Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-12-07 |
Antrą kitų metų savaitę per Klaipėdą pajudės 42 transporto kolonos su 126 sąstatais, vežančiais itin sunkius nestandartinius krovinius. Šio transporto judėjimas per uostamiestį užtruks 8-9 savaites, važiuojama bus kas 2-3 paras. Kokiam planui ketvirtadienį pritarė savivaldybės Eismo saugumo komisija.
Šių krovinių – vėjo jėgainių bokštų ir sparnų, skirtų 14 vėjo jėgainėms, kurias suplanuota statyti Kelmės rajone, Arozų ir Baldegių kaimų vietovėse, transportavimu užsiima bendrovė „Fulmenn”.
Sparnams ir bokštams vežti planuojami skirtingi maršrutai per Klaipėdą. Bokštai iš uosto (Perkėlos g. 8) bus vežami Jūrininkų prospektu, Šilutės plentu, pro Rimkus. Bokšto didžiausias ilgis – 57 metrai, aukštis – 5,2 m, didžiausias svoris – 153 tonos.
Sparnų sąstato ilgis sieks 21 m, aukštis – apie 5 m, svoris – apie 79 tonas. Jie taip pat bus vežami Jūrininkų prospektu, o privažiavus Šilutės plentą kolonos suks ne per Rimkus, bet link dar nebaigtos rekonstruoti Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedinės sankryžos. Nuo jos pro vadinamąjį Jakų žiedą kolonos išvažiuos iš uostamiesčio į greitkelį.
Eismo saugumo komisijos nariai šiek tiek būgštavo dėl to, kaip kolonos pravažiuos Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedinę sankryžą, bet didesnių pastabų eismo organizatoriams neturėjo ir bendru sutarimu pritarė vežėjų prašymui.
Tiesa, policijos atstovas nerimavo, kad 8-9 savaites maršrute esantys kai kurie gatvių šviestuvai bus išmontuoti ir rasis „juodieji koridoriai”, bet „Fulmenn” vadybininke pristačiusi Natalija komisiją patikino, kad taip nebus.
Parašykite komentarą