Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-09-17 |
„Sutarties vykdymo metu šalys nustatė, jog pastato – keleivių stoties, Nemuno g. 8, Klaipėda (pastatas) gelžbetoninių konstrukcijų betonavimo darbai yra atlikti su defektais”, – rašoma AB „Smiltynės perkėla“ ir UAB „Infes“ papildomame susitarime dėl tokių rangos darbų.
Artūro Šulco nuotr.
16,815 mln. eurų vertės sutartis tarp šių bendrovių buvo pasirašyta pernai rugsėjį. Šiuo metu jau matomas statomos vadinamosios keleivių stoties karkasas. Objektas pagal sutartį turi būti baigtas iki kitų metų gegužės 22 dienos.
Perkėla ir rangovas rugsėjo 10 d. pasirašė papildomą susitarimą dėl defektų ištaisymo sąlygų ir terminų.
„Pastato gelžbetoninių konstrukcijų betonavimo darbai yra atlikti su defektais, t. y. neatitinka Techninio projekto Statinio konstrukcinėje dalyje techninėje specifikacijoje TSK-39 „Betono paviršių klasifikacija” (Techninė specifikacija) nurodytų betono paviršių kategorijų: matomiems paviršiams A2 ir nematomiems paviršiams A4, – rašoma susitarime. – Šalys abipusių nuolaidų būdu, siekdamos laiku užbaigti pastato rekonstrukciją ir įvykdyti sutartį, toliau susitaria dėl matomų paviršių defektų ištaisymo. Šio papildomo susitarimo pagrindu atliekami matomų paviršių defektų šalinimo darbai sudaro 30 proc. bendro betono paviršiaus ploto.”
Susitarta, kad paviršių defektus rangovas pašalins savo sąskaita iki statybos užbaigimo procedūrų pradžios. Pagal susitarimą rangovui tai padarius „Smiltynės perkėla“ priims šiuos darbus ir už juos sumokės sutartyje nustatytą kainą bei nebereikš pretenzijų ar reikalavimų.
Atsižvelgiant į tai, kad tai yra defektų taisymas, visą kainos padidėjimo riziką prisiėmė rangovas, perkėla „jokiomis aplinkybėmis neturi mokėti daugiau nei sutartyje nurodyta pradinė darbų kaina“.
Nors naujajam administraciniam pastatui statyti buvo skelbtas tarptautinis konkursas, jame dalyvauti panoro vos dvi bendrovės. Laimėjo UAB „Infes“, kuri, kaip anksčiau „Atvirai Klaipėdai” buvo sakęs perkėlos vadovas Mindaugas Čiakas, esą pasiūlė net mažesnę kainą nei ji buvo numatyta konkurso sąlygose.
UAB „Infes“ rekonstravo ir Klaipėdos muzikinį teatrą. Šiuo metu bendrovė Klaipėdos savivaldybės užsakymu rekonstruoja Atgimimo aikštę.
Tarybinis pastatas dar būtų stovėjęs ir stovėjęs, o naujadarai po 10-20 m eksploatacijos tampa visiškai sudėvėtais ir griaunamas, kaip atsitiko su pirmuoju Vilniaus dangoraižių „pieštuku”.
geras lovys ,kad netgi reikia tvarto , pastatytu tilta ,be darbo liktu daug lovio megeju, o kur dar keltu tarsha,
Kai dirba kazokai taip ir yra.
kai pamatai tokias statybas, pradedi suprasti kodėl kas pusmetį pučiasi kelto kainos. Statoma su didžiausiu keleivių terminalu (neva būtent dėl to ir statomas naujas pastatas), kai tuo tarpu ten pėsčiųjų skaičius yra labai mažas, palyginus su senąja perkėla. Voverės kvatojasi kaip prie valdžios lovio prieinantys švaistosi viešaisiais pinigais
Ar pastėbejote , kad Klaipėdoje visus statybos darbus laimi tik viena įmonė??? INFES??? Ir dabar pasirodo jie savo amato nešmano, svarbiausia laimėti konkursą ir pasiimti pinigus.
Tai kas yra dar svarbiau už pinigus?…
Tikiuosi kad nenukris sis pastatas su zmonemis…
O kaip su nematomais defektais? Paskui jie išlįs ir bus žiauriai matomi….. Turbūt iš užsakovo pusės objektą prižiūri ne statybininkas.
Kaip visada bus atidarymas, nepridavus statinio ir bus tylu, kaip buvo su muzikiniu, „pigia mokykla”….
Tai juk bus extra sutarčiu 😂😂😂
O pas mus ką nors stato be defektų? O pinigus lupa šimteriopai
durnių ir bažnyčioj muša