Klaipėdos uoste krantinės pritaikytos didesniems laivams

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2020-09-04

Šią savaitę užbaigta jūrų uosto krantinių, kuriomis naudojasi Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega“, rekonstrukcija. Anot Uosto direkcijos pranešimo, įgyvendintas projektas atveria galimybes ateityje šalia šių krantinių užtikrinti 16 metrų gylį ir taip sudaryti sąlygas čia švartuotis didesnių parametrų laivams.

„Uosto direkcijos įgyvendinamos investicijos – vienas iš svarbių veiksnių, nuo kurių priklauso uoste veikiančių krovos kompanijų veikla ir jų rezultatai. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad Klaipėdos uosto infrastruktūra būtų aukščiausių kokybinių parametrų, todėl jau dabar yra rengiamas techninis projektas, kurį įgyvendinus laivybos kanale bus galima pasiekti 17 m gylį. Tuomet būsime pasirengę priimti didžiausius laivus, galinčius įplaukti į Baltijos jūrą, tačiau prieš gilinant kanalą būtina užtikrinti, kad naujiems parametrams būtų pritaikytos ir krantinės“, – pranešime cituojamas Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas.

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega“ rekonstruotoje krantinėje Nr. 68 jau yra sukūrusi naują suprastruktūrą. Pastatytas unikalios konstrukcijos 60 tūkst. tonų talpos laikino sukaupimo sandėlis, skirtas birių krovinių importui bei eksportui, įdiegtos modernios uždaros krovinių transportavimo technologijos. Taip pat kompanija įsigijo galingą naujos kartos elektrinį mobilųjį uosto kraną, atitinkantį „žaliojo uosto“ koncepciją – teigiama, kad jis ne tik neturi poveikio aplinkai, bet ir, atlikdamas tam tikrus manevrus, gali gaminti elektros energiją.

„Džiaugiamės, kad krantinių rekonstrukcija jau baigta. Iš tiesų tai labai lauktas projektas. Svarbu, kad jis dar turėtų tęsinį, mat pastatytos krantinės pritaikytos 16 metro gyliui, todėl laukia gilinimo darbai – tiek prie krantinės, tiek ir uosto kanalo – kad čia būtų galima priimti „Baltmax“ tipo laivus“, – cituojamas kompanijos „Bega“ valdybos pirmininkas Aloyzas Kuzmarskis.

Prie rekonstruotų krantinių akvatorija išgilinta iki 14,5 m gylio. Čia įrengti ir nauji geležinkelių keliai. Darbai kainavo apie 11 mln. Eur.

Per pastarąjį dešimtmetį Uosto direkcija į uosto vystymo projektus iš viso investavo apie 368 mln. Eur. Didžioji dalis investicijų buvo nukreiptos į krantinių rekonstrukciją ir statybą bei akvatorijos gilinimą. 2020–2023 metais pagal patvirtintą Klaipėdos uosto direkcijos strateginį planą į Klaipėdos uosto infrastruktūros tobulinimą yra numatyta investuoti apie 349 mln. Eur.

Žymos: | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Uosto direkcija pernai iš komercinės veiklos gavo 740 tūkst. eurų

Trečius metus kaip akcinė bendrovė veikianti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija skelbia, jog įvirtino pozicijas komercinių paslaugų rinkoje ir pernai ...
2025-01-16
Skaityti daugiau

ELTA

Klaipėdos uoste atsiras trys žaliojo vandenilio talpyklos

Tarp „Nord Steel“ ir „MT Group“ pasirašyta 1,4 mln. eurų vertės sutartis dėl žaliojo vandenilio saugyklų gamybos ir tiekimo Klaipėdoje. ...
2025-01-13
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Pagaliau imsis naujam kruizinių laivų terminalui reikalingų kratinių

Uosto direkcija pranešė, kad pasibaigus teismams pasirašyta sutartis dėl krantinių, reikalingų naujam kruiziniam laivų terminalui ir jos administraciniam pastatui, statybos. ...
2025-01-09
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This