Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-08-04 |
[vc_row][vc_column][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=i3xQ0iCiynw”][vc_column_text]Šalies vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio visuomenei pristato atnaujintą įmonės logotipą ir šūkį. Vietoj tarptautinio vaistinių simbolio taurės su ją apsivijusia gyvate – naujas šūkis ir procento ženklas.
Vaistinių tinklo valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė sako, kad verslui šiandien ypač svarbu imtis iniciatyvos.
„Dešimtimis procentų sumažinome kainas vaistinėse, klientams siūlome sveikata pasirūpinti už itin mažą kainą. Nuo šiol sakome – jauskitės gerai sutaupę. Norime, kad klientai vaistinėse ne tik gautų profesionalias konsultacijas, bet ir sutaupytų“, – pranešime žiniasklaidai cituojama I. Damulienė.
„Eurovaistinė“, norėdama atkreipti dėmesį į klientams siūlomas neeilines nuolaidas, laikinai pakeitė ir patį vaistinių tinklo logotipą ir šūkį. „Žalią kryžių logotipe pakeitė procento ženklas, o šūkį „Jauskitės gerai“ vienas žodis iš įvaizdinio pavertė į „kaininį“. Dabar jis skamba taip: „Jauskitės gerai sutaupę“, – dėsto „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas.
Šį logotipą klientai galės matyti vaistinių tinklo reklaminėje medžiagoje, vaizdo reklamose spaudoje, internete ir televizijoje, šūkis lydės pranešimus radijo stotyse.
Skelbiama esą pavyzdžių, kai žinomas prekės ženklas laikinai pakeičiamas, siekiant komunikuoti kokią nors idėją, yra nemažai. Šio žingsnio yra ėmėsi įvairūs gerai žinomi prekės ženklai – „McDonalds“, „Coca-Cola“, „Lacoste“, BMW ir kiti.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]
Parašykite komentarą