Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-02-12 |
Nors naujuoju Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų sankryžos viaduku eismas jau senokai vyksta, tačiau pasirašyta nauja sutartis dėl jo projektavimo. Ji yra susijusi su greta esančių privačių žemės sklypų ir juose esančių pastatų savininkų interesais bei kitų transporto komunikacijos objektų atnaujinimu.
Naują sutartį dėl projektavimo darbų Klaipėdos savivaldybė sausio pabaigoje pasirašė su UAB „Tyrens Lietuva”, kuri anksčiau vadinosi „Kelprojektu”.
Sandoris, kuriuo vertė – per 14,5 tūkst. eurų, pasirašytas įvykdžius paslaugų pirkimo supaprastintų neskelbiamų derybų būdu procedūras. „Tyrens Lietuva” įsipareigojo sutartyje numatytus darbus pabaigti per du mėnesius su galimybe šį terminą pratęsti iki vasaros.
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintoje projektavimo techninėje užduotyje taip apibrėžtas projektavimo objektas: „Atsižvelgiant į gretimame sklype (unik. Nr. 4400-0095-6634) vykdomo projekto „Prekybos paskirties pastato Šilutės pl. 35 ir automobilių stovėjimo aikštelės Šilutės pl. 35A, rekonstravimo projektas“ sustabdymą neapibrėžtam laikotarpiui, pakoreguoti projektinius sprendinius prisitaikant prie esamos faktinės minėto sklypo situacijos”.
Taip pat nurodoma: „ Atsižvelgiant į Lietuvos automobilių kelių direkcijos įgyvendinamą projektą „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 306,13 km iki 306,23 km rekonstravimas ir panduso statyba“, pakoreguoti projekto darbų vykdymo ribas jas sumažinant iki sklypo (unik. Nr. 4400-2851-4227) ribos sulig važiuojamosios dalies kraštais tam, kad viaduko rekonstrukciją vykdanti įmonė galėtų organizuoti saugų transporto priemonių eismą viaduko rekonstrukcijos metu”.
Sausio pabaigoje Klaipėdos savivaldybė pranešė, kad Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų sankryžos rekonstrukcijai užbaigti dar trūksta 1,5 mln. eurų.
2020-ųjų birželį savivaldybė pasirašė 30,5 mln. eurų vertės sutartį su AB „Kauno tiltai“ dėl Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų sankryžos rekonstrukcijos. Sutarties kaina dėl papildomų darbų, tarp kurių – ir požeminės perėjos, išaugo beveik iki 40 mln. eurų.
Kodel padaryta tokia dębiliska pozemine pereja?