
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2025-04-09 |
Rangovui miesto valdžios užsakymu pradėjus griauti namą Bangų g. 11, nors tam ir priešinosi dalis visuomenės, savivaldybė išplatino pranešimą spaudai, kuriame aiškina tokio sprendimo motyvus.
Martyno Vainoriaus nuotr.
„Perspektyvoje šioje vietoje planuojant Bastionų gatvės įrengimą, šį pastatą dar 2016 metais nutarta paimti visuomenės poreikiams, tarybos sprendimo pagrindu atliktos visos reikiamos procedūros, turtas numatyta tvarka išpirktas iš savininkų. Pernai parengtas nebenaudojamo pastato griovimo darbų aprašas, kurį suderinus numatyta tvarka, pradedami darbai. Gatvės įrengimas bei naujo tilto per Danę statyba yra numatyta miesto bendrajame plane bei kituose planavimo dokumentuose. Pagal 2016 m. detaliojo plano sprendinius Bastionų gatvės atkarpa nuo Gluosnių gatvės turėtų eiti statmenai Bangų gatvei ir sudaryti tradicinę keturšalę sankryžą su Bangų ir Baltikalnio gatvėmis. Idėja nutiesti tiltą per Danę ir įrengti gatvę plėtojama jau daugelį metų, pastaruoju metu diskusijos atnaujinamos, ieškoma racionaliausių sprendinių“, – rašoma pranešime.
Jame primenama, kad planams griauti pastatą yra pritaręs ir Kultūros paveldo departamentas. Toks pritarimas išreikštas ir 2016-aisiais keičiant detalųjį teritorijos planą, kuriame buvo numatyta griauti šį pastatą bei jo vietoje suplanuoti gatvę, ir šiais metais numatyta tvarka derinant griovimo darbų aprašą.
„Dviejų aukštų, kiek daugiau nei 200 kv. m. pastatas buvo pastatytas XIX a. pab. – XX a. pr. Pagrindinių konstrukcijų medžiaga – plytos. Stogas iš asbestcemenčio. Klausimas dėl pastato vertingųjų savybių nustatymo keliskart buvo svarstytas Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo taryboje. Svarbus aspektas – pastatas 1956 metais buvo rekonstruotas, vietoje palėpės įrengtas antras aukštas, langai, pakeista stogo danga, pakeltas stogas, sienos, perplanuotas vidus. Konstatuota, kad po rekonstrukcijos pastatas prarado autentišką tūrį, didžiąją dalį autentiškų architektūrinių detalių, pakeista plano struktūra, todėl pastato nesiūlyta registruoti Kultūros vertybių registre. Atliekant griovimo darbus, bus nugriautas ir sklype esantis 1979 m. statybos garažas“, – rašoma pranešime.
Atlikus griovimo darbus rangovas turės pasirūpinti ir statybinių atliekų bei teritorijos sutvarkymu. Darbus pagal 30,2 tūkst. vertės sutartį atlieka bendrovė „Vaidva“.
Parengta pagal pranešimą spaudai
Galvoju, jei tas tiltas po juostą į abi puses, na kad ir visos trys ten jos būtų, tai gal vietos būtų užtekę namo ir nenugriovus? Ne taip jau ten siaura, o ir nugriovus, nieks ten nepraplatės. Kaip ir taip „trukdantis” namas Jūros gatvėj. Stovi šalia važiuojamosios dalies, bet eismui kaip ir netrukdo, o kad greitį čia sumažini, tai tik saugiau, ten ir įsibėgėt nelabai kur yra. O pėstiesiems prakirsti pirmą aukštą, kaip ne viename pastate Tiltų gatvėj esama, ir bėda išspręsta, paveldas išsaugotas, griovimo kaštai sutaupyti. Kam čia taip pulti griauti.
Gerai kad nugriove,laukiam tilto.
Savivaldybės klerkas laukia pinigu iš statybu
Nu kokie ten pinigai? Nejuokink,senojo tilto remontai ,išlaikymas daugiau kainuoja.
