Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2020-01-31 |
Klaipėdos miesto savivaldybė pranešė, kad jau baigtas įgyvendinti pirmasis Jono kalnelio sutvarkymo darbų etapas, kuris buvo įgyvendinamas pagal su Centrine projektų valdymo agentūra pasirašytą finansavimo sutartį.
Projektui įgyvendinti buvo skirta iki 1,76 mln. Eur. Jo metu buvo įrengta apšvietimo sistema, sutvarkyti teritorijos želdynai, mažosios architektūros elementai, įrengta stebėjimo ir apsaugos sistema, suremontuoti esami laiptai, tiltai prie Dangės upės ir tiltas, vedantis į salą, sutvarkytos vandens telkinio krantinės ir pakrantės, įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengta vaikų žaidimų aikštelė, grindinio fontanas.
Teritorija pritaikyta renginių organizavimui, įrengtas teritorijos apšvietimas, sėdėjimo vietos, atvesti nauji inžineriniai tinklai, neįgaliųjų patekimui į teritoriją įrengtas keltuvas bei pandusai.
Antrąjį UAB „Pamario restauratorius” vykdomą rangos darbų etapą planuojama įgyvendinti iki birželio pabaigos.
Dėl turėklų yra pažadas, kad bus tvarkoma – gal jau tvarka, nes tai reali traumų vietą.
Bastionų tiltas gyventojų protestų objektas. Linkėjimai jam Kuršių nerijos tilto likimo…
Dabar svarbu atlikti archeologinius tyrimus Šv. Jono bažnyčios vietoje ir pradėti atstatymo darbus.
Gal ši šventovė, jos didis bokštas gali stotis į savo vietą iki 2023-ųjų, kuomet Lietuva, miestas, LR susisiekimo ministerija minės Klaipėdos uosto ir jūrinės valstybės statuso 100- metį?
Sėkmės ir Viešpaties vedimo.
nebus to kompleksinio bastijonų tilto, nes jis nerealizuotinas. Laikas pažvelgti realybei į akis.
Nenustebčiau jei iš 1,76 mln. €, turbūt koks 1, 3 mln. € išleista vien betono masei. Žodžiu, betonas valdo Klaipėdą. Pinigų skalbyklė mūsų savivaldybėje veikia puikiai.
Ir dar. Projektuotojų būtų siūlymas pačiam išbandyti savo kūrinį, o būtent užlipti
laipteliais savotiškame amfiteatre ar auditorijoje, kurie įrengti stačiame kalno šlaite. Jais lipant būtina prisilaikyti prie atramų, tačiau saugiai tai padaryti beveik neįmanoma, nes jos yra apie 0,5 m į šoną nuo pačių laiptelių, kadangi tarp atramų ir laiptelių įrengti lietaus nuotekų latakai. Taip pat būtų įdomu išgirsti kokiai paskirčiai reikalingi iki vandens lygio nutiesti betoniniai serpantinai, kurie , beje , taip pat be jokių apsaugų ir kada nors koks dviratininkas jų nepastebėjęs sprandą nusisuks.
1. Laivas SŪDUVIS stovės prie Pilies tilto, Dangės kairėje krantinėj.
2. Laivas „SŪDUVIS” bus „UŽKONSERVUOTAS”, o ne „NURAŠYTAS”.
Tiems, kas skaito komentarus ir jau žino kur stovi Smiltynėje „NURAŠYTAS” laivas „KOLYMA”,
rekomenduojame nuvykti dar į Klaipėdos geležinkelio stotį ir apžiūrėti „UŽKONSERVUOTĄ” juodą garvežį… …
Esi patologinis ligonis 2 mėnesius rašydamas tą patį komentarą.
Išdarkė viską, vaizdas liūdnas, bet miesto savivaldybės klerkai eilinį kartą gyvenime pridirbo vėjų.
Bet čia ir ežys sutiks- projektas labai prastas. Kur žadėtas įspūdingas apželdinimas? Kam to betono prie kultūrfabrikio tiek daug? Suolai iš bruselių jums patinka? Balos takuose irgi? Tie akyti akmenimis užpildyti blokai prie vandens tokie baisūs ir liks? Bent paviršių nušlifuotų. Žodžiu, pertvarka visiškai nuvylė. O jei taip ir kitos viešos erdvės tvarkomos bus, gal palikt, kaip yra- ir pinigų sutaupysim, ir vaizdas toks pat.
Ežiui svarbu kur kokią naujieną nugvelbti ir prastumti kaip savo. O šiaip visas tas Jono kalnelis po penkių metų atrodys lygiai taip pat kaip prieš rekonstrukciją – apleistas, užmirštas, apdergtas ir niekam nereikalingas miesto spuogas. Ar urbanistai pagalvojo kaip jį reiks prižiūrėti, kiek tai kainuos, koks lankomumas, ką ten veikti? Pvz. kaip mes dažnai užlipam ant pilies pylimo? Ten nors muziejus šioks toks yra. Manau pirma reikėjo Bastijonų tiltą ir gatvę nutiesti, o po to galvoti ką daryti su pačiu bastionu. Bet juk lėšas įsisavinti yra svarbiau.
Kada nustosit kopijuoti savivaldybės pranešimus? Nieko gudriau nesugalvojat?
na jus nieko geriau uz savo komentara irgi nesugalvojot 😉