatingai svarbius reikalus dėl išmokų, įmokų, draudiminių įvykių. Juos aptarnaujame gyvai, o išankstinės registracijos dėka galime geriau valdyti klientų srautus ir pasirūpinti gyventojų ir darbuotojų saugumu. Vis dėlto gyventojus, kuriems nebūtina atvykti į klientų aptarnavimo skyrius, raginame rinktis elektronines paslaugas“, – pranešime cituojamas „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje www.sodra.lt/registracija, paskambinus telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku.
Parašykite komentarą