Prieš rinkimus į mero postą Vaitkus aistringai padisakė prieš šio tilto statybą. Kalbėjo labai argumentuotai. O dabar atsitiko PINIGAI! Ir dar atidirbimas už postą.
Išvada: meras melagis, priklausomas ir reguliuojamas kitų vargšų žmogelių (tik turtingų). Gaila miesto, kuriam vadovauja savaliautojai, neišmanėliai turtuoliai.
Mere, išsitieskit! Prisiminkite, ką sakėte anksčiau. Ir tai buvo teisinga, moksliniais tyrimais pagrįsta nuomonė. Išlikit garbingas ir gerbiamas.
tą durną Bastionu tiltą o daugiametė liberalu valdžia. Verks nuo jo visa Liepų gatvė su visais skersgatviais..Gerai atsimenu kai Lito laikais tokia ponia Daujotienė komiteto posėdyje pasiūlė Bastionų tilto projektui paimt miesto socialininkų nepanaudotus pinigus (3 milijonus) neva skolon o taryba patvirtino.Ar atidavė tai labai abejoju…:D) Metų metais ten buvo kišami pinigai bet padaryta kaip matom Nulis. Visi visuomenininkai ir aktyvūs miesto piliečiai piketavo, protestavo prieš tą tiltą bet projektą valdė – gi gentviliniai per puse su Vilniaus mafais..O tai reikia buldozaris. //// O jūs manot kad dabar Vailtkus gali bent ką nors padaryt kitaip?
Greičiau griaukit ir statykit tiltą ,gelbekit byrantį senamiestį nuo autobusų .
Sveiki, esam naujakuriai bastionu namuose, laukiame bastionu tilto, tiltų gatvė tikrai gali būti pestiesiems.
Kad, kaip suprantu, blokiniai tie tavo bastionų namai
Nors ir iš šiaudų ir molio. Ką tai keičia?
Viskas gerai , liberalai ,nustekene Klaipėda , niršta .Dar reikėtų pora tiltų , nes krizių atveju labai lengva Klaipėda į 2 dalis padalinti, o Vaikui – kantrybės su ta gauja, jo visi darbai konkretus ir ,rodos , jo ketinimai nuosirdus
Vaitkus ir yra gauja
Kokias EISMO „problemas” išspręst ketina ?! TILTAS atsiremia tis į dvi sprindžio pločio gatveles ?
Taigi kam samdėt studiją už 30.000€ iš Vilniaus ! Išvada : ekonomiškai NETIKSLINGA ir NENAUDINGA !NE . Nepatiko . Bloga išvada
.Čia vienas minėjo idijotas tokiu būdu ” nukraut ” Tiltų g. Nebent dar bent 10namų reik verst palei Bangų ir Baltikallnio g .o ne vieną nupiiepėlį ant kampo ! Berazūmiai !
. Taškom pinigus toliau . Tai gal dar autobusus ,tramvajus paleist planuojat per 5 metrų pločio gatveles ? Tiesiog VASIUKAI bus
Rekonstruotas 1964m.Garazas pastatytas 1957m. Ten gyvenau ir buvau 7kl.kai renovavo namą. Gyventi išsikėlė teveliai 1951.
Klausimas dėl pastato vertingųjų savybių nustatymo keliskart buvo svarstytas Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo taryboje. Svarbus aspektas – pastatas 1956 metais buvo rekonstruotas, vietoje palėpės įrengtas antras aukštas, langai, pakeista stogo danga, pakeltas stogas, sienos, perplanuotas vidus. Konstatuota, kad po rekonstrukcijos pastatas prarado autentišką tūrį, didžiąją dalį autentiškų architektūrinių detalių, pakeista plano struktūra, todėl pastato nesiūlyta registruoti Kultūros vertybių registre.
Pagal tokį „praradęs savo autentiškumą” principą, reiktų nugriauti mažiausiai pusę pastatų senamiestyje, nes daugelis jų yra rekonstruoti, pakeisti jų tūriai, naudotos neautentiškos medžiagos, pristatyti priestatai, pašalintos pastatų dalys ar pastatai atstatyti praktiškai nuo nulio prastai išlikusių pamatų vietoje. Bet teisingumo Klaipėdoje ieškoti neverta, nes tai miestas su labai silpna vietos tapatybe ir pilietine bendruomene.
