Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2025-03-05 |
Klaipėdos miesto savivaldybės sprendimas uždrausti motociklų eismą senamiestyje – dar vienas pavyzdys, kaip operatyviai priimami draudimai, tačiau metų metus besitęsiančios miesto problemos lieka neišspręstos. Kodėl vietoje realių problemų sprendimo vėl einama lengviausiu keliu – ribojant ir draudžiant?
Juolab kad net ir oficialus nutarimas kalba apie motociklų eismo ribojimą tik nuo 22 iki 6 valandos. Tai logiška priemonė, jei kalbame apie triukšmo mažinimą nakties metu. Tad kodėl dabar imamasi perteklinių veiksmų ir motociklai visiškai išstumiami iš senamiesčio? Ar Klaipėdos miesto vadovams atrodo, kad motociklas dienos metu – prie visų greičio ribojimų, matuoklių ir kitų kontrolės priemonių – kelia didesnį triukšmą nei autobusai, baruose grojanti muzika, vaikų žaidimo aikštelės ar gatvės muzikantai? Ar šiems miesto garsams taip pat ruošiamasi taikyti draudimus?
Dar labiau glumina tai, kad tokiu sprendimu dar labiau žlugdomas ir taip merdintis miesto centras. Senamiestis jau dabar tuštėja, verslai kovoja dėl išlikimo, o čia – dar vienas smūgis tiems, kurie galėtų būti potencialūs lankytojai, klientai, miesto gyvybės palaikytojai. Vietoje to, kad savivaldybė rūpintųsi, kaip sugrąžinti žmones į centrą, ji pati juos atbaido.
Dar labiau piktina tai, kad sprendimai, kurie realiai palies tik mažą dalį žmonių, priimami žaibiškai, tačiau tuo pat metu metų metus nesprendžiamos problemos, liečiančios kone kiekvieną miestietį, tarsi neegzistuoja. Pavyzdžiui, Klaipėdai atrodė visiškai normalu Vėtros gatvėje įrengti vienpusio eismo ženklus ir nuo molo – vienos iš miesto traukos vietų – visus vairuotojus priversti važiuoti Smilčių gatve, t. y. žvyrkeliu. Kieno interesai čia buvo atstovaujami?
Arba pietinės miesto dalies gyventojai jau seniai kenčia nuo katastrofiško parkavimo vietų trūkumo. Tai yra tikra problema, o ne įsivaizduojamas „triukšmo“ pavojus dienos metu senamiestyje. Bet kažkodėl šios temos niekas nesiryžta spręsti taip pat greitai, kaip draudžia motociklus ar priiminėja kitus abejotinus sprendimus.
Jau ir taip miestas tapo absoliučia šviesoforų sostine Lietuvoje – ar kažkas įvertino tokių sprendimų įtaką triukšmui bei taršai?
Jei Klaipėda savo veiksmais atsisako būti miestu ir sąmoningai bando tapti bažnytkaimiu, kas mūsų laukia toliau? Ar uždrausime auginti šunis, jei kažkam trukdys jų lojimas? O gal mažamečių vaikų žaidimų aikšteles, nes jų klegesys erzina kai kuriuos gyventojus? Jei kiekvienas miesto garsas virs draudimu, tai kokio miesto mes tikimės ateityje?
Jei problema yra triukšmas – spręskime ją protingai. Kodėl savivaldybė nesilaiko savo pačios priimtų nutarimų? Kodėl vietoje tikslinių ribojimų taikomas draudimas visiems motociklininkams be išimties?
Tikiuosi, kad šis klausimas bus plačiau aptartas visuomenėje, nes miestą kuriame visi jo gyventojai, o ne kelių žmonių grupės kabinetuose priimdami abejotinus sprendimus.
Palaikau šį draudimą!
Triukšmas – tai tarša.
Kituose miegamuose rajonuose reikia riboti motociklus naktimis, 22-06 val.
O senamiestis mažiau merdės, jei motociklininkams bus galima pravažiuoti? Tokios nesąmonės nesu skaitęs
Nei lauko kavinėje pasedėsi, nei normaliai susišnekėsi, kai tokie susireikšminę locheliai pravažiuoja.
Antra – susitvarkykit savo bendruomenę, motociklininkai. Esminė problema yra viena – triukšmas, visa kita yra px, niekam jūs nerūpint. Prabažiuotumėt tyliai – niekas į jumis dėmesio nekreiptų ir nereiktų čia verkti, kaip jus skriaudžia.
