„Klaipėdos Smeltėje“ – milžiniškas 65 t keliamosios galios kranas

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2020-12-16

Antradienio vakare į Klaipėdos uostą po 72 valandų kelionės įplaukė milžiniškas STS kranas.

Uosto direkcijos nuotr.

„Klaipėdos Smeltė“ praneša, jog antradienį prie jos konteinerių terminalo krantinių prisišvartavo jūrinis vilkikas ODYS su barža TRD Horizon, atplukdžiusia Ship-to-Shore (STS) tipo kraną, surinktą Konecranes gamykloje Hanko uoste (Suomija).

Tai jau penktasis „Klaipėdos Smeltės“ STS tipo kranas, skirtas pakrauti ir iškrauti jūrinius konteinerius į/iš fiderinių bei okeaninių laivų. Planuojama, kad apie 10 mln. eurų kainuojantis modernus ir sudėtingas įrenginys, kuriuo dirbs „Klaipėdos Smeltės“ mokymo centre paruošti specializuoti kranininkai, sustiprins Klaipėdos pozicijas konkuruojant su kaimyniniais Gdansko, Bremerhafeno, Hamburgo uostais bei padės grąžinti į Lietuvos uostą okeaninius konteinervežius su tranšipmento kroviniu, šiuo metu kraunamu tik epizodiškai

65 tonų keliamosios galios kranas, vienu metu pakeliantis du pilnus 20-ties pėdų konteinerius, įtvirtins „Klaipėdos Smeltės“ pozicijas lyderių pagal krovos spartą trejetuke tarp 38 pasaulio konteinerių terminalų, kuriuos valdo bendrovės akcininkė – „Terminal Investment Limited“.

Penktojo STS krano įsigijimu užbaigtas pagrindinis „Klaipėdos Smeltės“ plėtros etapas, metinis kompanijos krovos pajėgumas padidintas iki 800.000 konteinerių (apie 1.1 mln. TEU).

Kartu su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos inicijuota įplaukimo vartų rekonstrukcija tai svarbus signalas konteinerinės laivybos kompanijoms apie Klaipėdos pasiruošimą aptarnauti didžiausius egzistuojančius laivus-konteinervežius, kurių ilgis siekia 400 metrų.

„Šito krano atėjimas rodo, kad MSC ketinimai atnaujinti konteinerių paskirstymą Klaipėdoje yra rimti. Džiugu, kad įmonė stiprina krovos pajėgumus, o Uosto direkcija šiuo metu investuoja į „Klaipėdos Smeltės“ naudojamų krantinių rekonstrukciją bei pokraninių kelių plėtrą“, – sako Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas.

Žymos: |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Pirmasis šalyje vandeniliu varomas laivas nuleistas į vandenį

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos užsakymu statomas pirmasis Lietuvos istorijoje žaliuoju vandeniliu ir elektra varomas laivas jau nuleistas į vandenį. ...
2025-01-22
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Uosto direkcija pernai iš komercinės veiklos gavo 740 tūkst. eurų

Trečius metus kaip akcinė bendrovė veikianti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija skelbia, jog įvirtino pozicijas komercinių paslaugų rinkoje ir pernai ...
2025-01-16
Skaityti daugiau

ELTA

Klaipėdos uoste atsiras trys žaliojo vandenilio talpyklos

Tarp „Nord Steel“ ir „MT Group“ pasirašyta 1,4 mln. eurų vertės sutartis dėl žaliojo vandenilio saugyklų gamybos ir tiekimo Klaipėdoje. ...
2025-01-13
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This