Paskelbė, kas statys Naujosios perkėlos administracinį pastatą (10)

Svarbu, Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2023-09-11

„Smiltynės perkėla“ praneša pirmadienį pasirašiusi statybų sutartį su tarptautinio viešo konkurso nugalėtoju UAB „Infes“ dėl Naujosios perkėlos viešųjų erdvių bei keleivių stoties rekonstrukcijos. Skelbiama, jog ši statyba atsieis 13,89 mln. Eur be PVM.

Projektuotojų vizualizacija

Kartu parašu užtvirtinta ir finansavimo sutartis su „OP Corporate Bank plc“ Lietuvos filialu.

„Džiaugiamės ilgamete partneryste su „Smiltynės perkėla” ir dar vienu bendru projektu. Ši investicija reikšmingai prisidės prie Lietuvos pajūrio  infrastruktūros gerinimo ir mūsų šalies patrauklumo vykstantiems į Kuršių neriją“, – pranešime cituojama Leda Iržikevičienė, „OP Lietuva“ vadovė.

Pasak Smiltynės perkėlos generalinio direktoriaus Mindaugo Čiako, projektas startuos dar šiais metais, ji užbaigti planuojama 2025 metų antroje pusėje.

„Tai tikrai trumpas laiko tarpas rekonstrukcijai, kurios metu bus sutvarkyta virš 20 tūkst. m2 teritorijos bei rekonstruota apie 2,5 tūkst. m2 keleivių stotis, pasiektas A klasės energetinis naudingumas. Itin svarbus teritorijos sutvarkymo elementas – naujai kuriamos viešosios erdvės. Kuršių marių krantinėje formuojamos rekreacinės salos su lauko terasomis, želdiniais, skirtingo intensyvumo apšvietimu, infrastruktūra dviratininkams”, – pažymi perkėlos vadovas.

Tvarkant teritoriją, žadama užtikrinti priėjimą prie Kuršių marių, įrengti 83 vietų automobilių stovėjimo aikštelę, keleivių laukimo salę, bilietų kasą ir kavinę su terasa.

Pastatą projektavo studija „Altitudės“. 

INFORMACIJA

Nors naujajam administraciniam pastatui statyti buvo skelbtas tarptautinis konkursas, jame dalyvauti panoro vos dvi bendrovės. Laimėjo UAB „Infes“, kuri, kaip anksčiau „Atvirai Klaipėdai” buvo sakęs M. Čiakas, esą pasiūlė net mažesnę kainą, nei ji buvo numatyta konkurso sąlygose, t.y. mažiau 14 mln. eurų.

Žymos: | | |

Komentarai (10):

Atsakymų į “Paskelbė, kas statys Naujosios perkėlos administracinį pastatą”: 10

  1. siaips parašė:

    Žiūrint i perkėlos rekonstrukcijos vizualizacija, pirma mintis, kažkas tame projekte paslėpta, tokios keleiviu laukimo erdvės suprojektuotos???? Keistas sprendinys nes tu keleiviu naujoje perkėloje būna labai jau nedaug, nebent yra slaptas planas panaikinti senąja perkėla ir visus keleiviu srautus nukreipti i naująja perkėla, tada naujosios perkėlos erdves plotu prabanga klaipėdiečius palepins, bet Vilnius to nedaleistu kažkokiai provincinei Klaipėdai? Antra mintis, prieš kokius penkerius metus skambėjo vieši nusiskundimai kad naujosios perkėlos keltai trukdo jūriniu keltu judėjimui, švartavimui ir tt. i keleiviu ir krovinių terminalą, bet vieši nusiskundimai lik ir negavo eigos kažkam kažką perimti o atsirado aklina tyla. Trečia mintelė, o gal kažkas sugalvojo valstybes lėšomis pasistatyti normalu keleiviu terminalą nes kažkur jis yra nelabai vykęs? Ketvirta mintelė, juk liberalas senasis Gentvilas būdamas direkcijos vadu davė eigai keleiviu ir kroviniu terminalo atsiradimui esamoje vietoje o šiandien klaipėdiečiai mėgaujasi sunkiasvorio transporto „švariu“ oru ir jų judėjimu per pati miesto centrą. O penkta ir šešta minteles tenka nutylėti………

  2. Tiltas parašė:

    Tik tiltas per marias gali padėti iš esmės, o ne tas pakabintas koridorius virš perono už didelius pinigus, pompastika ir tiek!

    • Giedrius parašė:

      Kam tas tiltas, kad visi Palangos buduliai suvažiuotų į Kuršių Neriją ir ten viską apdergtų? Tas tiltas būtų tiesus kelias Kuršių Nerijai tapti Basanavičiaus gatve, su kebabais, spurgytėmis ir kinietiškais žaislais. Ačiū ne. Gamtos rezervatas turi likti rezervatu. Ir taip Lietuvoje trūksta ramių vietų poilsiui prie jūros.

  3. amžinai nepatenkintas parašė:

    Galu gale . Šitoks sudėtingas logistinis mazgas, su tokia gausybe keleivių ir tiek daug darbuotojų ir jokio administracinio pastato. Kur rudenį ir žiemą prisiglausti minioms poilsiautojų vykstantiems į Neringą, kur įkurdinti dešimtis perkėlos administracijos darbuotojų? Seniai laikas didelioms statyboms. Kur dar tuos milijonus dėti?

    • se parašė:

      jo jo, šioje kunigaikštystėje reikia daug kabinetų, kai net 23 vadovai vadovauja 25 darbuotojų keltų įgulai, visokio plauko 30 „specialistams”ir 20 kasininkams.

  4. Arūnas parašė:

    Už visus tuos pinigus kuriuos išleido keltų statybai krantinės renovacijai ir dabar dar administracinio pastato statybos už tuos pinigus galėjo tilta pastatyti,bet…..

  5. Anonimas parašė:

    O … „spa” ar bus ?

  6. Anonimas parašė:

    Klausimas projektuotojui.is antro uakato yra nusileidimas arčiau kelto ar reikes ratus sukti norint iki jelto ateiti is kavines/laukiamojo?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Fotoreportažai, Regionas

Naujoji Sendvario „Saulės“ mokykla duris atvers jau rugsėjo 1-ąją (1)

Vos per 15 mėnesių Klaipėdos rajone buvo pastatyta visiškai nauja, šiuolaikiška ir moderni Sendvario „Saulės“ mokykla. Tai didžiausias ir vienas ...
2025-08-08
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Atgimimo aikštės garažas brangsta kosminiu greičiu (12)

Gegužės pabaigoje pasirašytos 907 500 eurų sutarties dėl Atgimimo aikštės statybvietės paruošimo sprogmenų pašalinimui vertė jau po poros savaičių padidėjo ...
2025-06-25
Skaityti daugiau

ELTA

Neigia mero kalbas apie kapitonų trūkumą (2)

Neringos merui Dariui Jasaičiui kalbant apie itin prastą susisiekimo su Klaipėda situaciją ir dėl to gyventojams kylančius iššūkius, „Smiltynės perkėlos“ ...
2025-02-16
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
undefined
undefined
undefined
Loading
Share This