
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2025-03-12 |
Klaipėdos rajono savivaldybė jau ketvirtus metus rengiamame specialiajame plane, be kita ko, numato ir ir dvi naujas jungtis su miestu. Svajojama apie dviejų lygių jungtis per Palangos plentą ties Karaliaučiaus ir Žvyro bei Klemiškės ir Klausmylių gatvėmis. Tačiau, pasak rajono valdžios atstovų, tam įgyvendinti „reikės penkmečių“.
Trečiadienį Klaipėdos miesto Eismo saugumo komisija tik išklausė UAB „Tyrens Lietuva“ projekto vadovės Gintarės Karpavičienės pristatymo apie rajono savivaldybės užsakymu rengiamą Slengių, Mazūriškių, Trušelių, Gindulių kaimų ir gretimos teritorijos vietovių komunikacinių koridorių ir inžinerinės infrastruktūros specialiojo plano keitimą. Šio plano sprendiniai Klaipėdos miestui nėra privalomi. Be, to, magistralinį kelią į Palangą valdo AB „Via Lietuva”, kuri nurodo, jog tokie sprendiniai turi būti rengiami valstybės lygmens dokumentais.
Komisijos pirmininkas vicemeras Algirdas Kamarauskas buvo negailestingas svečių pristatytiems planams, sakydamas, jog tai „apkrautų Klemiškės gatvę, klaipėdiečiai nesidžiaugs“. Anot jo, nėra racionalu statyti brangias dvi dviejų lygių sankryžos jungtis tarp rajono ir Klaipėdos, kadangi už vienos tokio objekto kainą galima pastatyti dvi mokyklas arba mokyklą ir darželį, kas esą iš esmės sumažintų rytinius ir vakarinius transporto srautus.
Komisijos narius labiau domino, ar rajonas rengiasi likviduoti „butelio kakliuką“ – Liepų gatvės jungties su rajonu tęsinį iki pirmosios žiedinės sankryžos jau rajono pusėje, nes čia, kitaip nei Lietų gatvėje yra tik dvi eismo juostos, dėl ko pavakare transporto kamščiai nusitęsia iki Dangės upės. Vicemeras pabrėžė, kad rajonui dera vystyti savo socialinę infrastruktūrą – tuomet nereikėtų brangių papildomų transporto jungčių su miestu.
„Turime aiškiai pasakyti, klaipėdiečiams, kad sprendimas įrengti vieną ar kitą jungtį nėra priimtas, – tvirtino jis. – Sprendimas bus priimamas atsižvelgiant į miesto nuomonę“.
Neprisistatęs Klaipėdos rajono atstovas teigė, kad dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams dėl transporto infrastruktūros sukūrimo yra išsiųstas 1700 privačių rajono žemės sklypų savininkams. Jis tvirtino, jog „dauguma visuomenės” tokių sprendimų laukia ir jiems pritaria, o „milžiniška plėtra priemiestinėse teritorijose, visame rajone pagimdė tai, kas yra dabar“.
Kastytis Macijauskas, miesto savivaldybės Urbanistikos ir architektūros departamento direktorius, teigė, kad reikia dar bent penkių naujų mokyklų, kad vaikai iš rajono nebūtų vežami į miestą. Jis sakė, kad tokį specialųjį planą, kurį rengia rajonas, labai sunku suderinti „ir dar nežinia, kuo viskas baigsis“. Bei palinkėjo sėkmės jį tvirtinant.
Nereikia jokių penkmečių reikia tik projektuotojų ryžto ir taškas. Sankryža per Palangos kelią iš Klemiškės gatvės per A13 kelią link Jokubavo, Kretingos buvo ankščiau ir laikas būtų ją sugrąžinti pastačius šviesoforus ir pan., pakol neužlūžo Liepų gatvė….
bet istikruju ko tie rajono gyventojai plusta i miesta masinomis ir tersia miesta,mes mestieciai visur vykstam viesuoju transportu,o tie kazkodel nenori vaziuot autobusais.vaziuotu autobusais ir nebutu kojiu kamsciu ir mazesne tarsa,o dar nori kazkokiu sankryzu viaduku.vazinekit autobusais,dar geriau kad rajonas pastatytu tramvaju nuo slengiu liepu gatve iki muz teatro.
Alia tikrai ko jie važuoja,,,Pamiršom taves paklausti,! Kokiu autobusu tu važiuoji…Matom kiekviena ryta vakara kamščiuos..
Kad ir taip sausakimši tie autobusai, bronislovai.
Žmonės prisipirko rajone pigaus būsto, verkia, kad nėra šaligatvių, o dabar tikimasi miestiečių sąskaita sukurti infrastruktūrą.