Pilna vietos daryti tiltui i rytus nuo PC gulbe,per uzdaroma Kl energija.Bet ne,mankurtams juk smagiau griauti
Bet tiltą per Danę, pagal infrastruktūros sutartį, statys vystytojas? Ar „nupūs” šį punktą?
Ne namas čia svarbiausias, o svaičiojimas apie tiltą per Danę. Į rengė poilsio zoną, pro kurią nuties gatvę. Tuo labiau, kad ten pagrinde žaidimų aikštelės vaikams. Nekalbant apie eismo organizavimo problemas įsijungiant į Liepų gatvę.
Jūs teisus. O Vaitkus su Dambrausku, kiek pamenu, tyčiojosi iš šio projekto ir teigė, kad jo įgyvendinti nereikia?
Pritariu – esmė ne namas, o naujas tiltas. Skaičiau, kad tuo nauju tiltu nukreips DALĮ viešojo transporto. Vadinasi, liks viešasis transportas ir Tiltų g. Sugriaus ramią oazę prie upės – vardan ko?
Labai gerai, jau ir taip per ilgai užsistovėjo. Joks čia paveldas, tik aptriušes vaiduoklis. Nepatenkintiems anonimams ir jiems pritariantiems reiktų išmokti skaityti, kur paveldosaugininkų išvadose aiškiai pasisakyta, kad jokių vertingų savybių nėra. Ir tą vaiduoklį prie Memelio miesto gerai būtų nugriauti, atstatant šalia, tai yra patraukus nuo gatvės. Visiems miestiečiams, išskyrus saujelę viskuom nepatenkintų žmogeliukų, būtų sveikintinas dalykas.
O, štai ir miesto kenkėjas apsireiškė su genialiom įžvalgom
Šį kartą ir šiam ponui pritariu.
Gerbiamas Artūrai,
ar galėtumėte tuomet Tiltų gatvę ir Biržos tiltą palikti pėstiesiems? Tokiu atveju būtų išspręstas brangus Biržos tilto remonto klausimos, verslai ir žmonės grįžtų į Tiltų gatvę, renginių metu, kai ta gatvė užtverta – ten daug gero bruzdėsio, o Klaipėdoje neturime jokios centrinės pėčiųjų gatvės.
Medžius Daukanto aikštėje išretinau, kiek leidžia jėgos miesto istorinį paveldą naikinu, o ko nenaikinu – neleidžiu remontuoti, kad patys sugriūtų. Užtat mieste bus požeminis garažas už kosminę kainą ir bimbalų pilotams daug asfalto ir parkofkių.
Paveldo nebuvo :))) __Klausimas dėl pastato vertingųjų savybių nustatymo keliskart buvo svarstytas Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo taryboje. Svarbus aspektas – pastatas 1956 metais buvo rekonstruotas, vietoje palėpės įrengtas antras aukštas, langai, pakeista stogo danga, pakeltas stogas, sienos, perplanuotas vidus. Konstatuota, kad po rekonstrukcijos pastatas prarado autentišką tūrį, didžiąją dalį autentiškų architektūrinių detalių, pakeista plano struktūra, todėl pastato nesiūlyta registruoti Kultūros vertybių registre.
Valdžiažmogiams vienodai visi paveldai ar pagarba istorijai, svarbiausia vykdyti planą. Suplanavo tą absurdišką gatvę niekam nereikalingą, tai ir eina buldozeriu pagal planą. Lygiai tas pats absurdas su parkingu Atgimimo aikštėje. Sulygins su žeme atkasta istorinį sluoksnį ir statys vistiek tą parkofkę, nes suplanuota. Ten intelektas pas juos daugiau neneša, jog kažką keisti. Bet jei išrenką tokį ribotą merą, gal tiesiog atspindi gyventojų poreikius, reiškia daugumai geriau papildomas asfaltas, nei kažkoks paveldas
Sena lušna
Dar lušną nugriauti reikia prie memelio miesto
Geriau griautų visus sovietinius namus.