Kruizinė laivyba atsigaus ne anksčiau 2022-ųjų

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2020-10-07

Klaipėda, kaip kruizinės laivybos uostas, pirmą kartą pristatomas virtualioje kruizų parodoje. Dėl pasaulinės pandemijos tradiciniai renginiai vykti negali, todėl pora dešimčių tūkstančių kruizinės laivybos srityje dirbančių specialistų iš pusantro šimto šalių susitinka šiomis dienomis vykstančioje virtualioje parodoje „Seatrade Cruise Virtual“.

„Kruizų paroda tokiu būdu rengiama pirmą kartą istorijoje. Kaip įprasta tokio masto renginiui,  organizuojama paroda, konferencija, seminarai, apdovanojimų ceremonija, vaizdo pristatymai stenduose. Virtualų stendą turi ir Klaipėdos uostas, visi kruizinės laivybos specialistai renkasi  Uosto direkcijoje. Keturias renginio dienas kartu su kolegomis iš viso pasaulio gvildename kruizinės laivybos atsigavimo klausimus, analizuojame popandeminės kruizinės laivybos vystymosi prognozes, sveikatos ir saugumo, keleivių srautų atkūrimo klausimus“, – pranešime spaudai pažymi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos tarptautinių ryšių ir protokolo vadovė Kristina Gontier.

Pasaulyje įsivyravusi pandemija pakeitė keliavimo įpročius ir kruizinės laivybos tradicijas. Dėl ribojimų kruizinė laivyba iš esmės sustojo visuose pasaulio kruizinės paskirties uostuose – ne išimtis ir Klaipėda. Šiais metais Klaipėdos uoste laukta rekordinio ir kruizinių laivų, ir keleivių skaičiaus, be to, sezonas turėjo būti pats ilgiausias per visą uosto istoriją. Deja, kruizinės laivybos sezonas buvo atšauktas.

„Kruizinės laivybos verslas išgyvena ne pačius geriausius laikus – tai viena labiausiai nuo pandemijos nukentėjusi laivybos sričių. Visame pasaulyje nuvilnijo bankrotų banga, vien Baltijos jūroje veiklą sustabdė keturios bendrovės, kelios kruizinės linijos nusprendė atšaukti savo laivus iš Baltijos jūros regiono, trumpinti maršrutus, plukdyti mažesnį keleivių skaičių. Analitikai prognozuoja, kad kruizinės laivybos ikipandeminio lygio augimo galima tikėtis po 2–3 metų. Tiesa, kruizinė laivyba transformuojasi ir prisitaiko prie naujų sąlygų – populiarėja mažieji kruiziniai laivai, todėl tikimasi, kad ateityje laivų įplaukimų skaičius tendencingai augs“, – teigia K. Gontier.

„Seatrade Cruise Virtual“ virtualiame renginyje užsiregistravo dalyvauti apie 80 kruizinių linijų, 20 000 įvairaus profilio kruizinėje srityje  veikiančių kompanijų iš 140 pasaulio šalių. Jeigu šis formatas bus sėkmingas, nuotoliniu būdu įvyks ir kitais metais planuojama Majamyje tradiciškai vykdavusi paroda „Seatrade Cruise Global“.

Žymos: |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Klaipėdą 19-ą kartą pristato kruizinės laivybos parodoje

Šią savaitę Majamyje vyksta didžiausia pasaulyje kruizinei laivybai skirta paroda „Seatrade Cruise Global 2024“. Joje jau 19 kartą dalyvaujantis Klaipėdos ...
2024-04-10
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Besibaigiantis kruizinės laivybos sezonas: laivuose daugiau keleivių ir atgyjančios ekskursijos

Sekmadienio rytą Klaipėdos uoste švartuosis paskutinis šiais metais užsuksiantis kruizinis laineris. Apie penkis mėnesius trunkantis sezonas skaičiuoja 41 lainerį Lietuvos ...
2023-09-15
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostas pristatomas didžiausioje kruizinės laivybos parodoje Europoje

Kruizinių laivų sezonui Klaipėdos uoste šiemet artėjant prie pabaigos, jau rengiamasi artėjančiam. Hamburge šią savaitę vykstančioje vienuoliktoje Europos kruizinės laivybos ...
2023-09-07
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This