Durniau tau parašyti jau nejo?? Problemos suvokimas nulinis.
Dar to betrūko, kad Klaipėda statytu rajoniniams išvažiavimo kelius iš miesto. Miestas turi kur pinigus investuoti klaipėdiečių geresniam gyvenimui.
I auksinę mokykla ir parkofkę
Manau ,kad tikslingai kišami pagaliai į ratus tam, kad po kelių metų galėtų pasipelnyti
Vystymasis ne tai kad reikalingas, o privalomas. Jei spjausim vienas į kitą nieko gero niekam nebus.
Labai jau keistas A. Kamarausko požiūris į senos sankryžos atstatymą/atnaujinimą per A13 Palangos kelią link Jokubavo, Kretingos krypties, Klaipėdiečiai kaip tik apsidžiaugs kai nereikės per aplinkui sukti ratų,-pamastyk Kamarauskai ką šneki!? labai neteisus šitoj vietoj ir aplamai kaip gali dirbti tokie darbuotojai kurie siūlo tokius kvailus variantus….? .Paprastai– kelias jau yra, tereikia tik patvirtinti šį puikų planą ir nereikės laukti penkmečių, užteks pusmečio ir kitais metais arba š.m. pabaigoj turėsime puikų dar vieną išvažiavimą iš klaipėdos ir neliks jokių kamščių, valio protingiems projektuotojams, laukiam rezultatų.
Jam neduota mastyti.
Klaipėdiečiai nesidžiaugs. Kai klemiškės gatvėje susidatys kamsciai ir padaugės mašinuu. Džiuagsis tik kaimieciai ir ginduliu leliu baukštininkų. Pasirinko žmones gyvent kaime lai ten ir gyvena ir dirba. O kad kamščiai yra patys. Labai maža dali klaipėdičiu duose kamsciuose sedi. Kaimas pagrinde.
Manau, tai, musu nusamdytu, …”stratiogu kliurkos”!?(kaip manot,kodel „chebra” nestrateguoj(ne tvoruoja),i kur- kaip augs-vystysis miestas,kokie „bus” gyventoju poreikiai, … !?)Manau,”keisti!?”, simtamilijoninai „nebaigtu viadu projektai” ,patvirtina,”jie(uz pinigus) zino „geriau”” !?
„Senai-senai” , „rase”,kad, panaikinus „butelio kakliuka”(J.Z), nukreipus a.srautus dar pries Klaipeda,t.y nutiesus naujus MIESTA apvaziuojancius kelius(Lenkijos Pvz.) problemos(u) sumazetu-nebutu !?Palangos Plentas taptu(butu tapes?) MIESTO gatve !?
Labai čia reiškiasi kai kurie „klaipediečiai” kurie patys atsikrauste iš kažkur po 1950 m.o ištikruju mieste liko vieni pensininkai..Galima čia daug pūstis kai dali pinigu paskiria visa Lt.respublika
Geriau pastatytų Tiltą dar viena ir kelią ir kad iš Debreceno gatvės galima išvažiuoti pramonės gatvė
pasisekė su miesto valdytojais . Pagarba , seniai laikas buvo rūpintis klaipėdiečiais . Ačiū .
Klaipėdos rajono valdžia- perduokite visas Klemiškių, Slengių, Mazūriškių ir t.t. ribas Klaipėdos miestui. Klaipėda susitvarkys- gaus NT mokestį, investuos į kelius, problema bus išspręsta. O dabar norit kad Klaipėda statytų viadukus, o visus mokesčius rajonas pasiimtų?
Klaipėda turi dar daug ką tvarkyti MIESTE ir be apleistų rajono vietų , gatvių , šaligatvių ir t.t. Tegul susitvarko patys , o vėliau , jei klaipėdiečiai pritars , gal ir bus galima svarstyti .
požiūris
Klaipėdiečiai – svarbūs ! Ačiū . Regionas tegul ” dirba ir mokosi ” savo aplinkoje , o ne miesto orą teršia . ___Turime aiškiai pasakyti, klaipėdiečiams, kad sprendimas įrengti vieną ar kitą jungtį nėra priimtas, – tvirtino jis. – Sprendimas bus priimamas atsižvelgiant į miesto nuomonę“.
Mėgaukitės rajono privalumais. Laimingai.
