Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-11-07 |
Dėl paskutinio pabrangimo su Klemiškės gatvės rangovu bus susitarta spalio 18 d., nors rekonstrukcija praktiškai buvo jau buvo pasibaigusi. Iš viso nuo pradinės 3 milijonų vertės šios gatvės rekonstrukcijos kaina išaugo iki beveik 3,7 mln. eurų.
„YIT Lietuva“ ir Klaipėdos miesto savivaldybė praėjusių metų balandžio 19 d. buvo sudariusi 3,081 mln. eurų sutartį dėl šios gatvės rekonstravimo darbų su darbo projekto parengimu. Vėliau prie šios sutarties buvo pasirašyti 4 papildomi susitarimai. Tačiau viešai paskelbti tik du iš jų.
Praėjusį mėnesį sutarties šalims pasirašius 4-ąjį papildomą susitarimą sutarties vertė jau siekia 3 662 353,38 Eur. Kainos didėjimas grindžiamas papildomų darbų poreikiu.
Įgyvendinant Klemiškės gatvės rekonstrukcijos projektą iš viso įrengta 12 tūkst. kv. m asfalto dangos, 3,8 tūkst. kv. m raudonos dviračių tako asfalto dangos ir paklota 3,8 tūkst. kv. m trinkelių pėsčiųjų takams. Kairėje gatvės pusėje įrengtas 1,5 m pločio pėsčiųjų takas, nuo važiuojamosios dalies atskirtas 1 m pločio technine veja. Dešinėje pusėje įrengtas 2,5 m pločio dviračių takas ir 1,5 m pločio pėsčiųjų takas, kurie nuo važiuojamosios dalies taip pat atskirti 1 m pločio technine veja. Gatvėje įrengti greitį mažinantys kalniukai, o pėsčiųjų perėjose – LED apšvietimas.
Kodėl ir kuom remiantis pastatytas draudžiamas ženklas naujai Klemiškės gatvėje Klaipėda: krovininėms transporto priemonėms eismas draudžiamas? Juk kelias C1 kategorijos tai nedraudžia? Juolab ten ne koks senamiestis ir pan., ten laisva o Jaunystės gatvėje nuolat kamščiai… Ten gyvenu o namo užvažiuoti negaliu..
Tiek milijonų – ir vis tiek nesugebėjo padaryti pagal reglamentus. Padaryti „linksmieji kalneliai – pėsčiųjų ir dviračių takai ties kiekvienu įvažiavimu nuleidžiami iki važiuojamosios dalies lygio. Iš infrastruktūros – nesuprasi kieno pirmenybė, nors pagal Kelių Eismo Taisykles – pirmenybė aiški – automobilių vairuotojai išvažiuodami iš teritorijų, šalutinių keliukų, privalo visus praleisti. Taktilinės trinkelės užima trečdalį ir taip siauro pėsčiųjų tako. Kokia logika dėti tas plyteles tako šone, kad būdų nepatogu eiti? Žodžiu, taškosi milijonais ir toliau grybauja. Po žiemos ir sniego valymo technikos, tikėtina, pradės lįsti ir sunkiasvorei technikai nepritaikyto tako pagrindo pasekmės – skilinėjimai ir bangavimai.
Naujai išrinktieji PRISIEKĖ ( pradėjo dirbti ar ne balandžio 20 ! ) Tai vos ne paskutinę dieną buvusieji pasirašo sutartį ? !!!! Kas per skubėjimas ? Kodėl sutarties negalėjo pasirašyti tie , kurie bus atsakingi klaipėdiečiams ? _______ YIT Lietuva“ ir Klaipėdos miesto savivaldybė praėjusių metų BALANDŽIO 19 d. buvo sudariusi 3,081 mln. eurų sutartį dėl šios gatvės rekonstravimo darbų su darbo projekto parengimu. _____ P.S. tai gal vėl buvo belekokia ta sutartis , kuri neturėtų kokybės ? Gal todėl ir buvo reikalingos papildomos ? Aimanuokite pone liberale ir toliau 🙂 Desperacija ? 🙂