Dirbtinio intelekto sprendimai padeda greičiau aptarnauti „Sodros“ klientus

Konsultacijos
Avatar photoAtvira Klaipėda
2024-10-11

„Sodros“ interneto svetainėje www.sodra.lt jau dvi savaites dirba Meda – virtuali asistentė, pasirengusi padėti klientams bet kuriuo paros metu. Dirbtinio intelekto pagrindu sukurtas išmanusis pokalbių robotas šiuo metu atsako į gyventojų klausimus trimis temomis ir nuolat tobulina savo žinias.

Virtuali asistentė Meda teikia informaciją apie savarankišką privalomojo sveikatos draudimo (PSD) įmokų mokėjimą bei ligos išmokas. Ji taip pat gali padėti užsiregistruoti vizitui į „Sodrą“ bei pateikti teritorinių skyrių kontaktinę informaciją. Šios temos parinktos pagal dažniausiai klientų užduodamus klausimus skambučių centro darbuotojams ir www.sodra.lt internetinės svetainės naršymo duomenis.

Per dvi savaites su išmaniuoju pokalbių robotu jau bendravo ir klausimų uždavė daugiau kaip 4000 žmonių.

Po Medos vardu slypi „Tilde“ pokalbių robotas, kurį sukūrė „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyrius. Pokalbių robotas sukurtas su „Tilde“ dirbtinio intelekto pokalbių platforma, kuri paremta didžiaisiais kalbos modeliais (ChatGPT ir pan.). Temų sąrašas, kuriomis gali konsultuoti išmanusis pokalbių robotas, sparčiai plėsis. Planuojama, kad ateityje jis galės atsakyti į 80 proc. bendro pobūdžio klientų klausimų, o darbuotojai galės daugiau laiko skirti sudėtingesnėms problemoms. Klausiančiųjų skaičius neribojamas – virtuali asistentė vienu metu gali atsakinėti į neribotą skaičių klientų klausimų, tad tikimasi, kad sumažės laukiančiųjų konsultacijos telefonu ir pokalbio internetu („chat“) srautas.

Meda bendrauja su klientais aiškia ir paprasta kalba, pateikia trumpus atsakymus. Ji paaiškina trumpinius ir sudėtingus terminus, pateikia situacijų pavyzdžių. Ji geba suprasti natūralią klientų kalbą ir pateikti reikalingą atsakymą, net jeigu klausime yra gramatinių klaidų. Dirbtinio intelekto pagrindu dirbanti virtuali konsultantė nuolat tobulina savo žinias, mokosi iš netikslių ar neišsamių atsakymų.

Gavusi sudėtingesnį klausimą arba nerasdama atsakymo, Meda nukreipia klientą papildomos informacijos teirautis „Sodros“ darbuotojų telefono numeriu +370 5 250 0883 arba elektroniniu paštu info@sodra.lt.

Žymos: | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Konsultacijos

Gyventojų pajamos labiausiai didėjo Neringos, Palangos ir Klaipėdos rajono savivaldybėse

Nors vis dar gajus įsitikinimas, jog mūsų šalyje esą sunku yra įsidarbinti vyresnio amžiaus žmonėms, „Sodros“ pateikti duomenys kalba ką ...
2025-02-25
Skaityti daugiau

Konsultacijos

Vasario pensijos ir išmokos: kai kurie gavėjai sulauks pokyčių

„Sodra“ skelbia, kad vasarį padidėjo išankstinės senatvės pensijos, šalpos, nukentėjusiųjų asmenų, mokslininkų, pareigūnų ir karių pensijos, pirmojo ir antrojo laipsnio ...
2025-02-06
Skaityti daugiau

Konsultacijos

„Sodra“: kaip apskaičiuojamas pensijų padidėjimas?

Sausį „Sodra“ išmokėjo po indeksavimo padidintas senatvės pensijas. Vasarį pensijų mokėjimas prasidės 7 d. ir tęsis iki 26 d. Gyventojai ...
2025-02-04
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
Loading
Share This