Budamas meras tai pirmiausia sita vicemera pirma paleisciau ant slidziu uz tokias kalbas.
pats save pasileidai ant slidžių į priemiesco tuscius laukus gyventi, nesivernok, pastovėsi dar 20metų kamščiuose kol rajonas į skolą viaduką rekonstruos. Bet iki to laiko turesit issimoketi skolas jau uz statomas ir busimas rajono svietimo istaigas. Pats zinojai, kur eini gyventi, miesto savivaldybe aplink jus rajoninius čia nešokinės
Problema jau sena ir ji toliau giles, nes ir kazkas vis isduoda leidimus statyti kur tuo metu nera isvystita infrastruktūra. Kur vaikų saugumas keliuose be šaligatvių… mokesčių surenkama pakankamai tik paskirstoma ne pagal prioritetus, būtina daryti keleta išvažiavimų arba platint kelius. Tarp kitko tie 20 tuks virs gyventoju dauguma vaziuoja i Klaipėda i darbus ir taip savo indeli inesa ir miesto labui.
o kodėl nedirbate rajone ? Kodėl vaikus vežate į Klaipėdos mokyklas, darželius ? Ir pagaliau kodėl nevažiuojate viešu transportu ? Miesto gyventojai dėl oro taršos mažinimo važiuoja ….o jūs , tik teršiate mums gyvenama aplinką ir dar inkščiate ?
Šaunuoliai projektuotojai, pirmyn ir kuo greičiau tuo geriau, tai laaaabai geras sprendinys pratęsti KLEMIŠKĖS gatvę per Palangos A13 kelią (įrengti ten sankryžą) juk taip buvo kažkada ankščiau ir nereikia čia pykti ir agituoti… LIEPŲ gatvė ir taip jau dūsta ir kemšasi nuolatos, o KLEMIŠKĖS gatvė tuščia… Įrengus sankryžą per Palangos kelią transporto srautai pasiskirstytų ir tie kamščiai kaip mat sumažėtų, nereikės net Bastiono tilto kuris tikrai kamščių problemos neišspres, nes visi suvažiuos kur? ogi vėl į LIEPŲ gatvę…..
Durniai bus jei Palangos plente sankryža darys. Ten turės arba mažinti greitį(bus kamščiai) arba bus daug avarijų(bus kamščiai). Pakankamai avarijų ir tai tiesiam keli kai orai atšyla. Ne kart buvo jau taip. Ten arba tunelis arba viadukas. Ir tas ir tas brangu.
Kad nėra normalaus išvažiavimo iš Klėmiškės gatvės, bus spūstys išvažiuojant iš jos+ dar didesnės įvažiuojant į Mokyklos. Palei Klėmiškės gatvę bele kiek namų ir daugiabūčių statosi ir planuojasi, ten savas srautas pilnai užpildys gatvę.
O rajono gyventojai galvoja, kad įvažavus į miesto ribas mašinos stebuklingai dings. Bet tai reikia kažkaip pasiskirstyti po miestą, o ten tokios galimybės nėra. Visi patenka į mažytę gatvelę su ženklu „duok kelią”, bus antras Slengių kamštis.
Kas ten per bukiai sedi ir ora bezda veltui..Ne del mokiniu ten susidaro kamščiai,…Laikas jau atsimerkti ir garsiai pasakyti : kad ten tie patys klaipėdiečiai kasdien važiuoja ir i darbą ir i savo antrą NT,!!!!
Ačiū Dievui rajone nenusipirkom, o tai būtų reikėję kankintis kamsciuose. Dabar kokybiškas gyvenimas su vejeliu. Mašinos irgi nepirkom pasirodymui, o investavom į kokybišką sklypą mieste ir nebereikia vaidinti ir apsimetinėti keliu NT savininku, kad mokykla gauti. Dabar net veltui neimciau sklypo rajone.
Ačiu dievui pabegom iš miesto,pasirodo mieste vien kamščiai ryta vakara..
Mokėsit NT mokestį rajonui ir pasistatysit mokyklas ir t.t.
Nu buvo svarbu laukuose namų pristatyti, tai pajamos, o keliai ne jų rūpestis, tai išlaidos…. žmonių poreikių ten nėra…
Ponas Kamarauskas tūrbut iš medžio iškrito jam nereiki nereiškia kad miestiečiams nereikia…
Pirma kaip reiktu evokuotis pro tuos kelis įšvažiavimus jeigu reiktu.
Antra kiek žmonės sudegina kuro kamščiuose tai yra teršia aplinka be reikalo…
o taip turi būti..Nes kuo daugiau kamščių,tuo daugiau pinigų. Kuo daygiau sudeginama kuro, tuo daugiau gaunama pelno už kuro pardavimus ir surenkama mokesčių į biudžetą.
Žmonių gerovė, tarša realiai visada tampa paskutinėj vietoj tiems,kurie atsuduria ant bangos valdžioj..Kai nenorima kažko daryti, priežasčių rasti lengva