Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-04-22 |
Nors vidutiniškai 7 proc. didinant viešojo transporto paslaugų kainas pernai metų pabaigoje buvo kalbama, kad proporcingai bus didinama ir vietinė rinkliava už automobilių statymą, kol viešų žinių apie tokio sprendimo rengimą nebuvo.
„Svarstymas tebevyksta”, – į kalbas apie automobilių statymo rinkliavos keitimą nesileidžia Klaipėdos savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus. „Keisis „saldainio ir diržo” principu“, – atviriau į klausimą atsakė vicemeras Algirdas Kamarauskas.
Martyno Vainoriaus nuotr.
Jis tikina, kad sprendimo projektas savivaldybės Tarybai gali būti pateiktas jau kitą mėnesį. Paklaustas, ar plėsis vietine rinkliavas apmokestintos teritorijos, vicemeras sako jog kad jos galėtų plėsti šiaurinėje miesto dalyje, o kai kur – mažėti. Bet, esą, diskusija dar tebevyksta, „paimtas tam tikras taim aut”, nes tai yra labai jautrus klausimas.
„Kaip kur, – atsako jis į klausimą apie galimą šios rinkliavos tarifų padidėjimą. – Mokestis nėra vien tik tam, kad pinigus paimti. Tai yra auklėjamoji priemonė – gali būti ir saldainis, ir diržas”.
Šiais metais metais elektroninio kartinio autobusų bilieto kaina siekia 70 centų (anksčiau – 64); vienkartinio popierinio bilieto autobuse kaina padidinta iki nuo 1,1 iki 1,5 euro; vienos dienos bilieto kaina – iki 3 eurų (vietoje 2,56 euro); 30 dienų bilieto kaina – iki 28 eurų (vietoje 26,5 euro); metinio bilieto kaina – iki 275 eurų (vietoje 255 eurų). Vandens autobuso bilieto kaina bus nebe 3, o 5 eurai.
Vietinės rinkliavos dydžiai už automobilių statymą bei šia rinkliava apmokestintos teritorijos Klaipėdoje paskutinį kartą buvo keičiami buvo 2021 metais.
Dabartinių valdininkų mentalitetas diktuoja-jei gali , čiupk. Mokesčiai ne pagal žmonių pajamas, todėl žmonės siekia „išsisukti”. Valdantieji vis susišelpia, tai čekiukais, tai pakišom, o eilinis žmogelis minta iš minimalios algos. sovietiniai valdininkasi apmokestino antros šeimos mašinos parkavimą, kažkoks idiotizmas. Stebiu jaunas šeimas, rytais, kol „išdalina” vaikus , abu tėvai pluša. Vaikai lanko būrelius, labai dažnai abiem tėvams pravartu turėti mašiną, o jei dar seneliai kartu gyvena, jie taip pat turi poreikių.Kažkoks sovietinis instinktas-riboti, kad nepraturtėtų… Žinoma, ribojimus kuria tie, kurie naudojasi valdišku transportu, čekiukais, nemokamais pakvietimais į teatrus, kaip beturčiai na ir sovietmečiu prisivogtomis jų ar jų gėrybėmis. Kas antrą turtuolį sodink, žinos už ką sėdi, visi žinome, kiek galima per gyvenimą uždirbti dirbant kad ir kvalifikuotą darbą.
Pirmiausiai turi būti gerinamas viešo transporto eismas. Kol jis nepatogus- automobiliai nepakeičiami. Na su tuo kainų didinimu _Klaipėda greičiausiai pirmauja. Gobšumas nugali.
Klaipeda cia stipriai atsilieka.
Keleiviniam transportui algoms pritrūko. Visa sistema dirba jos išlaikymui. KKT bauduotojams naujų liemenių reikia. Ir dabar matau vieną darbštuolį aikštelėje zujantį. Kada Neniškiui bus gana?
