„Atvira Klaipėda”: apie nuoširdumą ir norą keisti pasaulį (2)

Svarbu
Avatar photoMartynas Vainorius
2019-11-15

Kaskart pateikiant tradicinę „Atviros Klaipėdos” ataskaitą norisi pasidalinti ne tik sausais skaičiais, bet ir mintimis, kurias pagimdė praėjusio mėnesio įvykiai.

„Kas yra ta „Atvira Klaipėda”? Kol ji buvo remiama žmonių, ji buvo instrumentas su misija stiprinti pilietinę visuomenę. Kai ji pradėjo priimti „dovanas”, atsiprašau, paramą iš verslo, ji tapo žiniasklaidos verslu. Manyčiau, tapo dariniu, kuris Klaipėdoje iškreipia žiniasklaidos rinką. Žiniasklaida yra pelno srities objektas, o ne VšĮ „Klaipėda atvirai” tą funkciją, kurią kiti atlieka, kaip pelno objektai, iškreipia tai darydama, kaip viešoji įstaiga. Jei Seimo narys Simonas Gentvilas ar Seimo narys Naglis Puteikis iš tiesų yra teisingi, jie turėtų būti tarp tų, kurie skubiai pateiktų Seimui svarstyti Viešųjų įstaigų įstatymo pataisą, kad iš verslo, tarp jų ir valstybės valdomo, „maitinama” viešoji įstaiga nekraipytų žiniasklaidos rinkos. Arba pirmyn, visą baigiamą sužlugdyti regioninę žiniasklaidą „sukiškime” į viešąsias įstaigas”, – rašė praėjusį mėnesį vienas iš komentatorių po tekstu, kuriame pateikėme savo atsakymus į portalo diena.lt korespondentės Alios Zinkuvienės klausimus apie „Atvirą Klaipėdą”.

Ir nors atsakiau į šį komentarą savuoju, kaip dažniausiai būna, po kurio laiko atsiranda protingesnių svetimų minčių. Po keleto dienų Klaipėdos reklamos agentūra „Stand Up“ savo atsiųstame pranešime spaudai apie uostamiestyje organizuotą geriausių šių metų festivalio „Kanų liūtai“ reklamų peržiūrą paminėjo ir šiemetinį šio festivalio šūkį: „Jei prekės ženklas nenori keisti pasaulio ar yra nenuoširdus – jis neturi ateities“.

Atrodo, kad jis šiek tiek ir apie „Atvirą Klaipėdą”, ir apie ano anoniminio komentuotojo baimes.

Galbūt kai kam taip ir neatrodo, bet mažas mūsų kolektyvas tikrai nuoširdžiai vykdo savo misiją. Tik mūsų užmojai šiek tiek kuklesni – mes norime keisti ne visą pasaulį, o pradžiai tik Klaipėdos žiniasklaidą. Tad Kanų liūtų išmintis papildomai įkvepia ir motyvuoja.

O šioje vietoje eilinį kartą norisi priminti, kad mes tik įrankis, o tokius pokyčius gali padaryti ne kas kitas, o tik Jūs, skirdami „Atvirai Klaipėdai” nors vieną eurą per mėnesį.

Kuom jis gali virsti geriausiai rodo naujus „Atviros Klaipėdos” lankomumo rekordus fiksuojantis „Google Analytics”.

Na ir kaip visada – tradicinė ataskaita apie praėjusio mėnesio paramą ir išlaidas.

Spalį „Atvira Klaipėda” sulaukė 3171 Eur paramos, iš kurios 890 Eur pervedė fiziniai asmenys. Tarp juridinių asmenų paramos 881 Eur sudaro tikslinis Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondo pervedimas projektui „Mažosios Lietuvos asmenybių biografijos – nacionalinės kultūros paveldo dalis“, o 200 Eur buvo pervesta už paskelbtus „banerius”.

Per spalį išleidome 4 339,57 Eur:

Autobuso bilietai – 51 Eur

Atlyginimas žurnalistams (pagal individualios veiklos sąskaitas) – 1494 Eur

Bankinio krepšelio mokestis – 10 Eur

Darbo vietų nuoma – 140 Eur

Atlyginimas redaktoriui už rugsėjį (į rankas) – 1130,01 Eur

„Sodros” mokesčiai – 476,95 Eur

Gyventojų pajamų mokestis – 393,04 Eur

Mobilusis ryšys – 52,07 Eur

Interneto ryšys – 19,5 Eur

Mokesčiai finansų įstaigoms už paramos administravimą – 17,32 Eur

Mokestis operatoriams už SMS paramos paslaugą – 24,65 Eur

„Gmail” saugyklos nuoma – 1,99 Eur

Laiškų siuntimas – 1,46 Eur

Kuras – 20,28 Eur

Serverio nuoma – 124,07 Eur

Už nuotraukas fotografui – 30 Eur

Išlaidos 2-ojo gimtadienio šventei – 353,23 Eur.

Žymos: | | |

Komentarai (2):

Atsakymai į “„Atvira Klaipėda”: apie nuoširdumą ir norą keisti pasaulį”: 2

  1. Martynas Vainorius parašė:

    Iš spalio mėnesio banerių dabar nebematyti tik to, kuris buvo skelbiamas Naujojo turgaus užsakymu.

  2. Andrius parašė:

    Būtų šaunu žinoti, kokius banerius pirko apskirtai įmonės, gal galima ir juos pateikti ataskaitos pabaigoje?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu

„Atvira Klaipėda“ sirgdama įžengė į aštuntuosius metus

Spalio 16-ąją sukako septyneri metai, kai uostamiestyje atsirado „Atvira Klaipėda“ – žiniasklaidos priemonė, kurios straipsnių autoriai ir „pritariantys bendražygiai komentatoriai“, ...
2024-11-20
Skaityti daugiau

Svarbu

„Atviros Klaipėdos“ darbui - Medijų fondo įvertinimas

Rugsėjis, apie kurį ši tradicinė „Atviros Klaipėdos“ ataskaita, tapo išskirtiniu mėnesiu mūsų dienraščio istorijoje. Šiemet savo veiklą pradėjęs Medijų rėmimo ...
2024-10-28
Skaityti daugiau

Svarbu

Su „Contribee“ mums taip pat ne pakeliui

Rugpjūtį, apie kurį ši, tradicinė „Atviros Klaipėdos“ ataskaita, mus, kaip ir nemažai kitų iš paramos bandančių gyventi kūrėjų, ir sunervino, ...
2024-09-24
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This