Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2023-10-27 |
Ekspertams bus pavesta nagrinėti 5 alternatyvas: nieko nedaryti; tiesti pietinį aplinkkelį; „vystyti mišrią sausumos transporto infrastruktūrą: automobilių kelio ir geležinkelio modų derinį” arba tik didinti geležinkelio pajėgumą pietinėje uosto dalyje. Penktąją alternatyvą gali siūlyti „sąnaudų ir naudos analizės rengėjas”, tokios analizės užsakovai.
Šios analizės užsakovais yra Lietuvos automobilių kelių direkcija, AB „Lietuvos geležinkeliai“, Klaipėdos miesto ir rajono savivaldybės bei Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, susibūrę į Pietinės uosto dalies sausumos susisiekimo mazgo vystymo darbo grupę. Paslaugą pirks Uosto direkcija.
Tokie parametrai apibrėžti paskelbtoje techninėje analizės specifikacijoje. Jos rezultatas turi būti išvada apie valstybei geriausią sausumos privažiavimo infrastruktūrą kroviniams į Klaipėdos uosto terminalus, esančius pietinėje ir centrinėje dalyje. Pietinė uosto dalis specifikacijoje įvardijama kaip „esama ir planuojama suformuoti uosto teritorija į pietus nuo Dangės upės”.
Parengti pietinės uosto dalies sausumos susiekimo mazgo sprendinių analizę, ją pagrindžiant sąnaudų ir naudos vertinimu bei sudarytu priemonių įgyvendinimo veiksmų planu, buvo nutarta 2022 m. rugpjūčio 26 d. vykusio Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo tarybos posėdžio metu.
Tikimasi, kad tokia analizė bus parengta per pusę metų nuo sutarties su rangovu pasirašymo dienos.
Ar šio dokumento rengimo duomenys bei rezultatai bus prieinami suinteresuotoms Klaipėdos bendruomenėms, neskelbiama.
Kokio jums dar projekto reikia? Taikos pr ,Šilutės atsiremia į Jūrininkų prospektą.Nuo Jūrininkų prospekto padaryti kelią iki Šilutės -Palangos įvažiavimo netoli susikirtimo į Veiviržėnus – Šernus.Stai Jums projektas veltui,pirmyn.Manau tvirtas miesto Meras Vaitkus sugebės įžvelgti klaipėdiečio mintį į r pasiūlymą.