
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2024-05-22 |
Klaipėdos savivaldybė praneša, jog pradedamas rengti Klaipėdos pietinio aplinkkelio susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planas. Tam trečiadienį savo posėdyje pritarė Vyriausybė.
Pietinis aplinkkelis sujungs Klaipėdos miesto gatvių tinklą ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto teritoriją su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda, o per jį – ir su kitais transeuropinio tinklo keliais.
Jūrininkų pr. Palmiros Martinkienės nuotr.
Klaipėdos pietinio aplinkkelio 6,8 km ilgio kelio ruožas patenka į Rytų–Vakarų transporto koridoriaus Lietuvoje ruožų sąrašą ir priskiriamas ypatingos valstybinės svarbos projektui.
Inžinerinės infrastruktūros vystymo plane bus numatytas inžinerinės infrastruktūros objektų išdėstymas, jų bei gretimų teritorijų naudojimo ir apsaugos priemonės. Šio plano sprendinių įgyvendinimo stebėseną vykdys Susisiekimo ministerija.
Klaipėdos pietinio aplinkkelio statybos projektui įgyvendinti ketinama pasitelkti viešojo ir privataus sektorių partnerystės (VPSP) modelį. Šiuo metu AB ,,Via Lietuva“ atlieka parengiamuosius darbus, pradėtos konsultacijos su rinkos dalyviais dėl galimybių parengti investicijų projektą.
Sprendimas dėl šio projekto įgyvendinimo VPSP būdu būtų priimtas tik parengus investicijų projektą, kuriame galimos alternatyvos būtų įvertintos ir pagrįstos remiantis Centrinės projektų valdymo agentūros nustatytais analizės metodais, įtraukiant ir kitus būtinus elementus (finansinė analizė, finansiniai rodikliai, socialinė-ekonominė nauda ir pan.).
Tai vistiek kam ta nauja estakada kai šis kelias turėjo būti prioritetinis miesto gyventojų atžvilgiu. Padidinote tarša mieste?