Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-12-26 |
„Nustatyti Klaipėdos miesto savivaldybės strategines komunikacijos kryptis, principus, jos teigiamo įvaizdžio formavimą“, – tokie ir panašūs tikslai įrašyti sutartyje dėl komunikacijos strategijos 2025-2027 metams parengimo paslaugos. Strategija, kurios kaina – 17 424 eurai, turi būti parengta per tris mėnesius.
Sandorį dėl šio strategijos rengimo savivaldybė po neskelbiamos apklausos procedūrų pasirašė su UAB „INK agency“. Sutartyje numatytos paslaugos apima „komunikacijos strategijos ir Klaipėdos miesto pozicionavimo sukūrimą bei komunikacijos priemonių plano parengimą“.
„Komunikacijos strategijos ir pozicionavimo tikslas – nustatyti Klaipėdos miesto savivaldybės strategines komunikacijos kryptis, principus, jos teigiamo įvaizdžio formavimą ir žinomumą, padedančius kurti bei stiprinti ryšius tarp perkančiosios organizacijos ir jos tikslinių auditorijų, didinančius visuomenės informuotumą apie vykdomą veiklą, miesto plėtrą, kuriamą infrastruktūrą, įgyvendinamus projektus“, – rašoma paskelbtuose dokumentuose.
Rengiant strategiją „turi būti nustatytos institucijos strateginės komunikacijos kryptys ir pozicionavimas, išryškinančios stipriąsias institucijos puses, įvardijančios jos išskirtinumą“ etc.
Klaipėdos miesto savivaldybė pastaraisiais metais padidino išlaidas savireklamai, taip pat jas padidino jos valdomos įmonės bei įstaigos. Savivaldybės administracijoje įkurtas Komunikacijos skyrius, kuriam vadovauja Gintarė Butkienė, padidintas šioje srityje dirbančių tarnautojų skaičius. Įkurtas ir naujas Rinkodaros skyrius, kuriam vadovauja Gabrielė Stonkienė.
Artūrai, jūsų nuomone, mūsų miestui nereikia kokybiško įvaizdžio ir komunikacijos?
Ar galite prašau pakomentuoti sąsają tarp peikiančios antraštės ir straipsnio turinio?
„teigiamo įvaizdžio formavimą“… Su logika prastoka… negi kas nors moka pinigus už savo neigiamo įvaizdžio formavimą?
Kaip gaila kad nepasiklause sulco