Labai taiklus Jono komentaras. Tiesiai į dešimtuką. Glaustai, aiškiai, konkrečiai. Labai pritariu. Mano papildymas: -teko keletą metų gyventi Airijoje. Ten rimti solidūs ponai važiuoja vadimamais „ČIOPERIAIS”. Garsas sakyčiau netgi savotiškai malonus ausiai. Ir aišku savaime tie metalinių žirgų vairuotojai nevažiuoja grupele, kuri elgiasi chuliganiškai, užkirtinėja eismo juostas kitiems eismo dalyviams. Man tai kvailumo viršūnė kada kokie trys ar keturi motoroleriai važiuoja vinas paskui kitą, ar po du vienoje juostoje. Sustoję degant raudonam šviesoforo signalui, beprasmiškai didina apsukas, siekdami išgauti maksimalų beprasmiškų debicelų kiekį. ir kas kvailiausia, kad jie nevažiuoja iš taško A į tašką B.; jie demonstruojasi skleisdami kurtinantį triukšmą ir važiuoja ten (tiesiog sukdami ratus po miestą) kur žmonės tiesiog eina Tiltų gatve, sėdi prie staliukų gerdami kavą, arbatą, ramiai bendraudami. Čia kažkokie CHUNVEIBINAI, kuriems negalioja jokios normalaus elgesio taisyklės. Pavadinčiau: – iš vidaus supuvęs „jaunimas”. Tiesiog gaila šitų nevykėlių. Čia kaip koks alkoholizmas, narkotikų naudojimas, iššūkis miesto bendruomenei. Turim, ką turim…..
O aš pritariu. Nes nieko nėra baisiau už lietuviškus budulius su motociklais. Jų keliamas triukšmas mus tikrai daro ligoniais.
LIETUVOJE nebėra ką Zlugdyti…zlugdo jau gatvės
Sveikinu ,,proto bokštus,, uždraudžiame mašinų eismą, motociklų, vėliau uždrausime ir su šunimis , po to žmonių judejimą..
Šunis pirmoj eilėj, šunis augina vietoj vaikų-ateities tendencija
Būtų smalsu pažiūrėti darbo grupės sudėtį. Spėju, ji sudaryta iš sociailiai atsakingų moteryčių ir vyrų kuriems motocikals yra baisu. Tokių vyrų kurie kviečia į namus meistrą, kad surinktų elementariausią IKEA taburetę.
Motociklas mieste – dinamiško miesto simbolis, nesuvaržyto, laisvo miesto simbolis (tokiu miestu bando save reprezentuoti Klaipėda). Aišku, vyras ieškantis meistro numerio, kuris surinktų IKEA taburetę, nesižavi motociklu, jis sėdi autobuse ir svajoja vakare pavartyti žurnalą „Mezginiai” arba „Šaunieji kepiniai”, motociklas jam smirda, o autobusas yra tinkamiausia transporto priemonė, nes su juo jam važiuoti nebaisu ir saugu.
Kodėl darytina tokia prielaida apie savivaldybės sukurptos grupės sudėtį? Atsakau. Gi, visai nesenai, miestą drebino žinia, kad Klaipėdos miesto Transporto skyriaus vedėjas buvo (o gal ir iki šiol yra) žmogus neturintis vairuotojo pažymėjimo, žmogus kuris, galimai, sutiktų už visų kitų transporto priemonių genocidą apart autobuso kuris jį veža pirkti batono pagaminto naudojant žurnalo „Šaunieji kepiniai“ receptūrą. Tad savivaldybė turi patirties parenkant „specialistus“.
Keletas minčių apie pasirinktą „kovos“ būdą:
Draudimas – lengviausia priemonė. Tai lyg piliulė nuo skausmo organizmui, laikinai nebeskauda, bet ir skausmo priežastis yra nepašalinta. Uždrauskime festivalius, barus, renginius, koncertus miesto aikštėse, uždrauskime verkiančius vaikus, uždrauskime hipius ant kampo dainuojančius nesankcionuotas dainas. Bus tylu, bus tvarka, bus kapinės, bus- Klaipėda „kur „nėr žmonių“. Bobutė gyvenanti miesto centre neparašys skundo, niekas netrukdys skaityti žurnalo „Mezginiai“, jaunimas išvyks į progresyvesnius miestus….
