Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-01-08 |
Klaipėdos savivaldybė pranešė, kad rangovų pasiūlymų pateikimo terminas jau antrą kartą paskelbtam viešojo pirkimo konkursui dėl Biržos tilto kapitalinio remonto ir tvarkybos darbų terminas nukeliamas porai savaičių – iki sausio galo.
Pirmą kartą pernai birželio viduryje paskelbtas toks konkursas baigėsi šnipštu: negauta nei vieno rangovo pasiūlymo.
Antrą kartą, pernai gruodžio 22 d., paskelbto konkurso dokumentuose rašoma, kad būsimasis rangovas Biržos tiltą turi suremontuoti per 22 mėnesius, tačiau šis terminas gali būti pratęstas dar pusei metų. 2006 m. šis tiltas kapitaliai buvo suremontuotas per 8 mėnesius.
Maksimali dabar numatytų darbų kaina neskelbiama. Jie turi būti atliekami pagal UAB „TEC Infrastructure” parengtą techninį projektą.
UAB „TEC Infrastructure” yra pasiūliusi ir transporto eismo schemą laikotarpiui kai tiltas bus remontuojamas. Viešasis bei kitas transportas turės daryti kelių kilometrų lankstą, o jų judėjimo laikas pailgės 6-8 minutėmis, rašoma darbo projekte. Dviratininkams iki Biržos tilto bus galima atvažiuoti iš abiejų Danės upės krantų pusių, tačiau per tiltą pervažiuoti nebus leidžiama. Jie privalės nulipti nuo dviračio, nusileisti laiptais žemyn ir persivesti dviratį per upę vakarinėje tilto pusėje laikinai įrengtu pontoniniu pėsčiųjų tiltu. Kitoje upės pusėje dviratininkams taip pat reikės pakilti laiptais aukštyn ir kartu vestis dviratį.
INFORMACIJA
Biržos tiltas yra plieninis, pakeliamas, nors statytas sovietmečiu, bet laikomas Kultūros paveldo objektu.
Per Antrąjį pasaulinį karą tiltas buvo sugriautas. Laikinai pervažiuoti jis atstatytas 1948 metais. 1955 metais ant senųjų tilto atramų, įrengtų dar 1880 metais, pastatytas nuolatinis pakeliamas tiltas, kurio pagrindinis laikantis perdangos sijynas – plieninis (išlikęs iki dabar), važiuojamoji dalis – medinė. Tilto kryptis buvo pakeista, pasukta į rytus.
1976 metais tiltas rekonstruotas – medinė važiuojamoji dalis pakeista į plieninę ortotropinę plokštę, sumontuota nauja pakėlimo įranga, atramos apmūrytos tašytomis akmens plokštėmis. 2007 metais tiltas buvo pilnai restauruotas. 2019 metais pakeistas atitrūkęs kontrasvoris ir sustiprinti kiti penki.
Ir 1982 metais tiltas buvo remontuojamas. Dangės krantai buvo sujungti mediniu tiltu, kuriuo vaikščiojo pėstieji.
O kaip laiveliai per pantononį tiltą? Peršoks ar po vandeniu plauks? ?
Kas benutiktų žmonės- lopai visvien rašys „koks mūsų meras šaunuolis” ir t.t., net nenutuokdami kas prie ko. O tokių yra daug.