Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-09-12 |
Beveik pusmetį vyravęs štilis, tiesiant dubliuojančią Liepojos gatvę, baigėsi: Klaipėdos miesto savivaldybė atseikėjo rangovei UAB „Kavesta” papildomų 141 915 eurų.
Dėl to susitarta pasirašius nebe pirmą papildomą susitarimą prie pernai gegužės 31 d. pasirašytos sutarties dėl gatvės, dubliuojančios Liepojos gatvę, privažiuojamojo kelio nuo Šiltnamių g. iki Klaipėdos g. rangos darbų.
Šios prieštaringai vertinamos gatvės tiesimas turėjo būti baigtas šių metų gegužės mėnesį. Šią savaitę paskelbtame susitarime nurodyta kita data – 2023 m. gruodžio 10 d. Nuo pradinės 947 363 eurų kainos sandorio vertė išaugo iki 1 169 111 eurų.
Darbai šioje gatvėse sustojo šių metų balandžio mėnesį, nors Klaipėdos savivaldybė dar kovo 27 dieną pasirašė papildomą susitarimą prie sutarties su UAB „Kavesta”. Juo sutarta atlikti papildomų, sutartyje nenumatytų darbų už 9,9 tūkst. eurų. Po šio susitarimo sutarties vertė išaugo iki 957 tūkst. eurų.
Kokie papildomi darbai bus atlikti, paskelbtame susitarime tuomet nebuvo pranešama. Jie neįvardyti ir naujajame papildomame susitarime.
Gegužės viduryje paklaustas, kodėl darbai sustojo, Valdas Švedas, savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas, teigė, kad yra būtinybė patikslinti projektinius sprendinius, susijusius su geologija. O papildomų darbų užsakyta esą dėl AB „Klaipėdos vanduo” poreikio ateityje čia nutiesti savo požeminius tinklus.
Vedėjas tikino, kad darbai netrukus bus atnaujinti.
„Atvira Klaipėda” anksčiau pranešė, kad šalia Liepojos gatvės, rytinėje pusėje, buvo prastos būklės asfalto ir žvyro dangos pėsčiųjų takas, kuriuo naudojosi ir automobilių vairuotojai. Prasidėjus darbams, kai kuriems gyventojams teko nusikelti tvoras, pastatytas valstybinėje žemėje.
Dar 2021-ųjų sausį Klaipėdos miesto tarybos Finansų ir ekonomikos komiteto nariai siūlė tokios naujos gatvės netiesti, o pinigus skirti kitoms priemonėms, susijusioms su žvyruotų gatvių dangos asfaltavimu. Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto nariai iš pradžių irgi lyg ir sutarė, jog dubliuojanti gatvė, tuomet vertinta 700 tūkst. eurų, yra per didelė prabanga, bet galiausiai nubalsavo už jos įtraukimą į planus.
„Klaipėdos mieste šiuo metu yra per 20 kilometrų žvyruotų kelių, jiems asfaltuoti planus rengiantys politikai šiais metais yra numatę skirti tik 100 tūkst. eurų, kitąmet – 200 tūkst. eurų, o 2024 metais – 600 tūkst. eurų. Tuo pat metu Liepojos gatvę dubliuojančios gatvės tiesimui, kuri tikrai nėra prioritetinė ir nėra tokia skausminga problema, kaip žvyrkeliai mieste, Strateginiame plane 2022–2023 metais numatyta skirti per 1 milijoną 300 tūkst. eurų”, – tada kritikavo projektą miesto tarybos narys Saulius Budinas.
INFORMACIJA
Savivaldybė čia, nuo Šiltnamių iki Klaipėdos gatvės, užsakė nutiesti D2 kategorijos gatvę. Važiuojamosios dalies plotis sieks 5,5 metro, ilgis – 800 metrų, bus trys sankryžos. Numatyta įrengti dvi eismo juostas skirtingomis kryptimis, 2,75 m pločio šaligatvį, gatvėje numatytas 50 km/h leistinas greitis.
Plauna pinigus savoms kompanijoms už „darbus”, reikalingus savoms reikmėms?..
O kam reikalinga dubliuojanti gatvė? Koks tikslas?
Saugiam privažiavimui prie atskirų namų.
Žinant absurdišką situaciją Taikos pr. (nuo Akropolio link Avitelos) iš kurios tyčiojasi ne tik vietiniai bet ir miesto svečiai, tai nenuostabu… 😀
Pati pagrindinė miesto gatvė vienos juostos – su baudų kamera ir kilometrinėm kasdienėm eilėm… 😀
O čia, kur auto kamščių niekada nebuvo ir nebus, keli privatūs namai, turės savo asmeninę gatvę… Retai kada rašau, bet tiesiog žiauru 😀
ten reziduoja svarbios personos?
