Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-10-18 |
Trečiadienį išvažiuojantys iš miesto bei iš Kauno pusės įvažiuojantys į Klaipėdą jau galėjo naudotis naująja Baltijos pr. estakada.
Išvažiavimui atidarytos dvi eismo juostos, įvažiavimui į miestą kol kas – tik viena. Taip pat toliau įvažiuojant galima naudotis ir žiedine sankryža, jei nenorima pateikti į Taikos pr.
Palmiros Mart nuotr.
Tačiau, specialistų teigimu, dėl prasidėsiančios geležinkelio viaduko rekonstrukcijos miesto vairuotojų šioje vietoje laukia nauji iššūkiai.
Ties šia transporto mazgo rekonstrukcija dirba du rangovai – „Kauno tiltai”, pagal sutartį su savivaldybe rekonstruojantys sankryžą ir statantys viadukus, bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos konkursą laimėjusi Latvijos kompanija „LNK Industries“, kuri už 5,856 mln. eurų rekonstruos geležinkelio viaduką.
Bendra Baltijos pr. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos ir estakados statybų vertė – apie 39 mln. eurų. Didžiąją dalį sumos – apie 32,5 mln. – skyrė Susisiekimo ir Ekonomikos ir inovacijų ministerijos, apie 3 mln. eurų – miesto savivaldybė, dar 4,5 mln. yra Uosto direkcijos lėšos.
fūru rojus, galės sau ramiai dabar skrosti miestą ir miegamuosius rajonus nestabdomos. Tokie kaip aplinkeliai, pietiniai nieks negirdėjo – prapščiau iškelt į viršų taršos šaltinį.
Jie visi užprogramuoti Klaipėdos valdžiažmogių galvose. Kiek buvo naujovių Klaipėdoje, nei viena neišsprendė transporto srautų į ir iš miesto problemos. Estakados tai tik milijonų atidavimas draugams.
Parodyk miestą be kamščių? Ir taip milijoninės estakados kamščių nesutramdo. Tik geras VT ir miesto planavimas gali sutramdyti kamščius.
Keista , bet trečiadieni 15 val. Šilutes pl.kamščiai buvo dar didesni.