Uždrausti gi paprasčiau nei užsiimti švietimu, paprasčiau nei patikrinti duslintuvų garsą pravedant kelias akcijas motosezono pradžioje, paprasčiau nei bendradarbiauti su Transkona tikrinant leistinus garso parametrus.
Juokingas komentaras. Motociklu birbinti kieta, o autobusu važinėti matai jau nevyriška. Autoriui kokie septyni metai?
Lauktas sprendimas!
Buvo sunku praeiti pro senamiestį, kai jie laksto.
Ausis skauda.
Tarp gyvenamųjų namų turi būti leidžiama tik iki 22:00 val važinėti motociklams ir motoroleriams.
Kaip važiavome taip ir važiuosime, tie keli eurai bauda visiškai poh… mocai neturi priekyje ženklo, tai kameros irgi nieko nefiksuos beveik.
Labai geras sprendimas. Jeigu motociklininkai važinėtų nekeldami griausmo gatvėse ir gyvenamose vietose, tai niekas ir nedraustų. Kitose šalyse visai yra uždraustas triukšmą keliančių priemonių dalyvavimas eisme.
Kelia triukšmą pagrinde jūsų benkartai su moroleriais ir nupjaustytais duslintuvais.
Būtent kad pirdos visokios kelią triukšmą o ne normalus motociklai. Nėra ten kur su mocu lėkt kad apsukas sukelti tiek kad triukšmas būtų nepakeliamas. Auklekit savo atžalas su zoliapjovem kur vazyneja kurios dar tyčia pagazuoja. Nei grožio ten nei ką tik kai trimeris kaukia.
Pritariu, būtent motociklai baisiausiai ir šiurpina, o ne lengvi auto(nors yra norinčių išsiskirti triukšmu-žemo mentaliteto vairuotojų)
Gal būtų galima sužinoti kokios šalys tai padarė? Italija?Ispanija?Graikija? Kokios šalys?
Koks skirtumas, kad ta zenkla pastate, kaip vaziavo taip vaziuos, tas pats yra su tiltu gatve draudzianciu automobiliu eismu, skersai isilgai kas kaip nori taip vaziuoja. Idijotiskas mastymas, kad automobilis kazkaip verslui pades pinigu atnest, pilnas senamiestis masinu praeiti neina. Visi invalidai tokie dideli kad i rstorano vidu su masina reik ivaziuoti. Uzdrausti reiketu ir automobiliu eisma, arba tada grieztai kontroliuoti ta eisma ir automobiliu statyma.
Labai gerai kad uždraudė. Reikia ir kitose gatvėse uždrausti. Sveikinu su tokiu sprendimu.
Čia tu iš savivaldybės?
Sveikintinas sprendimas !!
Šaunu, seniai reikėjo tą padaryti! Šio šedevro autoriui pasakysiu, kad ir jo paminėti šunys, bei jų šeimininkai sulauks griežtų priemonių, reikės už juos ne tik susimokėti mokestį, bet ir po savęs palikti tvarką!
Ššš, prasimiegojai tai eik ikalk dar šimtgramį bojarišniko…
Super
Sprendimas šiuo atveju puikus, motociklininkų „bendruomenė” gali po Šilutės plentą ar Jūrininkų prospektą lakstyti, jei yra poreikis. Ir juokingas argumentas dėl to mirštančio senamiesčio, lyg tie motociklai čia kažkaip padėtų atgaivinti.
Gal aplankykite miesto centrą vasarą, pasidomėkite pas kavinių savininkus. Būtent didele dalimi jie ir atneša, nes pardavimas nemokamas
Nesutinku- dienos metu motociklai turi tureti lygias teises eisme kaip or bet kuri kita transporto priemone negadinanti dangos. Garsas- labai neobjektyvu, pas viena garsiau, pas kita tyliau. Jei praeina tech apziura- kame problema?
Pilna parkingo vietų aplink senamiestį, kojos gal nenukris pasivaikščioti penkias minutes iki kavinės? Ar reikia visur į vidų įvažiuoti?
Tai kad ir prie Šilutės plento ir Jūrininkų pr. taip pat žmonės gyvena. Kodėl jie turi klausytis motociklų ( ir visokių paturbintų auto) keliamo triukšmo?
SVEIKINU sprendimą ir siūlau riboti motociklų ir motorolerių eismą 22-06 val. ir kitose gausiai apgyvendintose gatvėse.
