
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2025-04-22 |
Klaipėdos savivaldybė pasirašė sutartį su UAB „VVARFF“ dėl pėsčiųjų ir dviračių tako Minijos gatvėje, pradedant sankryža su Baltijos prospektu, ir dalies Pilies gatvės kapitalinio remonto. Ilgai lauktas projektas turi būti įgyvendintas iki 2027 metų pavasario.
Nors anksčiau savivaldybė skelbė, kad preliminari projekto vertė – 2,37 mln. eurų, tačiau „VVARFF“ įsipareigoja darbus atlikti už gerokai mažesnę kainą – 1 099 898,66 Eur. Savivaldybė prognozavo, jog projektui įgyvendinti prireiks 1,9 mln. eurų Europos Sąjungos paramos lėšų.
Projekte, kurį savivaldybės užsakymu parengė MB „Susisiekimų komunikacijų sprendimai”, yra numatyta darbus atlikti trimis etapais. Pirmasis projekto etapas apima Minijos g. atkarpą nuo Baltijos pr. iki Varnėnų g. (įskaitant atkarpą iki Nemuno g. 8 sklypo). Čia suplanuotų pėsčiųjų ir dviračių takų ilgis siekia 602 m.
Antrasis projekto etapas – atkarpa nuo Varnėnų g. iki Minijos g. 19 sklypo. Čia suplanuotų pėsčiųjų takų ilgis – 780 m, dviračių takų – 896 m.
Trečiasis etapas – atkarpa iki Sausio 15-osios g. ir Pilies g. sankryžos bei Pilies gatvės atkarpa iki Priešpilio g. Čia pėsčiųjų takų ir dviračių takų ilgis siekia 706 m.
Pėsčiųjų takai yra suprojektuoti iš šviesiai pilkos trinkelių dangos, dviračių takai – raudonos asfalto dangos. Beveik per visą ilgį projektuojamus takus nuo gatvės skirs veja apželdinta skiriamoji juosta.
Matau, kad pinigo turim kaip šieno, net proto nebereikia. Neseniai nutiestus raudonų trinkelių takus keisim į raudoną asfaltą. Imsim tobulinti takus ten, kur jie jau yra, ir metus tempsim ten, kur jų visai nėra.
Bet koks sveiko proto ūkiškas žmogus pasakytų, kad I ir III darbų etapų šiuo metu visai nereikia, bet kuo skubiau būtina nutiesti šaligatvį su takais nuo Agluonų g. iki Bijūnų g. Vienas vienintelis etapas, kuriam atlikti ir pinigų, ir laiko reikia trigubai mažiau!
Spalvotos trinkelės nėra dviračių takas. Skalpuoti reikia tuos, kurie leido tokius takus daryti „dėl vaizdo”
Kuo blogos trinkelės? Ką, jūsų paspirtukus smarkiai krato? Mano dviratis trinkelėmis rieda gal net geriau kaip asfaltu.
Kodėl Lietuvoje mažai dviračių takų?
Todėl, kad mažai dviratininkų
O kodėl mažai dviratininkų?
Todėl, kad mažai dviračių takų
Tokiais tempais apie 2 su puse kilometro per 2 metus nei komunizmo nei kapitalizmo nepastatysim
Ir visur kyšo Plungės ausys, visokios lagūnos, varfai ar jau Klaipėdoj nėra kelininkų?
Kas ten mins tais jusu laukais..
Mina ir dabar žmonės į naująją perkėlą.
O ne atrodo, kad kai nėra tako niekas ir nemina. Labai patogu ir greita bus numinti nuo pats centro, išvengiant Tiltų g. ir didžiosios dalies Taikos pr.
Tiek metų lauktas tas takas.
Matosi, kad žmogus su dviračiu „Jūs”.
Klaipėda – dviračių miestas. Miname ir minsime, labai reikia dviračio takų.
O kurioje gatvės pusėje bus takai? Kur galima bent projekto žemėlapį pamatyti (jei toks yra)?
Pagal gatvių pavadinimus (Nemuno, varnėnų) kalba eina apie vakarinę pusę. Vakarinėje pusėje didžiojoje minėtos atkarpos dalyje ir nėra dviračių ir/as pėsčiųjų tako.
Galite panagrinėti viską čia: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=787226&LID=921747&AllowPrint=1
Aišku, būtų smagu pradėti nuo kito galo, nes nuo Baltijos pr. iki N. perkėlos bent jau kažkokie takai yra. Na bet jei tai susiję su kelio remontu Pilies gatvėje, tada Ok, lauksim 2 metus :). Ačiū už informaciją