Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-03-17 |
Po gana ilgai besitęsusio augimo ir krovos rekordų fiksavimo vasarį Klaipėdos uoste – 12,5 proc. mažesnė krova nei paskutinį 2019-ųjų žiemos mėnesį. Lyginant pirmų dviejų mėnesių rezultatus krova sumenko dar labiau – 14 proc.
Uosto direkcijos pateiktais duomenimis, per vasarį perkrauta 3,399 mln. tonų krovinių, kai pernai tuo pačiu metu 3,886 mln. tonų. Labiausiai – 15,3 proc. sumenko birių krovinių, generalinių – 11,3 proc., o skystųjų – 7,1 proc. Sausio–vasario mėnesiais Klaipėdos uoste krauta 6,78 mln. tonų – 1,1 mln. t mažiau nei pernai tuo pačiu metu. Per du mėnesius labiausiai sumažėjo skystųjų krovinių – 23,3 proc. arba –373,2 tūkst. tonų mažiau. Biriųjų sumažėjo dešimtadaliu, generalinių – 13,7 proc.
Per šiuos du mėnesius šiemet į Klaipėdos uostą atplaukė 966 laivai –10,6 proc. arba 114 laivų mažiau nei pernai. Uoste buvo užfiksuoti 22 305 keleiviai – 7 proc. arba 1 666 keleiviais mažiau nei 2019 m. sausio–vasario mėnesiais.
Rytinėje Baltijos pakrantėje krova sausio-vasario mėnesiais augo Ust Lugos, Primorsko ir Sankt Peterburgo uostuose. Vysockas ir Kaliningradas gali pasidžiaugti šiek tiek mažesniu krovos nuosmukiu nei Klaipėda, o Latvijos uostai krovinių neteko daugiau – pavyzdžiui, Ventspilis – net 38,3 proc.
Uosto krovos apimtis Klaipėdos viduryje maksimaliai didinsim, išorinį giliavandenį uostą Melnragėje statysim. Kas dar kam neaišku? Tarša, transportas, dumblini gyvsidabriai mariose, cinkas pakrantėje? Klauskit A. Vaitkaus. Bet jis jau viską pamiršo. Be to – ir nežinojo. Fsio, kaip sako kiniečiai.
Nenustebsiu, jei grupė betonuoti ir asfaltuoti mėgstančių draugų Vilniuje neužilgo paskelbs, kad giliavandenio uosto statyba yra pats geriausias ekonomikos gelbėjimo anti-krizinis planas. Ir kad šiam projektui reikia kuo riebiau pasiskolinti tarptautinėse rinkose, nes pinigai dabar labai pigūs. Kad jam krovinių visame Skandinavijos-Baltijos regione nebus ir kad jo visas ekonominis pagrindimas yra visiškas fūfelis, šiuo metu į rengiamą LR bendrajį planą įrašinėjamas kaip šalies patvirtinta strategija – niekam nebeįdomu. Pasvaigino tautą su 30 tūkst. naujų darbo vietų su uosto atlygio vidurkiu – visi ir užplojom katučių „norim-norim”, Mėlynasis Proveržis ir panašiai 🙂
Pačių uosto profesionalų nuomonę apie tą visą konsultantų sugalvotą išorinį giliavandenį fūfelį galite rasti čia: https://www.alfa.lt/straipsnis/50410849/v-dambrauskas-krizei-reikia-buti-visada-pasiruosusiam?fbclid=IwAR2LjGMdF2D72wgU-nuoU5gcoo3c6dO4Ubsz0tN7FHTPhPHlpTQu9sEpea4
Alfa, kaip ir Atvira Klaipeda nieko verti paistalai
Na, laiko karantinuose yra, tai atsiverskit išorinio uosto Atnaujintą Studiją , jos ekonominę dalį, pasiimkit savo skaitliukus ir skaičiuokit kas ir po kiek ten į projekto kaštų dalį įtraukta. Kad dar smagiau pasidarytų – nepamirškit pasižiūrėti ir krovos prognozes mūsų regione Scan-Balt’e – kad ir čia https://www.portstrategy.com/news101/world/europe/stability-and-growth-predicted-for-baltic-region ir apie Klaipėdos Smeltės perspektyvas po plėtros susitvarkyti su VISU mūsų uoste numatomu konteinerių srautu.
Jei ką suprasit – tada ir pakalbėsim trampampam
jei klaipeda paskutiniu metu buvo galima vadinti mieganciaja grazuole (ale be proverzio, stagnuojantis miestas prie juros)… tai dabar butu galima vadinti pelkiu vanda arba ciuciundra (uostas apmires, gyvenimas sustojas, zmoniu totaliai mazeja, verslas kelia sparnus)…niuriausias scenarijus tarp 5 didziausiu miestu LT prognozuojamas klp
Va tau ir” būtinas giliavandenis uostas”
Ar ne Skverneli?
..
https://www.youtube.com/watch?v=UJ4jfo3OD8Q