Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-09-07 |
Klaipėdos savivaldybė praneša, kad rugsėjo viduryje prasidės realūs pagrindinio įvažiavimo į Klaipėdą, vadinamosios Baltijos prospekto estakados, rekonstrukcijos darbai. Paaiškėjo, jog dėl to teks iškirsti nemažai medžių.
Pirmiausia bus vykdomi esamos požeminės inžinerinės infrastruktūros (šilumos tinklų, vandentiekio, lietaus ir buitinių nuotekų, taip pat elektroninių ryšių tinklų) atnaujinimo ir perkėlimo darbai, tam bus uždaryta dalis kairiosios Baltijos prospekto juostos, eismą nukreipiant dešine puse. Galutinę transporto eismo schemą patvirtins šią savaitę posėdžiausianti Saugaus eismo komisija.
Dėl didelio eismo intensyvumo Baltijos pr., Šilutės pr. ir Vilniaus pl. žiedinėje sankryžoje gretimuose įvažiavimuose nuolat susidaro transporto spūstys. Siekiant jų išvengti, į Klaipėdą įvažiuojantys ir iš jos išvažiuojantys transporto priemonių vairuotojai prašomi esant galimybei rinktis kitus įvažiavimo/išvažiavimo kelius. Iki tol, kol pasibaigs kone pustrečių metų truksiančios estakados statybos, vairuotojų prašoma kantrybės ir supratingumo.
„Pagrindinio įvažiavimo į Klaipėdą įgyvendinimas yra ilgai lauktas ir labai svarbus miestui. Šios sankryžos rekonstrukcija iš esmės pagerins esamą situaciją. Tikimės, kad rangovas, kuris turi didelę patirtį įgyvendinant panašius objektus, darbus atliks kokybiškai ir numatytais terminais“, – pranešime cituojamas Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Andrius Dobranskis.
Artimiausiu metu bus pradėti ir statybai trukdančių medžių pašalinimo darbai. Yra išduotas leidimas iškirsti 242 medžius. Dauguma šių medžių yra dešinėje pagrindinio įvažiavimo į Klaipėdą pusėje (šalia Vilniaus pl.) ir, anot specialistų, čia išaugo savaime, o ne kieno nors specialiai pasodinti. Želdinių būklės ekspertizėje–išvadoje pažymėta, kad medžiai Baltijos pr. ruože tiek estetiniu, tiek ekologiniu požiūriu yra svarbūs, nes saugoja gyventojus nuo oro taršos, triukšmo, mažina automobilių keliamos vibracijos įtaką pastatams. Tačiau rekonstruojant sankryžą nėra galimybės išsaugoti šiuos želdinius, nes jie patenka į būsimą važiuojamąją kelio dalį, būsimus dviračių ir pėsčiųjų takus, autobusų stotelės vietą, didžioji dalis Baltijos prospekte augančių medžių, kuriuos leista iškirsti, yra požeminių tinklų (apšvietimo, kanalizacijos, elektros tinklų ir kt.) apsaugos zonose.
Savivaldybė pažymi, kad pagal projektą yra numatyta pasodinti naujų želdinių – 170 medžių ir 1083 įvairių krūmų.
Projekto rangovas – AB „Kauno tiltai“ yra įsipareigojęs darbus už beveik 30,5 mln. Eur atlikti per 30 mėn. Rekonstravimo darbai bus vykdomi pagal 2019 metais patvirtintą techninį projektą, kurio rengėjas – UAB „Kelprojektas“. Numatyta rekonstruoti Šilutės plento ruožą nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į prekybos centro teritoriją.
Baltijos prospekto ruožas bus rekonstruojamas nuo automobilių salono sklypo ribos iki žiedinės sankryžos, vėliau pereinantis estakada iki magistralinio kelio A1, prasidedančiu geležinkelio viaduku. Rekonstrukcijos metu bus uždarytas posūkis į Dubysos gatvę, žiedinė sankryža pertvarkoma į turbožiedą.
Siekiant palengvinti transporto priemonių vairuotojų dalią, bus įrengtas papildomas įvažiavimo/išvažiavimo kelias.
Rugpjūčio 4 d. Klaipėdos miesto savivaldybė pasirašė rangos sutartį su UAB „Kavesta“ dėl Lypkių gatvės Klaipėdoje statybos, įrengiant geležinkelio pervažą. Šios sutarties dėl laikino kelio, tarnausiančio kaip alternatyvus įvažiavimas į Klaipėdą, vertė – beveik 1,6 mln. Eur. Pagal ją ateinančių metų pavasarį turi būti įrengta gatvė – Statybininkų prospekto tęsinys iki Kretainio g. ir Lypkių g. sankryžos, esančios LEZ teritorijoje. Bus įrengta dviejų eismo juostų gatvė (po vieną į kiekvieną pusę), apšvietimas, pėsčiųjų – dviračių takas. Darbai jau yra pradėti, AB „ESO“ atlieka elektros tinklų apsaugojimo ir perkėlimo darbus.
Čia juk klaaipėėėda tū ką nesūpranty džiaukys kaad tau dar lietūvyškay leidžią kalbėty…ty što po ruski nieponimajieš…
Kodėl negalima palikti medžių ??!! A jūs baigsit nuodyt mumis. Kam mums tie cementai ir plynės? Vien Rumpiškės g. Iškirto ir kokių nesąmonių pridarė ir galų gale užtvėrė …Tilžės ir mokyklos g. Šilutės pl . Jūs ką nors pabaikit a !
Medžiai patenka į PROJEKTUOJAMUS dviračių, pėsčiųjų takus… hmmm. Medžiai ten jau yra. Takai-tik projektuojami. Nejau neįmanoma projektuoti taip, kad vertingi medžiai būtų išsaugoti? Koks malonumas po to bus plynėje vaikščiot ar dviračiais važinėti?
Super projektuotojai… Medžiai vėl kliudo? Supraskit pagaliau kad medžiai daug gražiau už tuos jūsų atkatinius projektus. Kris valdžia kaip tie medžiai.
Kodel tik laikinas kelias i Lypkiu gatve? Gal zurnalistai galetu pasidometi? Su medziais irgi gerai. Iskerta daugiau,pasodina maziau.
Medžiai, spūstys, keliai, mašinos, žmonės – gyvenimas gerėja, korona mums nesutrukdys !
Tai gal dėl Baltijos pr. estakados vadinamos statybos laikas pareikalauti Klaipėdos miesto gyventojų pagrindinių tarnautojų galvų už savo metų metus tęsiantį nerangumą.
iškirs 242 medžius, o atsodins 170. Kodėl ?
Smagu skaityt ir matyt kiek mieste padaugėjo remontuojamų gatvių. Bet labai nesmagu, kai ryte ir vakare tenka grūstis kamščiuose. Dar trys metai kantrybės? Gal geriau kelsiuos į Palangą 🙂