Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-10-11 |
Trečią šių metų ketvirtį Lietuvos oro uostų aviacijos rodikliai toliau gerėjo, o vien rugsėjį bendrovė aptarnavo beveik 8,5 proc. daugiau keleivių negu per tą patį mėnesį pernai. Trečiojo šių metų ketvirčio rezultatai rodo, kad keleivių srautas Lietuvos oro uostuose buvo 5 proc. didesnis (lyginant su analogišku 2022 m. ketvirčiu), aptarnauta 4 proc. daugiau skrydžių.
„Vasara ir kalendorinio rudens pradžia buvo labai aktyvi, o pagrindiniai visų oro uostų veiklos rodikliai stabiliai augo bei prilygo prieš pandemiją pasiektiems rezultatams, esame tikrai labai aktyviame augimo laikotarpyje, kuris neturėtų sustoti ir spalį. Žymesnio pokyčio laukiame prasidėjus žiemos aviacijos sezonui spalio pabaigoje, kai iš esmės koreguojasi aviacijos skrydžių tvarkaraščiai, mažėja paklausa keliauti tam tikrais maršrutais“, – pranešime pažymi Lietuvos oro uostų aviacinių paslaugų skyriaus vadovas Tomas Zitikis.
Didžiausią augimo pagreitį trečią šių metų ketvirtį pasiekė Vilniaus oro uostas, o keliaujančiųjų per Palangos oro uostą skaičius palyginti su praėjusių metų trečiu ketvirčiu išliko toks pats – per tris mėnesius aptarnauta 85 tūkst. žmonių.
Bendras skrydžių skaičius per visus tris oro uostus trečią šių metų ketvirtį viršijo 15 tūkst. ir buvo beveik 4 proc. didesnis lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Oru gabentų krovinių kiekis trečią ketvirtį siekė 4,76 tūkst. tonų ir buvo 14 proc. mažesnis negu tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Rugsėjį keleiviams iš Lietuvos oro uostų buvo prieinami 82 skrydžių maršrutai. Krypčių skaičius iš Kauno išliko nepatikęs, o iš Vilniaus ir Palangos – kiek mažesnis, palyginti su tuo pačiu mėnesiu pernai. Tačiau rugsėjį Palangos oro uoste aptarnauta 4 proc. daugiau keleivių.
Iš viso rugsėjį Lietuvos oro uostų paslaugomis pasinaudojo per 576 tūkst. žmonių. Aptarnauta per 5 tūkst. skrydžių – 6,5 proc. daugiau negu 2022 m. rugsėjį. Krovinių srautas šių metų rugsėjį sudarė 1,7 tūkst. tonų ir buvo 18 proc. mažesnis lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Šiuo metu Lietuvos oro uostuose reguliarius skrydžius vykdo 12 oro bendrovių, iš kurių 9 yra tradicinės ir dar trys – žemų kaštų oro bendrovės.
Tai parašykit visą tiesą apie Palangos oro uostą – skrydžių išlieka tas pačios 5 kryptys, – Oslas, Kopenhaga, Ryga ir dar du, 85 tūkst. keleivių – tai pusė keleivių, skridusių iki pandemijos. Ir ką su skrydžiais iš Palangos žadama daryti toliau?