Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-05-31 |
Birželio 1 d. atsidarys „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriai, nuo birželio 14 d. – Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) padaliniai penkiuose didžiuosiuose miestuose, o nuo liepos 1 d. – Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriai. Tačiau juose bus aptarnaujami tik užsiregistravę klientai.
Registruotis vizitui galima nuo gegužės 31 d. (pirmadienio) užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje arba paskambinus telefonu 1883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku. Į priimamojo skyrius atvykusius gyventojus pasitiks „Sodros“ specialistai.
Klientai, atvykstantys į „Sodros“ skyrius, privalo dėvėti apsaugines veido kaukes, dezinfekuotis rankas, laikytis saugaus atstumo. Klientų aptarnavimo skyriai jau pasirengę gyventojų priėmimui – įrengtos pertvaros, padaryti žymėjimai ant grindų, paruoštos dezinfekcijos priemonės.
Atsidarius „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriams, prašymai telefonu nebebus priimami. Juos galima bus pateikti per asmeninę paskyrą, atsiųsti paštu arba atvykus į „Sodros“ padalinį.
VMI nuo birželio 14 d. atvers gyventojų aptarnavimo padalinius Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje. O nuo liepos 1 d. numatoma atidaryti VMI padalinius visoje Lietuvoje – laikantis saugumo reikalavimų ir atsižvelgiant į karantino ribojimus. Atvykti į aptarnavimo padalinius galės tik iš anksto telefonu užsiregistravę gyventojai, paskambinę 8 5 2191 777.
Kontaktinį aptarnavimą Užimtumo tarnybos skyriuose ketinama atnaujinti tuomet, kai bus sudarytos visos sąlygos darbuotojų ir klientų saugumui. Planuojama tarnybos atsivėrimo data – liepos 1-oji.
Parašykite komentarą