Klaipėdos „Akropolyje” – nauji prekiniai ženklai

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2020-03-06

Klaipėdoje prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ įsikūrė trys naujos prekių ir paslaugų erdvės. Duris atvėrė antrasis oficialus kelionių organizatoriaus „Itaka“ biuras uostamiestyje, pirmoji Klaipėdoje latvių juvelyrikos parduotuvė „Jahonts“ bei populiaraus vokiško prekinio ženklo „Betty Barclay“ parduotuvė.

Praėjusiais metais Klaipėdos „Akropolyje“ įsikūrė 15 naujų prekių ženklų, 26 atsinaujino. Šiuo metu prekybos centre atnaujinama „Gera dovana“. Visai neseniai klientams duris atvėrė ir avalynės parduotuvė „Alicante“, Šiaulių banko padalinys, buvo atnaujintos „Vero cafe“, „Stradivarius“, „Pierre Cardin“ ir „Audimas“ parduotuvių erdvės.

Pirmasis šių metų „Aprangos“ grupės projektas Klaipėdos „Akropolyje“ – naujoje vietoje įsikūrusi ir erdvesnė 460 kv.m. parduotuvė „Stradivarius“.

„Pozityviai vertiname Klaipėdos „Akropolio“ potencialą, todėl nuolat atnaujiname parduotuves bei pristatome naujus prekės ženklus. Pirmąjį metų pusmetį Klaipėdos „Akropolyje“ bus pristatytas ir naujas Klaipėdos pirkėjams „Orsay“ prekės ženklas bei atnaujintos „Mango“ bei „Aprangos galerija“ parduotuvės“, – pranešime spaudai cituojama „Aprangos“ grupės pardavimų ir marketingo direktorė Irma Marcinkienė.

„Jahonts“ plėtros direktorius Egils Kokāns teigia, jog į 44 kv. m. ploto modernaus dizaino parduotuvės įrengimą Klaipėdoje buvo investuota apie 300 tūkst. eurų.

Įmonė turi internetinę parduotuvę, veikiančią ir Lietuvoje, tačiau E. Kokāns teigia, kad fizinės parduotuvės savo pozicijų neužleidžia, nes pirkėjai labai mėgsta papuošalus apžiūrėti gyvai, juos pasimatuoti, palyginti, pasikonsultuoti su parduotuvės darbuotojais juvelyrinių dirbinių priežiūros klausimais.

Dominik Milowski, „ITAKA Lietuva” generalinis direktorius sako, kad antrą biurą Klaipėdoje buvo nuspręsta atidaryti dėl to, jog verslo prasme uostamiestis yra sparčiai besiplečiantis miestas, o „Akropolis“ – klaipėdiečiams ir miesto svečiams puikiai žinoma bei lankoma vieta.

„Pirmasis mūsų biuras Klaipėdoje labiau orientuotas į internetinius pardavimus, o „Akropolyje“ lauksime visų, kurie prieš įsigydami savo svajonių atostogas nori sužinoti daugiau apie pasirinktas kryptis, viešbučius, sulaukti patarimų kitais kelionės organizavimo klausimais“, – teigia D. Milowski.

Parengta pagal „Idea Prima” pranešimą spaudai

Žymos: | | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

Į Klaipėdos „Akropolį“ investuota 8 mln. eurų

Klaipėdos „Akropolis“ skelbia, jog baigė bendrųjų erdvių atnaujinimo darbus. Interjero atnaujinimo ir modernizavimo projekto metu suremontuota daugiau kaip 11 tūkst. ...
2024-12-20
Skaityti daugiau

Spyglys

„Akropolyje“ uždraus prekybą alkoholiu?*

„Didžiausias nusikalstamumas – „Akropolyje”. Tai gal jį irgi reikia uždaryti?“, – drąsiai pasiūlė liberalas Saulius Liekis Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto ...
2024-11-15
Skaityti daugiau

Verslas

 Šiemetinė „Jamam“ - su žaidimu ir vaišėmis

Prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ lapkričio 15–17 dienomis vyks tradicinė mažmeninės prekybos akcija „Jamam“. Teigiama, kad jo lankytojai galės pasinaudoti ...
2024-11-11
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This