Taikos pr. ties Vėtrunge sunku išsimiegoti
Siulau apskritai riboti visa eisma visur. Tinka? Vaikstome pesti, yra dviraciai. Kam apsiriboti motociklais?
Komendanto valanda nuo 20:00 o 21:00 pas visus elektra atjunkta kad ramei galėtumėte miegoti. Tinka toks variantas? Gatvė važiuojantis tvarkingas motociklas nėra garsiau negu pas pencininka einantis teliktas. Čia bėda ne triukšmas o kad noras būti kažkuo nepatenkintų ir skųstis. Gyvenu netoli jūrininkų pr čia ir furos ir mašinos ir mocai ir langai atidaryti. Miegu kai kūdikis.
Pritariu sprendimui. Senai tai reikėjo padaryti.
Nusimontuokit savo susiktus duslintuvus ir tada gal4sit aiskinti, turim to sudo klausyti nuo ryto iki vakaro jei gyvename pagrindin4je gatv4je
Dar cia vargsus vaidina
GERAS SPRENDIMAS.
Nebesukite galvos, šiais laikais logikos nera. Ir vargu ar kada bus. Kadangi esmė yra kontroliuoti, o ne ginti piliečių interesus.
Pritariu tokiam valdžios sprendimui.
Moto bendraumenės nariai,renkamės ir protestuojam.P.s beja rūpintis reikėtų ne motociklininkais,o gatvėse besivažinėjantiems vaikams,kurie malasi ir kelia avarines situacijas
Kad ,,turtingi” teveliai ,,neuzaugom” pripirko vienaduriu masinyčių, kurie mano manymu turėtu važiuoti tik invalidų juostoje ir parkuotis tik invaliduose, nes jie nejaučia nei gabaritų nei adekvatūs intensyviame eisme.
Tai jau tikrai -motociklininkai didieji senamiesčio gelbėtojai…..
Gal aplankykite miesto centrą vasarą, pasidomėkite pas kavinių savininkus. Būtent didele dalimi jie ir atneša, nes pardavimas nemokamas
Rašai : – „PARDAVIMAS NEMOKAMAS”. Ką parduodi nemokamai? Savo kvailą protelį?
Reikia pritarti,kad motociklai tai didelė problema visam miestui.Gerai kad nėra ginklų kaip valstijose.O tai rytais gulėtų keletas ant gatvių.Dar galima suprasti kai tiesiog pravažiuoja miestą savo reikalais.Bet motociklai to nedaro,tai tiesiog suaugusiu vaikų žaisliukai paskraidyti naktimis.Sustojus prie šviesoforo pakaukinti vidurnaktį,kad visi po darbo besiilsintis pabustu.
Tą daro mopedai. T.y vaikai savo atostogų metu t.y vasarą. Ironija tame, kad mopedų eismas leidžiamas, motociklu, kurie realiai ir nėra problema, buvo uždrausti. Kitaip sakant neskiriamos transporto priemones,
Bet, Mindaugai, kriokiantys jūsų kolegų motociklai naktimis, kuomet net ir didžiausiems miegaliams naktys košmaru virsta, padarė viską, kad riedėtumėte kitais keliais ir tikrai jūsų burzgimas Senamiesčio gyvesnio nedaro, apie žlugdymą kalbos jokios. Norisi patriukšmaut naktimis- ieškokite erdvių, atokesnių nuo gyvenamų zonų, kad ir LEZ’e, gal dar kur. Sprendimą sveikinu, nors ir gerokai pavėluotą.
Tai motociklininkai tą ir daro. Painiojat dalykus, naktimis savo pirdalietus smaugia vaikai. Motociklininkai senai sapnus sapnuoja darbi dienai ruošiasi
tiesiog, kazkas kabinetuose neskiria zenklu „motociklu eismas draudžiamas ” ir „mopedų eismas draudžiamas” dabar butent ir liko kad mopedai gali vazinet, o motociklai, kuriu naktimis ir negirdėjote negales. Kas pasikeitė? Ir kita vertus minėtas gatves kirsti galima pagal KET, tai net ir motociklas vietoj to kad atkarpa pravaziuotu per pora sekundžių, dabar kiemai pan namo vaziuos ilgiau audeklas tarp namu. Tenka pripažinti, kad autorius yra absoliučiai teisus šiuo atveju
Tai išraskite begarsi motociklą, kame problemos….
jau išrastas, elektra varomas.