Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-07-29 |
Klaipėdos parodų rūmuose atidaryta Lietuvos dailininkų sąjungos (LDS) Klaipėdos skyriaus menininkų paroda „Vakarų vėjai – 2020“.
Viešai skelbiama, kad skyriuje yra apie 120 narių, kurių dalis ir pateikė savo darbus. Bet kalbant apie parodą reikėtų pristatyti gal ir ne geriausius, bet į akis krentančius darbus. Toks yra Romo Klimavičiaus „Troškulys“. Jis yra didelis (nuotr).
Tiesa, parodos pristatymo metu Ignas Kazakevičius visus pakvietė į antrą aukštą, kur laukė Klaipėdos dailininkų pirmininkės mįslė REGALIJOS. Negaliu pristatyti nuotraukos, nors tai galima padaryti.
Vienas iš ryškesnių darbų yra Anatolijaus Klemencovo Celė. Jis sugebėjo sukurti performansą. Yra žiūrovas su ausimis, yra meno kūrinys, nėra klausytojo, nebėra ir meno.
Nors darbai yra nauji, t.y. sukurti per paskutinius dvejus metus, tačiau daugelis išlaiko autorių tapatumą, nors tai trukdo rastis originalumui. Gana originalūs yra Eimanavičiūtės-Kasčionienės darbai, užimantys didelį plotą, bet susižavėjimo nesukeliantys.
O štai Aurimo Anuso IMPROVIZACIJA GRAŽDANKOS TEMA – žinantiems lietuvių raštijos istoriją. Sukelia nemenką emociją.
Dalia Kirkutienė pakeitė savo stilių, o jos nauji darbai patraukia akį. Ne veltui daugelis parodos žiūrovų taip norėjo su ja nusifotografuoti.
Danas Andriulionis „apsivertė“. Ankstesniais metai tapęs didžiulio formato darbus, šiemet pateikė tik keturis mažulėlius paveikslėlius.
Pirmo aukšto salėje tilpo labiau klasikiniai darbai, nors Danius Drulys savaip pristato priklausomybės temą. Jo aguonos taip ir vadinasi – priklausomybė.
Virginija Urbonavičienė pateikė koronos laiko paveikslus, kurie nors ir yra „klasikiniai, tačiau emocionalūs”.
Gal ne visi sutiks su mano požiūriu, tai gali nueiti ir pasižiūrėti patys. Paroda dar ilgai veiks.
Jei atvirai ,tai vagana paroda,klaikus tas Klimavičiaus kibiras alia troškulys, bet jis ne vienas ten toks.