Klaipėdos konteinerių terminale įdiegta automatinių vartų sistema

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2024-06-20

Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) skelbia, jog pilnai automatizavo autotransporto, gabenančio konteinerius, srautų valdymą ir įgyvendino pirmąjį tokios apimties projektą Klaipėdos uoste. Bendra projekto vertė siekia daugiau nei 1 mln. eurų, o jo įgyvendinimo trukmė – 1,5 metų.

„Esame vienas moderniausių ir šiuolaikiškai valdomų krovos terminalų Klaipėdos uoste, kuris nuosekliai skaitmenizuoja įvairius procesus, kad atlieptų konkurencinę aplinką bei patenkintų augančius klientų lūkesčius. Todėl automatinių vartų sistemos diegimas buvo vienas iš sprendimų, kaip dar kokybiškiau teikti paslaugas mūsų terminale Lietuvos pramonės įmonėms, mūsų klientams ir partneriams. Projektas buvo įgyvendintas dėl kelių pagrindinių priežasčių: efektyviai valdyti atvykstančio ir išvykstančio autotransporto srautus į ir iš konteinerių terminalo bei dar labiau gerinti krovos greičio rodiklius“, – pranešime cituojamas KKT generalinis direktorius Vaidotas Šileika.

Anot jo, papildomos automatinių vartų sistemos naudos – tuščių konteinerių ir konteinerių su kroviniais greitesnis priėmimas ir išdavimas, minimizuotas autotransporto atvykimo ir išvykimo vizito laikas terminale bei minimizuotas rankinis darbas atsisakant popierinių dokumentų pildymo.

Naujoji automatinė vartų sistema apjungia ir sąveikauja tarp logistikos grandinės dalyvių – ekspeditoriaus, krovinio savininko, jūrų uosto direkcijos, muitinės ir kitų šalių, kurios atlieka tam tikrą vaidmenį.

„Mes užtikriname klientų autotransporto sklandų įvažiavimą ir išvažiavimą į konteinerių terminalą, bet tam, kad procesas būtų maksimaliai be trikdžių, klientai turi pasirūpinti teisingu duomenų suvedimu į KIPIS bei VBS sistemas. Jei duomenys bus teisingi sistemose, autotransportą vairuojantis vairuotojas neišlipdamas iš automobilio be trikdžių atvyks arba išvyks iš mūsų terminalo“, – pažymi Vaidotas Šileika.

„Šis vartų automatizavimas didina terminalo vartų pralaidumą, yra naudingas autotransporto vairuotojams, gamtai ir miestui – vairuotojai į konteinerių terminalą patenka suplanuotu laiku, visus atvykimo formalumus susitvarko per porą minučių neišlipant iš vilkiko – tai be abejo yra saugesnė aplinka vairuotojams“, – apie projektą kalba jį įgyvendinusios bendrovės „Autepra“ įkūrėjas Tomas Girdzevičius.

Anot jo, paskaičiuota, kad vilkikai išmeta apie 5 proc. šiltnamio efektą sukeliančių dujų Europoje, daugiausia CO2 nuvažiuotam kilometrui išmetama stovint spūstyse. Įrengus automatinių vartų sistemą prie terminalo vartų vilkikų spūsčių nebeliko, o vairuotojams rekomenduojama išjungti variklius tuo metu, kol tvarkomi vizito formalumai savitarnos zonoje.

Automatizuotų vartų kontrolės sistema įrengta visoje konteinerių terminalo teritorijoje Perkėlos g. 8, kurioje laikomi konteineriai, o jos bendras plotas sudaro – 36 ha.

Pernai KKT pagal krovos apimtis tapo lyderiais Klaipėdos uoste. Iš viso įmonė perkrovė 6,27 mln. tonų krovinių, o konteinerių – 494 062 TEU.

Žymos: | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui augti padeda ir „Rail Baltica“ (atnaujinta)

Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos vadovas Vaidotas Šileika trečiadienį surengtos spaudos konferencijos metu teigė, jog šių metų krova Klaipėdos uoste ...
2024-12-18
Skaityti daugiau

Veidai

Konteinerių terminalo vadovas: „Kiekviena diena atneša naujų iššūkių ir galimybių“

Edvinas Juodis yra žmogus, Klaipėdos konteinerių terminale nuėjęs karjeros kelią nuo žemiausio iki aukščiausio laiptelio. Nors vaikystėje svajojo tapti profesionaliu ...
2024-10-16
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Džiaugiasi išaugusiomis krovos apimtimis

Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) praneša per šių metų 9 mėnesius perkrovęs 5,1 mln. tonų įvairių krovinių arba 13 proc. daugiau, ...
2024-10-07
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This