Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-10-18 |
Klaipėdos reklamos agentūra „Stand Up“ jau kelerius metus iš eilės savo klientus kviečia į nemokamą geriausių metų reklamų peržiūros seansą. Šįkart į agentūros organizuotą geriausių šių metų festivalio „Kanų liūtai“ reklamų peržiūrą susirinko 115 verslo atstovų.
„Jei prekės ženklas nenori keisti pasaulio ar yra nenuoširdus – jis neturi ateities“, – toks šūkis šįmet lydėjo „Kanų liūtų“ išrinktų geriausių pasaulio reklamų apdovanojimus.
„Stand Up“ vadovė Inesa Budginė įsitikinusi, kad kasmet didėjantis susidomėjimas profesionalia reklama ir jos efektyvumu verslius klaipėdiečius paskatins naujiems iššūkiams. Pasak jos, pildosi prognozės, kurių realumu buvo sunku patikėti prieš gerą dešimtmetį.
„Uostamiestyje dirbame su daugeliu smulkių, vidutinių ir stambių kompanijų, tarp kurių – ne tik Klaipėdos įmonės, tokios kaip „DFDS Seaways“, bet ir pasaulinio lygio prekės ženklas „Samsung“. 2004-2005 metais svajonė, kad galime tapti versliu ir inovatyviu miestu, kuriame gajus suvokimas apie šiuolaikinės reklamos formų ir kanalų naudą, pagaliau virsta tikrove“, – pranešime spaudai cituojama I. Budginė.
Reklamos agentūros vadovės teigimu, susidomėjimas reklamos efektyvumu, nestandartiniais rinkodaros sprendimais ir tikėjimas įvaizdžio ir pardavimų sinergijos galia tvirtai apsigyveno Klaipėdoje.
„Stebime, kaip vis daugiau verslo atstovų tiki ir supranta, kad kūryba ir nestandartinės idėjos suteikia postūmį augti, plėstis, didina klientų ar vartotojų lojalumą. Drįstame teigti, kad šiuo metu Lietuvos pajūryje buriasi nuovoki, naujovėmis besidominti reklamos mylėtojų bendruomenė“, – teigia I. Budginė.
Parašykite komentarą