Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2024-06-11 |
„Sustabdyti sutarties vykdymą nuo 2024 m. gegužės 23 d. iki atsiradusių aplinkybių pasibaigimo”, – toks lakoniškas susitarimas dėl eismo valdymo sistemos modernizavimo vienoje iš pagrindinių Klaipėdos transporto ašių – Smiltelės g., Taikos prospekto, Tiltų, Herkaus Manto ir Liepojos gatvių – techninis darbo projekto parengimo buvo pasirašytas gegužės 21 dieną.
Šios transporto arterijos eismo valdymo sistemos projektavimas turėjo būti baigtas pernai gruodžio pradžioje, tačiau tuomet pabaigos terminas buvo nukelta jau antrą kartą.
Tokią sutartį Klaipėdos savivaldybė pasirašė dar 2022 m. gruodį su UAB „Atamis”. 260 tūkst. eurų vertės darbai turėjo būti baigti per metus. Bet po uostamiesčio politinės valdžios kaitos praėjusių metų lapkritį buvo nuspręsta įsigyti papildomas paslaugas už 76 488,94 Eur ir bendra sutarties kaina išaugo iki 336 578,44 Eur.
Taip pat buvo numatyta kita visų darbų pabaigos data – 2024-04-06. Tačiau priartėjus tai datai savivaldybė ir UAB „Atamis” sutarė sutarties galiojimą pratęsti dar kartą, – iki šių metų birželio 22 dienos. Apie tokio veiksmo priežastis viešai nėra paskelbta. Nėra paskelbta ir kas slypi po nurodoma sutarties sustabdymo laikotarpį apibrėžiančia fraze „iki atsiradusių aplinkybių pasibaigimo”. Pastaruoju metu skelbiama ir vėlesnė sutarties galiojimo pabaigos data – šių metų liepos 6 diena.
Pasirašant pirminę užduotį projektuotojams buvo keliama užduotis „suprojektuoti naujas šviesoforais reguliuojamas sankryžas, šviesoforinių sankryžų ir pėsčiųjų perėjų rekonstravimą arba kapitalinį remontą” pagal savivaldybės nurodytą sąrašą.
„Visų sankryžų valdikliai privalės būti valdomi Klaipėdos miesto naudojamoje vieningo šviesoforų valdymo sistemoje (Omnia) bei VTP sistemoje Smart Prio, leidžiančią sujungti skirtingų gamintojų valdymo įrangą į vieną naudotojo prieigą, bei viešojo transporto prioritetų sistemą, leisiančią suteikti pirmenybę viešajam transportui kertant šviesoforines sankryžas, – nurodoma 2022 metais surašytoje techninėje užduotyje. – Užtikrinti eismo organizavimą išmanaus koordinavimo principu Taikos pr., atnaujinti eismo organizavimo planus kiekvienoje rekonstruojamoje sankryžoje ir pėsčiųjų perėjoje. Numatyti srautų detekcijos sistemą, dviratininkų ar (pagal poreikį) dviratininkų / pėsčiųjų šviesoforus , VT skirtus šviesoforus, pėsčiųjų mygtukus, laiko apskaitą bei kitas reikalingas eismo reguliavimo ir saugumo priemones.”
Iš viso šioje trasoje numatoma įrengti, rekonstruoti arba kapitaliai atnaujinti per 30 sankryžų. Projektuojamas ir kapitalinis Taikos pr., Kūlių Vartų, Galinio Pylimo gatvių sankryžos remontas.
Cia toks nacionalinis sportas, naujas sankryzas vel tvarkyti?
Kam krusti ziedine sankryza prie senojo turgaus – ten gi eismo nera, Tiltu g. visiems uzdaryta.
O realybėje nera euru, viskas karui ir ukrainiečiams iškeliavo o mums liko tik pasaka sukurti
Avigalvio komentaras.
Oi kaip ruskyno vatnikui šikną sopa dėl Ukrainos
Šiaip gali p•••t į ruskyną – ten gi rojus be jokių pasakų
Tu ir užsivardinai teisingai esi huilo ir dar klapčiukas
Ne tršk eterio klapčiukas
Na ir nusišnekat. Taip ir kuriama įtampa ir nesantaika, sąsajomis kurios neturi nieko bendro.