Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-03-22 |
Netrukus turėtų prasidės avaringiausia sankryža Klaipėdoje „pagarsėjusios” Sausio 15-osios gatvės dviračių ir pėsčiųjų takų kapitalinis remontas. Jis gali tęstis 10 mėnesių ir kainuos 372 510 eurų.
Remontuojama bus tik dalis Sausio 15-osios gatvės – nuo Tilžės g. iki Taikos prospekto. Šioje gatvės atkarpoje yra ir sankryža, kurioje pastaraisiais metais įvyksta daugiausiai avarijų uostamiestyje. Čia žuvo jau keletas žmonių.
Mėnesio pradžioje posėdžiavusi savivaldybės Saugaus eismo komisija rekomendavo šioje sankryžoje įrengti greičio slopinimo kalnelius, Rumpiškės gatvėje, prieš įvažiuojant į sankryžą, pastatyti STOP ženklą, pašalinti matomumui trukdančią augmeniją. Tai jau padaryta, tačiau komisijos rekomendacija uždrausti iš Rumpiškės gatvės per sankryžą važiuoti tiesiai bei sukti į kairę dar nėra įgyvendinta.
Sutartį dėl Sausio 15-osios gatvės dviračių ir pėsčiųjų takų kapitalinio remonto Klaipėdos savivaldybė pasirašė su UAB „VVARFF“ – viena iš dažniausiai uostamiesčio savivaldybės skelbiamus viešųjų pirkimų konkursus laiminčia įmone. Jos ir savivaldybės sandoriai jau pasiekė beveik 36 milijonų eurų.
Ši bendrovė pernai baigė atnaujinti Didžiąją Vandens, Teatro, Daržų, Žvejų ir Sukilėlių gatves senamiestyje. Ji taip pat baigė tikslinės teritorijos daugiabučių kiemų tvarkymo darbus greta Rumpiškės gatvės už daugiau kaip 5,6 milijono eurų.
Gerai kad tvarko.Bet didžiausia problema darbų kokybė.Po metų ar fviejų viskas eina po velnių.Plytelės trūkinėja ,atsiranda duobės.O po dviejų ar trijų,atrodo kad remonto ir nebuvo.Svarbu gauti projektą,o paskui kaip dievas duos.Pinigus pasidalina,firmos užsidaro,ar bankrotuoja.Kodėl vietoj plytelių neasfaltuoja,neaišku.Nors kogero dėl pinigų.Asfaltas būtų ir greičiau ir kokybiškiau.Bet firmos mažiau uždirbtu,todėl geriau dės plyteles.