Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-09-21 |
Rugsėjo 28 -29 dienomis iš Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos UAB „Bega“ teritorijos, Nemuno g. 2B, per miesto centrą norima pervežti dar du didžiagabaričius krovinius.
Juos planuojama vežti tuo pačius maršrutu, kuriuo anksčiau vežtas rekordinio 1528 tonų svorio krovinys į Mažeikių naftos perdirbimo įmonę: Minijos, Sausio 15-osios ir Tilžės gatvėmis. Krovinio vežėjas – ta pati UAB „Mammoet Baltic“.
Vieno krovinio – šiluminio separatorius SP1001 (angl. Hot Separator), skaičiuojant kartu su transporto priemonėmis, ilgis – 46,84 m, plotis – 6,53 m, aukštis – 8,02 m, svoris 473,27 tonos.
Kito krovinio – vakuuminės kolonos K1024 (angl. Vacuum Column), skaičiuojant kartu su transporto priemonėmis, ilgis – 76,29 m, plotis – 5,99 m, aukštis – 8,06 m, svoris 288,2 tonos.
Šį klausimą ketvirtadienį svarsčiusi savivaldybės Eismo saugumo komisija pritarė tam, kad minėti kroviniai galėtų judėti per miestą.
O dieną prieš dėl panašaus pobūdžio krovinių vežimo karšta diskusija kilo per Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto posėdį. Politikai, o ypač Vidmantas Dambrauskas, piktinosi, kad vežėjai niokoja savivaldybės turtą, samdydami darbams pigiausius rangovus, o ne savivaldybės įmones.
„Klaipėdos paslaugų” vadui pasišiaušė plaukai”, – piktinosi vežėjų veiksmais V. Dambrauskas, turėdamas omenyje Vaidą Ramanauską, UAB „Klaipėdos paslaugos” generalinį direktorių.
Komitetas svarstė nestandartinių krovinių vežimo per uostamiestį tvarkos pakeitimus.
„Atvira Klaipėda” anksčiau pranešė, kad milžinišką įrenginį, skirtą „Orlen Lietuva” gamyklai, buvo pasirinkta iškrauti ne pietinėje uosto dalyje, kaip įprasta didžiulių negabaritinių krovinių atveju.
Jis buvo atplukdytas į bendrovę „Bega”, nes buvo nustatyta, jog miesto pietuose esantis tiltas neatlaikytų tokio svorio, o šiaurinėje miesto dalyje tektų kirsti medžius. 7,4 m aukščio krovinys iš Klaipėdos uosto buvo vežamas Minijos, Sausio 15-osios ir Tilžės gatvėmis.
Vėliau pranešta, jog gatvių dangai krovinio vežimo metu padarytą žalą ketina atlyginti „Orlen Lietuva”.
Cia toks nacionalinis sportas, isrengti naujai infrastruktūrą, asfalto kelius ir juos naikintis su subkiasvoriais kroviniais? Vezkite kaip anksciau uz miesto ribų aplinkeliais.
Koks tiltas neatlaikys, ar Jurininku pr., ten apylanka padaryta nuo praeito vezimo?