Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2025-03-13 |
Uostamiesčio savivaldybės valdoma AB „Klaipėdos vanduo“ kovo 19-ąją kviečia gyventojus apsilankyti Klientų aptarnavimo centre ir kartu paminėti Kliento dieną. Tądien bus galima sužinoti daugiau apie el. paslaugas bei gauti naudingų patarimų. Žadama, kad atvykusiųjų lauks staigmenos.
Nuo ketvirtadienio visą savaitę klientai, kurie užsiregistruos arba atnaujins savo kontaktinius duomenis savitarnos portale, dalyvaus žaidime. Kasdien burtų keliu bus išrinkti trys laimingieji, kuriems atiteks firminiai prizai.
Gyventojai, nurodę savo mobilųjį telefoną savitarnos portale, gauna SMS pranešimus apie atliekamus planinius darbus, galimus gedimus, kontrolierių vizitus ir kt. Pasitikrinti ir atnaujinti kontaktinius duomenis galima vos keliais mygtukų paspaudimais savitarnos portale („Mano paskyra“ – „Mokėtojo kontaktiniai duomenys“ – „Mokėtojo mob. telefonas“).
„Klaipėdos vanduo“ šiuo metu aptarnauja daugiau nei 103 tūkst. klientų, iš kurių apie 34 tūkst. jau naudojasi savitarnos portalu.
„Norime paskatinti dar aktyviau naudotis savitarnos portalu, kuris leidžia lengvai peržiūrėti, gauti ir apmokėti paslaugas vos keliais paspaudimais. Be to, atsisakydami popierinių sąskaitų, kartu prisidedate prie gražaus tikslo – tvarių, aplinką tausojančių, sprendimų. Tad kviečiame atvykti gyvai – supažindinsime su savitarnos portalo privalumais, suteiksime išsamią instrukciją, kaip juo naudotis ir atsakysime į visus rūpimus klausimus“, – sako Dovilė Kozlovienė, „Klaipėdos vanduo“ Klientų aptarnavimo departamento direktorė.
Kovo 19 d., trečiadienį, gyventojai laukiami nuo 9 iki 16 val. Ryšininkų g. 11. Tądien jų lauks ir Laimės rato žaidimas, kuriame galės laimėti simbolinių prizų.
Parengta pagal pranešimą spaudai
Parašykite komentarą