Pasitenkinimas Klaipėdos uosto paslaugomis išliko 2023-iųjų lygyje

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2024-12-16

Iš įvairių pasaulio šalių atplaukiančių laivų kapitonai, čia dirbantys ekspeditoriai ir agentai Klaipėdos uostą ir jame teikiamas paslaugas vertina labai gerai ir nurodo, kad jas rekomenduotų kitiems, – tai parodė atliktas klientų pasitenkinimo tyrimas (NPS – Net Promoter Score).

Laivų agentai ir ekspeditoriai vertino uoste veikiančias skaitmenines sistemas, uosto infrastruktūrą, pasirengimą priimti laivus, krovos darbų greitį, laivybos linijų kiekį, kontroliuojančių institucijų darbą ir kt. Kapitonų paprašyta įvertinti locmanų darbą, švartavimo procesus, krovos greitį, esamą infrastruktūrą. Klaipėdos uoste teikiamomis paslaugomis klientų pasitenkinimas antrus metus iš eilės siekia 70 proc.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija klientų pasitenkinimo rodiklį matuoja nuo 2019 m. Per šešerius metus teigiamas vertinimas paaugo 22 procentiniais punktais: nuo 48 proc. 2019 metais iki 70 proc. šiemet.

Geriausiai Klaipėdos uostą vertino laivų kapitonai – šios klientų grupės pasitenkinimas paslaugomis sudarė 73 proc. Klaipėdos uostą jie rekomenduoja kaip aukštos paslaugų kokybės uostą. Iš esmės teigiamai, t. y. aukštesniu nei 9 balu, vertinti visi parametrai: krantinių infrastruktūra, laivybos ženklai, įplaukimo kanalo parametrai, apsisukimo baseino parametrai, LET paslaugų kokybė, locmanų kompetencija bei įranga, remonto, vilkikų, švartuotojų, agentavimo, kontroliuojančių institucijų bei kitų uoste teikiamų paslaugų (bunkeravimo, produktų, gėlo vandens, atliekų surinkimo ir kt.) prieinamumas ir kokybė, taip pat krovos greitis ir Klaipėdos uosto žalumas.

Tyrime dalyvavę laivų agentai šiemet geriau nei pernai įvertino Laivų eismo valdymo ir informacinę sistemą (LUVIS), jos teikiamų el. paslaugų patogumą bei vartotojų sąsajos patogumą. Kaip stipriausios sritys, laivų agentų nuomone, buvo įvertintos šios: švartavimo saugumas, laivų vilkimo paslaugų kokybė ir uoste teikiamų paslaugų tiekėjų pasirinkimas.

Ekspeditoriai vertino kroviniams ir su jais susijusioms procedūroms efektyviai valdyti Klaipėdos uoste skirtą KIPIS elektroninę sistemą, kontroliuojančias institucijas, krovą ir kitus darbo aspektus. Geriau šiemet ekspeditoriai įvertino Klaipėdos uoste esančių laivybos linijų gausą, krovinio saugumą, perkrovimo kokybę, greitį, geležinkelio vagonų pakrovimo ir iškrovimo greitį, infrastruktūrą, naudojantis automobilių transportu.

Žymos: | | | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Uosto direkcija pernai iš komercinės veiklos gavo 740 tūkst. eurų

Trečius metus kaip akcinė bendrovė veikianti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija skelbia, jog įvirtino pozicijas komercinių paslaugų rinkoje ir pernai ...
2025-01-16
Skaityti daugiau

ELTA

Klaipėdos uoste atsiras trys žaliojo vandenilio talpyklos

Tarp „Nord Steel“ ir „MT Group“ pasirašyta 1,4 mln. eurų vertės sutartis dėl žaliojo vandenilio saugyklų gamybos ir tiekimo Klaipėdoje. ...
2025-01-13
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Pagaliau imsis naujam kruizinių laivų terminalui reikalingų kratinių

Uosto direkcija pranešė, kad pasibaigus teismams pasirašyta sutartis dėl krantinių, reikalingų naujam kruiziniam laivų terminalui ir jos administraciniam pastatui, statybos. ...
2025-01-09
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This