Kiek galima tą gatvelę su penkiais darbininkais rakinėt? Tas pats vaizdas jau kiek laiko tęsiasi. Kieno ambicijų vedina savivaldybė ne pirmo būtinumo gatvę tiesia? Juk yra ir vardas, ir pavardė. Iš statybininkų judesių ir kiekio atrodo, kad mokama už valandas. Atviri įrenginėjami šuliniai, statybvietė neapverta, nors yra prie gyvenamųjų namų ir Dragūnų kvartalo. Iš Dragūnų kvartalo vaikai eina į mokyklą Tauralaukyje. Bus ir tamsu, ir slidu. Aptvers ir šulinius uždengs po nelaimės?
Taip pat kyla klausimas, kodėl „Klaipėdos vanduo” netiesia tinklų prieš įrengiant gatvės dangą? Po metų vėl kasinės visi, kam prireiks? Kada Klaipėdoje prasidės kompleksinis darbas, kai prieš tiesiant ar remontuojant gatvę paklojamos visos komunikacijos, apšvietimas ir po to nekasinėjama skersai ir išilgai kaip kas sumano?
jeigu būtų dirbama planuojant ir kompleksiškai savivaldybės klerkai darbo neturėtų ir reikėtų etatus mažinti. O dabar visi darbo turi, imituoja daug dirbantys ir aišku, kaip be verkšlenimo apie atlyginimus. Tiesą sakant, ir dabar kokius 30-40 proc. etatų reikėtų mažinti arba visiems mokėti už 3-4-5 val. darbo dieną.
Tokios nekompetencijos gatvių tvarkyme kaip Klaipėdoje,Lietuva dar neregėjo.
kelių tvarkyme , regis visa LT, yra panašiame lygyje. Prieš 9-10 metų juokėmės iš lenkų ir latvių, o dabar jie juokiasi iš mūsų.
Kiekviena problema turi vardą ir pavardę. Čia kažkoks įsiaudrinęs Vaitkaus gerbėjas (įtarius, kad tas žmogelis kursi vaikščiojo su plakatais) vis rašinėja apie „liberalus” valdžiusius miestą ir prikūrusius bėdų.
O pavardės kur prašau? Meras- Grubliauskas- Vaitkaus koalicijoje, vicemeras Cesiulis- Vaitkaus koalicijoje, Vaitkaus vicemerė Žvikienė/Raugelė , kuri buvo valdančiojoje daugumoje, – Vaitkaus komanda,
Taraškevičius – komiteto pirmininkas prie Grubliausko – dabar jau Vaitkaus komanda, nors buvo pas Grubliauską. Kas buvo administracijos direktorius ir pasirašė šį projektą- Neniškis. O kas protestavo prieš šį sprendimą ir sakė, kad Klaipėdoje reikia žvyruotas gatves asfaltuoti? – ogi liberalas Saulius Budinas,. Pakelkite dokumentus ir tarybos posėdžių video.
Jei jau nesuvokiate ką rašau , tai diskutuoti apie tas , buvusiųjų koalicijas, KURIE PRIIMINĖJO SPRENDIMUS , nėra prasmės 🙂 Ne liberalai , o liberalieji 🙂 Loginis mąstymas jūsų silpnoji pusė ? 🙂 Plakatai ? :)) Varge koks primityvumas …
Tokie nevykėliai save vadina žinančiais ? Sprendimus priima tarybos dauguma ! Liberaliam Grubliauskui trečią kadenciją laimėti padėjo ” konservatorių ” palaikymas jau po pirmo mero rinkimų turo ! Liberalieji ir liberkonsrvatoriai sudarė koalicinę daugumą taryboje ir už ” palaikymą ” gavo vicemerų postus !
tai gal plačiau paaiškinkite savo pasaulėžiūrą liberalaus cinizmo klausimu. Dabar gi, visus durninate, o kiek protelio ir suvokimo jumyse taip ir neina suprasti.
Tapo net 8 eismo juostos miesto pakraštyje ,Kai pačiam centre Taikos pr. pavirto i viena eismo juosta.Daug kas sake kad ten virśuje transporto organizavime kažkas labai yra prastai,bet niekas nepatikejo kad ant tiek blogai.
vyko miestą valdant liberaliai tarybos daugumai , 3 kadenciją liberaliam merui su liberkonservatorių vicemerais . Miestas visiškai iškrikęs ir su darbais , ir su planavimu , panašu kurio ir nėra . Koks jovalas miesto valdyme vyko prie liberaliųjų ….Belekur , beleką , belekaip ir brangiai …
Taikos prospektas centre yra 4 juostų pločio. Labai tikiuosiu, kad dabartinė valdžia nemarins Klaipėdos ir Senamiesčio ir neplatins Taikos pr.
Kur aklas matot 4 juostas,kai is ju dar 2 su” A” paskirtim! O nudvasinta senamiesti susikiski i biena vieta .