Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2025-01-20 |
Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) skelbia, jog 2024-aisiais perkrovus didžiausią krovinių kiekį kompanijos istorijoje – 6,94 mln. tonų – KKT tapo krovos lyderiu Baltijos šalių uostuose.
Praėjusių metų KKT krova yra 11 proc. didesnė nei 2023-ųjų apimtys (6,27 mln. t). Pernai perkrauta 499 129 TEU, kai 2023-aisiais konteinerių krova sudarė – 494 062 TEU.
Ro–ro krovos apimtys terminale pernai sudarė 1,158 mln. tonų – 49 proc. daugiau lyginant su 2023 m. Generalinių krovinių perkrauta 928 tūkst. – 45 proc. daugiau nei 2023 m. Per 2024-uosius terminale aptarnauta 1154 krovininių laivų.
„2024–ieji pasižymėjo, kaip ro-ro ir generalinių krovinių augimo metai. Išaugusiems keltų krovos rodikliams įtaką darė naujų „TT – Line“ tiesioginių maršrutų į Karlshamną (Švedijoje), Travemiundę (Vokietijoje) atidarymas. Per savaitę ro-ro terminale aptarnaujami net 7 keltų maršrutai. Generalinių krovinių augimą lėmė didesnė nei įprastai specializuotų krovinių krova, tokių kaip: metalo gaminiai, trąšos ar vėjo jėgainių komplektai. 2024 metais vėjo jėgainių krova lyginant su 2023 metais augo net 58 procentais. Nepaisant fakto, jog praėjusiais metais dėl aukštų gabenimo konteineriais kainų dalis krovinių buvo gabenama ne konteineriuose, vis tik dėka augančio Lietuvos eksporto ir importo konteinerių krova, skaičiuojant TEU išlaikė augimo tendencijas“, – sako KKT vadovas Vaidotas Šileika.
Skelbiama, kad per praėjusius metus KKT investavo apie 23 mln. eurų į veiklos procesus, infrastruktūros gerinimą bei naują krovos techniką. Terminalą pasiekė moderni krovos technika: 2 STS (Ship-To-Shore) kranai, 2 RTG (Rubber Tire Gantry) kranai, tuščių konteinerių keltuvas ir kita smulki krovos technika. Taip pat įgyvendintas automatinių vartų sistemos diegimo projektas, kurio dėka pilnai automatizuotas patekimas į konteinerių terminalo teritoriją.
Parengta pagal pranešimą žiniasklaidai
Parašykite komentarą