
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2025-04-14 |
Uostamiesčio savivaldybė paskelbė projekto „Dangės teritorijos prieigų atgaivinimas Šiauriniame rage“ rangos darbų konkursą. Tikimasi, jog ši viena iš miesto gyventojų ir svečių labiausiai lankomų vietų bus atnaujinta per beveik pora metų.
Skelbiama, kad ieškomas vienas rangovas, kuris turės darbuotis pagal du projektus. Vienas iš jų – Dangės g. atkarpos, nuo Pilies gatvės iki Šiaurinio rago, ir pėsčiųjų tako rekonstravimo bei kitų inžinerinių statinių statybos techninis projektas. Antrasis – lietaus nuotekų tinklų Dangės gatvėje rekonstravimas.
Potencialių rangovų pasiūlymų savivaldybė laukia iki gegužės vidurio. Anksčiau buvo pranešta, jog sutartį su rangovu planuojama pasirašyti vasarą, „tuomet ir būtų pradėti darbai, kurie, planuojama, truks apie 1,5 metų”. Tačiau paskelbtuose dokumentuose nurodoma, kad su būsimu rangovu bus sudaroma 21 mėnesių trukmės sutartis.
Maksimali galima sandorio vertė viešai neskelbiama. Projektą finansuoti tikimasi iš Europos Sąjungos lėšų.
Bendras tvarkomos teritorijos plotas – daugiau kaip 15 tūkst. kv. metrų. Projektą parengė architektūrinį konkursą laimėjusi MB „Pupa – strateginė urbanistika“. Techninio projekto parengimą užsakė ir finansavo UAB „Memelio miestas“. Projektuotoja – UAB „Geoconsulting“.
„Šiaurinio rago skveras yra pagrindinė Klaipėdos miesto judėjimo trasa link perkėlos į Smiltynę, – rašoma rekonstrukcijos projekte. – Šiuo metu viešojoje erdvėje yra D kategorijos Dangės gatvė, dviračių takas bei pėsčiųjų zona. Viešojoje erdvėje trūksta funkcinės hierarchijos bei zonavimo, takai yra per platūs neaiškios funkcijos“.
Nurodoma, jog pagrindinis projektavimo tikslas – sukurti viešąją erdvę – krantinės skverą, kuris būtų patogus pasiekti keltą bei jauki erdvė ilsėtis prie vandens ir stebėti uostą.
Žadama, kad atnaujinta krantinė sukurs „patrauklią, saugią ir aktyvią miestiečių laisvalaikio erdvę išsaugant vertingąsias jos savybes bei pabrėžiant vietos charakterį“. Projektuojama želdinių juosta senųjų pastatų vietoje skirs projektuojamą greito judėjimo taką perkėlos link ir „uosto charakterio erdvę palei Dangės upės krantinę“. Abi pusės susijungs erdvėje prie marių ir perkėlos į Smiltynę. Ši erdvėje projektuojama neformaliam poilsiui bei didesniems susibūrimams, numatoma vieta meniniam akcentui – akmenų kompozicijai, simbolizuojančiai XVI a. pradžios įvykį, kai dancingiečiai Danės uostą užvertė akmenimis. Taip pat bus išsaugoti esami skvero meniniai akcentai, o dangose ir želdynuose bus pažymėtas istorinis miesto užstatymas.
Atstatykit karališkosios muitinės pastatą.
Daug ką galėtų atstatyti, bet nėra tiek daug verslininkų-entuziastų, tokių kaip Salamander pastato gaivintojų
Tegu Memelio miesto savininkai tą krantinę ir tvarko. Tai jų sunkiasvorės mašinos viską subjaurojo, o buvo normali, graži krantinė…
nesupainiojot krantinių?
Krantine ta pati .
krantines koncesijos pagrindu atiduotos Achemai, Achema (KLR – slapyvardžiu) pagal koncesijos sutarti nieko ten ale negali daryti (tik lupti pinigus is žmonių) dabar konkursas bus ir už visu pinigus sutvarkysime krantine o Achema ir toliau jas naudos savo reikmėm … manau, kad konkursas turi būti ne krantiniu remontui o normaliam valdytojui arba pats miestas turi tvarkytis savo valdose o ne atiduoti naudoti kam papuola už juokingus pinigus …. negi valdovas nemoka uosto valdyti ir tam reikia samdyti poničką, kuriai yra dzin Klaipėda tik tiek kiek pinigų galiam nusiurbti
Jeigu ką, tai ši krantinė ne taip seniai jau buvo rekonstruota. Dabar gi, iš esmės rekonstrukcija bus daroma Memelio miesto savininkų naudai. Ūkiškai dirbanti valdžia pinigus nukreiptų atnaujinimams kitose vietos, o ne finansuotų kažkieno privačius interesus.
Gaila, bet, atrodo, neliks galimybės iki kelto atvažiuoti, tai tokiems kaip aš, seniems ir nesveikiems, neliks galimybės patekti į Smiltynę kaip iki šiol, palikus prie kelto automobilį arba atvažiavus taksi.
Ir atrodo, kad tai dėl to, jog namų kvartalą leista taip išplėsti, kad nenorima, jog automobiliai važiuotų po langais.
Įsigykite neįgaliojo vežimėlį. Būna ir visokių elektrinių variantų.Jie paprastai kainuoja daug pigiau nei automobilis (jau nekalbant apie eksploatacijos išlaidų skirtumus), nereikia teisių, nekelia pavojaus aplinkiniams, gali naudotis daugelis turinčių protinę ar vizualinę negalias. Palyginimui: nė prie vieno Akropolio įėjimo nėra autobusų stotelės, iš kurios galėtų išlipti ir lengvai pasiekti įėjimą neįgalieji ar senyvi žmonės. Visi jie turi eiti kelis šimtus metrų nuo stotelės, kirsti didelę automobilių stovėjimo aikštelės, laviruodami tarp automobilių. Ir taip yra vietoje, kuri Klaipėdoje yra viena populiariausių jau virš 20 metų, tačiau kažkodėl niekas tuo nesiskundžia. Šiuo atveju, neįgalieji ir senyvi žmonės bent jau neturės laviruoti tarp automobilių, bus patogus ir streso nekeliantis takas.
Moki šūdą malti, ar tik nebūsi liberalas.
Socialistas.