Pirmiausiai turi būti tvarkomas viešas transporto eismas, jis turi gerėti, paskui apmokestinti visa kas privatu. Tramvajaus linija per visą Klaipėdą iki Palangos ir Melniaragės būtų idealu.
Kur Gentvilas,ko nesiulo kad ir Klaipėdoi butu viešas transportas veltui,jug tai butu tikras miesto ekologijos gerinimas,nes mielai važiuočiau autobusu palikes automobili prie namo.O Klaipėda atvirkščiai skatina kad niekas nesinaudotu viešuoju transportu
Jeigu kitur miesto transporta padarė veltui,tai Klaipėdoi dar daugiau apiplėšinės savo gyventojus
Nubaudė sekmadidnį anikės aikštėje nors dirba darbo dienomis iki 5 net per kalėdas bandė įkalt baudą
Senamiesčio gyventojai to ir siekia, kad svetimi nesitrintų. O apie gaivinimą tai tik pasakos lengvatikiams. Na kas norės ulevojančių žmogėnų po savo langais.
Apsigyvendami centre turi patogumus ir nepatogumus.
Kam šį kartą? Išmokoms, 10% nuo mero algos , kad nebereiktų čekiukų degalinėse rinkti ?
Lietuvos miestai kažkokie ypatingi, auksiniai . Hamburge metams kainuoja 75 Eur. Romoje centre už 8 val-4 Eur. Už ką mes eiliniai transporto priemonių vairuotojai esame „apdovanoti” tokioms auksinėmis parkavimo kainomis? Legalus apiplėšimas vidurį dienos. O ir statytis vietų vis mažiau ir mažiau: ten ir ten draudžiama, kas netingi užsitveria (dar ir apmokestina), iš parkavimo vietų baigia išstumti elektromobiliai (pakrovimo vietas padaro). Ar pastebėjot, kad daugiau nieko negirdime : bus baudžiami, auklėjami …. , toks jausmas jei vairuoji, tai potencialus nusikaltėlis, žmogiškojo faktoriaus nebėra. Liūdna.
valdžiažmogiai ypatingi.Ir ypatingais tampa vos išrinkti, tik peržengę savo naujų kabinetų slenksčius, matyt, ten kažkoks užkratas įsimetęs
Komentaras *
Nei Hamburgas, nei kiti Europos miestai neturi Neniškio……….
Ko čia smulkintis. Apmokestinkit visą Klaipėdos teritoriją darbo liaudies prašymu.
Ir būtinai reikia panaikinti lengvatinius leidimus statyti automobilius prie savivaldybės savivaldybės klerkams ir tarybos nariams.
Tai kas toliau?!
Čia jautiesi lyg kalėjime.Baudžia,plėšikauja,atiminėja paskutinius grašius,ir viskas pagal įstatymus.Tik tuos įstatymus rašo valstybiniai reketininkai.
Pinigas užtemde spikuliantams protus
Eilinis lupikavimas…verslas stoja žmo ės darbus praranda, įmonės ant bankroto ribos o valdžažmogiai kosmose gyvena…
Du veikėjai, skirtingo plauko, bet vieno būrio. Viens amžinai savivaldybės arba baro koridorius trina, kits iš įmonės į įmonę migruoja… Ir abu naktimis sapnuoja kaip „pagerinti” klaipėdiečių gyvenimą.
teisingiau būtų „taim aut”, referuojant į jūsų tekstą:
[…] Bet, esą, diskusija dar tebevyksta, „paimtas tam tikras taim out”, nes tai yra labai jautrus klausimas.
😃
Ačiū už pastebėjimą!
Klaunai pakels kainas, o paskui dėlios planus kaip atgaivinti senamiestį 🙂
Jau ir durniui aišku, kad visas miesto centras yra Akropolis.
Dirbau Vokietijoj, ten kaip tik sekmadienį mieste parkingas nemokamas, kad žmonės išeitų pietauti į kavines.
O mūsų proto bokštai kažkur padebesiais skraido ir nieko protingo nesugalvoja.
Komentaras *