Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-03-06 |
Savivaldybės valdoma UAB „Klaipėdos paslaugos“ pagaliau ėmėsi veiksmų, kad būtų sutvarkyta jai priklausančios autobusų stoties keleivių informavimo sistema. Stotyje esančios švieslentės neveikia jau nebe pirmi metai, apie autobusų atvykimą ar išvykimą keleiviai gali tik šiek tiek informacijos rasti internete, teirautis telefonu arba bilietų pardavimo kasose.
Elektroninei keleivių informavimo sistemai įsigyti, jai įrengti bei trejetą metų palaikyti, aptarnauti „Klaipėdos paslaugos“ yra numačiusios skirti 108 900 eurų be pridėtinės vertės mokesčio.
Stoties keleivių laukimo salėje planuojama įrengti 4 informacinius ekranus. O dar 11 tokių ekranų bus įrengta lauke, prie autobusų išvykimo peronų. Informacinis ekranas bus įrengtas ir prie atvykimo perono.
Šiuo metu yra paskelbtas rangovų, kurie šiuos darbus galėtų atlikti per vieną mėnesį po sutarties pasirašymo, paieškos viešasis pirkimas.
Iš kaimynų – Palangos – pasimokykit, kaip informuoti keleivius! Ten du ekranai, vienas stotyje, kitas lauke – ir viskas aišku! Klaipėdoje bus 16 ekranų, iš jų 4 – salėje. Kuriam galui mažai salei keturi ekranai? Bet nepadės nė keturi, jei vėl naudosit bėgančias eilutes. Tokios kvailos informavimo sistemos, kokia buvo anksčiau, niekur kitur neteko matyti! Reikdavo skaityti besisukantį jovalą ir laukti, kol išlįs tau reikalingas maršrutas. Jei nespėjai išsirinkti tinkamiausio ar prasnaudei jį, tai lauk, kol visa informacija apsisuks dar kartą. Todėl, kai tie idiotiški ekranai užgeso, niekas jų per daug nepasigedo.
Kuo daugiau ekranu,tuo daugiau babkiu jiems į kišene.Prikabintu turbūt ir dąr daugiau,bet matyt nebėra vietos.O žmonių patogumai jiems mažiausiai rūpi.